Jump to content

Dulgatabaza

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A3 2.0TDI 8P1

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

585 профилни разглеждания

Dulgatabaza's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Според мен си вие от скоростната кутия, 5та предавка е горе високо в скоростната кутия и при движение в ниски обороти не се смазва много добре. При мен се получава леко виене при превключване от 4та на 5та или когато се движа на 5та и отнемам педала на газта. За съжаление, няма как да знаем как са шофирали предишните собственици и колко износена е скоростната кутия. Аз лично на две А3-ки съм имал такъв проблем (на тва му викам карък - две от две). Добавката на Бардал намалява шума от скоростната кутия, но решава проблема само временно и след определено време трябва да се пак да се сложи. Аз смених маслото на скоростите, сложих добавката на бардал и около 10 месеца нямах забележки от скоростите. За да запазя скоростите превключвам на 5та чак на около 100км/ч или я използвам само за ускорение (изпреварване).
  2. Здравейте, Търся резервна гума за Ауди А3 8P1 2004 година. Нямам претенции дали ще е нормална метална джанта с гума или патерица, просто да имам някаква защото ми предстои дълго пътуване. Джантите 17цола (5х112), гумите са 225х45R17. Не е задължително резервната гума да бъде 17 цола, може 15, 16 или дори 18 цола, стига да пасват с височината на моите. Тел. 0899 845989 - Димитър Предварително благодаря.
  3. Здравейте, от доста време не съм писал, не че съм си решил проблемите, но въпреки това реших да ъпдейтна ситуацията. Скоро не съм имал проблем с първото палене, реших да подавам леко газ при палене (не знам дали е от това) и досега си пали от четвърт. Турбината я гледаха детайлно без да се сваля и всичко било наред (актуатора си бачка на 6, геометрията била също Ок и т.н). Последното, което ми казаха е, че на моменти набива грешка за дебитомера ( само 2 пъти ми е излизал като грешка за 6 месеца) и може от там да дава проблем в турбината. Не е забивала муцуна от доста време, единствено на моменти ми се струва, че турбината зацепва над 2000 оборота, но като цяло си върви доста добре. Дебитомера на Бош не е малко пари и ми се иска да проверя някак дали наистина проблема е при него, но как по-точно да стане, когато в момента нямам проблеми с него.
  4. И аз за него най-много се съмнявам, дано разбера от къде идва проблема. Като забие турбината си набива същите грешки като преди, не влиза в авариен режим а просто няма мощност. По принцип колата грам не пуши и ме посъветваха да не свалям турбината преди да съм проверил всички други възможности. Най-странното е, че не ми го прави в движение а след като запаля (на топъл мотор). Също така имам съмнение и за софтуерен проблем, защото наистина прави каквото си иска.
  5. Последните няколко седмици колата пак имаше проблем с първото палене. След престой от 1 или 2 дни, колата пак палеше трудно, но най-фрапиращото беше, че при 20 външна температура запали чак от втория път след 1-2 минути въртене. Консултирах се с познати както и различни механици, като мненията бяха различни, но като цяло се коментарите се въртяха около дюзите. Посъветваха ме да сипя 5 литра трансмисионно масло в резервоара, но имало опасност да запуши катализатора та заради това не го направих а реших пробвам с добавка за почистване на дюзи на Бардал 6 в 1. Освен добавката заредих от скъпата нафта и за една седмица минах два пъти по 200 км. Този уикенд пак я оставих за ден и половина без да я паля и в неделя следобяд колата запали перфектно. Да не бързам да се хваля, но май проблема с първото палене се реши. Проблема с турбината все още го има, не го прави често, но на моменти имам усещането, че все едно нещо я задържа и не може да се разтовари. Дори след като я покарах по магистралата на 5та с 3000 оборота пак оставах без турбо на моменти, понякога се включваше над 2500 оборота, друг път си работи добре, но като цяло си прави какво поиска. Тази седмица влиза в сервиз за ходова част и ще накарам момчетата да погледнат още веднъж актуатора на турбината, вакуум клапана и всичко, което може да прави такива мизерии, но ако не се намери проблема, мисля да отида до АДЛЕР ТУРБО в гр. Годеч да я погледнат и те.. Ако някои има още идеи за турбината, моля да сподели. Поздрави,
  6. 20190203_142242.mp4 На видеото съм снимал как пали по принцип, защото когато искам да я заснема с проблем си пали от раз.
