Здравейте колеги,
сравнително нов съм във форума и не успях да намеря подобна тема с този проблем или решението му. Ако има такава, моля да я споделите и съответно махнете моята тема.
От както имам колата климатика не е работел. Преди време само го бяха измерили за налягане и съответно нямаше. Сега смених компресора, системата държи налягане от 8-9, надухме я на 14.5 бара с азот и не изпуска. Съответно след това напълнихме около 200гр. фреон но компресора така и не тръгва. При замерване на конектора към компресора - при изключване на ECON пуска 13.. волта и след около 5-6 секунди сваля на 8-9волта. На VCDS показва че към компресора отиват 0.032 А и като минимални за работа 0.05А. На колегата от когото свалихме компресора изкарва от сорта на 0.600А, а и точно защото свалихме компресора от него не смятам че е този клапан(N280). Съмнявах се дали не е слаба маса към буксата, защото това прочетох в чуждестранни форуми, но и не измерих на ампераж а само волтажа, като плюса беше в буксата а маса директно от акумулатора - тогава отново от 13 пада на 8-9 волта. Някакви идеи? И ако може някой да спомене(тагне) bsdnikolv, понеже съм чел негови теми и явно знае за електрониката на тази кола.
Благодаря предварително!
bsdnikolov