Jump to content

astonix

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8p1

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

astonix's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Значи компресора е втора ръка, но го свалихме от приятел пак с 8п и лично видях как работи предния ден този компресор. Затова ме съмнявам да евтулка или клапана, понеже и като данни в проценти във vcds показва в норми проблема е идващия към него ток, който не знам от къде се управлява. Ще е много каръшко да излезе този клапан, та затова разпитвам.
  2. Фреона и маслото са заредени, притискалтеля си е зацепен лагера върти свободно, регулиращият клапан, както и пресостата работят в норма. Перките на кулера въртят и двете. Проверих с друг работещ контролен модул от колега (климатроник). Проверих и електрическия нагревател, защото нали и той дава проблеми понякога. Няма изгорели бушони при мен. Релета не знам как да проверя а и не знам кое може да отговаря за климатичната система. Имаш ли някаква схема/диаграма на електрониката? Към Регулиращия клапан Н280 просто идва слаб ток 0.032~0.040Ампера като VCDS показва като минимални 0.050А за работа, при колега измерени са 0.600А на буксата. Кое може да е останало като непроверено понеже не съм запознат със системата?
  3. Къде седи този клапан? В самия компресор който е или по системата някъде и от къде го взе?
  4. При мен проблема, както и при много колеги, че като я караш леко в града, се задръства геометрията на турбината и от там вдига голямо налягане при по-високите обороти защото не може да отвори перата? След като я свалих и изчистих проблема изчезна. Вече 7-8 месеца карам само градско без проблем. Иска си просто да и даваш гас.
  5. Имам същия проблем в момента, на VCDS ми изкарва 9 волта и 0.032Ампера, и аз пуснах тема за това, но не съм пробвал с директен ток от акумулатора. От контролера на климатроника какво ще рече?
  6. Забравих да спомена, че изкарва грешка 01232 Open or Short to plus.
  7. Здравейте колеги, сравнително нов съм във форума и не успях да намеря подобна тема с този проблем или решението му. Ако има такава, моля да я споделите и съответно махнете моята тема. От както имам колата климатика не е работел. Преди време само го бяха измерили за налягане и съответно нямаше. Сега смених компресора, системата държи налягане от 8-9, надухме я на 14.5 бара с азот и не изпуска. Съответно след това напълнихме около 200гр. фреон но компресора така и не тръгва. При замерване на конектора към компресора - при изключване на ECON пуска 13.. волта и след около 5-6 секунди сваля на 8-9волта. На VCDS показва че към компресора отиват 0.032 А и като минимални за работа 0.05А. На колегата от когото свалихме компресора изкарва от сорта на 0.600А, а и точно защото свалихме компресора от него не смятам че е този клапан(N280). Съмнявах се дали не е слаба маса към буксата, защото това прочетох в чуждестранни форуми, но и не измерих на ампераж а само волтажа, като плюса беше в буксата а маса директно от акумулатора - тогава отново от 13 пада на 8-9 волта. Някакви идеи? И ако може някой да спомене(тагне) bsdnikolv, понеже съм чел негови теми и явно знае за електрониката на тази кола. Благодаря предварително! bsdnikolov
  8. не съм много на ти с авто електрониката да не кажа хич.. Може ли обяснение на кратко какво е как да го проверя или къде да отида за Варна евентуално П.П Колегата с когото гледахме на VCDS каза, че не сме прекодирали нищо.
  9. Здравейте колеги, колата е а3 8п 2004. Уж се опитах да оправя познатия проблем с нагревателя, свалих го, занесох го в телефонен сервиз /където уж разбират от микроелектроника/ направиха го, работи 2-3 дни на студен блок духа топло. След това не мога да изключа ECON копчето поне до 75 градуса, а то и след това вече не се включва. Когато покарам колата студена с включен ECON да речем 500-1000 метра, тя няма време да загрее кой знае колко, след това я оставя изгасена за около час и отново запаля - мога да спра ECON-a. На вагком не дава грешка да е изгорял нагревателя като преди това. Когато махна бушона който е отпред до акумулатора, няма проблем с копчето ECON. Когато е загряла също няма такъв проблем. Някакви идеи от какво може да е, или да сваля отново и да проверя платката? Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...