  7. Малко ъпдейт на информацията: Загубата на антифриз се оказа от радиатора, питата беше доста влажна а от долу направо си подлизва и има следи от антифриз. Вчера смених температурния датчик (датчик вода) и ефекта е нулев, тази сутрин при +1,5C пак запалих от втория път като в случая нивото на нафтата в резервоара беше над 3/4 пълен. Нито пуши, нито мирише на не изгоряла нафта, просто все едно не достига нафта до двигателя. Заслушах се за подкачващата помпа когато отворих вратата, но не чух никакъв звук та не знам дали тя не ми прави номера когато си поиска. Следващата седмица ще сменям радиатора и се чудя дали да не накарам механика да извади и прегледа подкачващата помпа, просто защото опциите почват да се изчерпват.
  8. Аз гарнитурата на тандем помпата я смених още когато я купих защото подлизваше нафта от там, остава да проверя уплътненията на дюзите, но ще е по-натам защото при мен не се забелязва почти никакво пушене. Скоро не ми е правила проблем с студеното палене и турбината, колата си върви добре и сутрин пали от четвърт. Не знам дали може да е свързано, но последните два пъти, когато въртя по 2 , 3 пъти докато запали беше когато резервоара ми беше под 1/4 и температурата навън беше около 2 градуса. След като заредих 25 литра, на следващата сутрин колата запали от първия път, но все едно се давеше и запали след около 5 секунди въртене. Дали не е от помпата в резервоара, не знам! От тогава нямам такъв проблем, но пък се появи друг - колата губи антифриз. За около 10 дни съм долял близо половин литър при положение, че съм минал около 100-150 км градско. Утре съм в сервиза да търсим откъде го губи и силно се надявам да нямам проблем в главата. На първо време ще сменя температурния датчик, защото съм го взел преди месец и се надявам, че може някъде оттам да ми изтича антифриза. Преди малко свалих кората да видя номера на главата 03G 103 308 С и се надявам да съм уцелил да е от по-здравите.
  9. След като изгледах видеото мога да заключа, че проблемите са ни различни. При теб пали по бързо отколкото при мен и моя проблем се появява веднъж или два пъти на 10-тина дни. Когато има проблем, паля от втория или третия път след въртене по 10 секунди, през другото време пали от четвърт. Колко време ти свети подгрева на свещите ? При мен подгрява около 3 секунди при - 7 градуса.
  10. Много бих искал да я погледна и с VCDS, но не знам къде да отида. Имаш в предвид, че EDC16U1 няма атмосферен датчик ли или ...? Извини ме, но не разбирам много от електроника и диагностика и може да задавам глупави въпроси.
  11. Човек да не смее да си похвали колата, че не е правила скоро проблеми. В петък на -5 запали от втория път без да изключи турбината, но вечерта като се прибирах запали от четвърт и си карах без турбо докато не я рестартирах. Днес сутринта (понеделник 07.01) беше същата работа: пак запали от втория път (на -7,5 градуса), на обяд запали добре, но пак си карах няколко км без турбина. Почва да ми омръзна ми да вися по сервизите за един и същ проблем и да сменям всичко в което се съмнявам, не знам как да процедирам вече. Моля да ми препоръчате добър диагностицик в София за да разреша този досаден проблем.
  12. Честита Нова Година !!! Много здраве, щастие и късмет през 2019. И по-малко проблеми с нашите автомобили Много Ви благодаря за коментарите, ще взема всичко споменато в предвид и ще го обсъдя с механика когато ходя натам. Ето малко допълнителна информация. МАП сензора съм го извадил по VIN и е точния за моя мотор (вярно е, че има два номера и по закона на Мърфи, моя беше по-скъпия) Стария сензор, който свалихме беше със същия ОЕ номер. Гледахме живи данни на турбината по време на движение и тогава уж всичко си беше наред. Първото, което ще направя е да погледнем кабелният сноп в областта при скоростната кутия както казва колегата bobi1234, и после ще се насоча към атмосферния датчик в ECU-то (ако моя човек посмее да го отвори, разбира се ) Проблема с първото палене не се влияе от външната температура или от това дали колата е паркирана с лек наклон на предницата. Палила е трудно на + 5 и на -5 градуса. Мислех, че може да връща нафта или гълта въздух от някъде, но според майстора не е от там. Решили сме да пробваме дали ще има ефект ако сменя температурен датчик, но колата не ми е правила проблем с паленето вече повече от 10 дни и мисля да изчакам докато започне да го прави пак. Въпреки, че не ми е правила проблем с паленето, турбото изключи веднъж. След като запалих отново, проблема го нямаше и досега не се е появявал (не съм гледал дали пак е набила грешка, че имаше много почивни дни и нямаше къде да отида да я видят).
  13. Или ако може да ме насочите към някой добър диагностицик в София.
×
×
  • Create New...