Jump to content

a4all

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Just Audi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

a4all's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги Имам проблем със задните врати на Ауди А4 Б8. Когато се отключи с ключа, предните врати се отварят, задните не. Ако се дръпнат през дръжките вътре след това започват да се отварят и отвън и отвътре. Следващият път като се заключи и отключи колата, отново не могат да се отварят отвън и е необходимо първо отвътре. Това се получава абсолютно всеки път. Ще се радвам ако някой се е сбъсквал със такъв пролем, да сподели мнение/информация на какво може да се дължи или насоки към кого мога да се обърна за подобен проблем. Благодаря предварително!
  2. Здравейте, колеги. Не знам темата, дали е точно за тук, но опитах във друга 2 раздела да пиша, за съжаление не ми излиза бутона за добавяне на нова тема. Става въпрос за B6 седан, на багажника има залепено лип спойлерче. Първо беше със двойно залепващо, изтрая година, година и нещо и се одлепи. След това направо сложих силинкон, за съжаление след около да кажем година, отново наполовина се одлепя. Въпроса ми е някой, ако се е сблъсквал с подобен казус, да даде мнение със силикон ли, друг вид лепило ли да го залепя, за да няма такова отцепване и одлепяне. Ще очаквам Вашите мнения по въпроса. Благодаря Ви предварително! :)
  3. Здравейте, колеги Имам запитване, относно секретни болтове за джантите на Ауди А4 B6. Тъй като взех нови, за да сменя старите. Старите бяха на дължина 27, дадоха ми нови на дължина 28, като ми казаха, че би трябвало да няма проблем. Та въпросът ми е, че разликата понеже е 1мм, ще има ли някакъв проблем да ги сложа или не? Благодаря предварително за съдействието.
  4. Здравейте, колеги. Карам Ауди А4 Б6 1.9 ТДИ. Наскоро смених дюзите и горивната помпа. Като горивната помпа е втора ръка. След ремонта колата си вървеше перфектно без забележка, почти около месец. След това започна яко да пуши, особено на място, направо се вдига цял облак без подаване на газ и има много силна миризма на нафта. При движение колкото и газ да подам няма никакъв ряз, няма никой, всеедно караш дизел без турбо. Та мисълта ми е дали е вероятно проблема е във горивната и вакуумната помпа, защото до колкото знам са заедно или е от нещо друго? Препоръки и мнения очаквам всякакви, Благодаря!
  5. Здравейте, колеги. Карам А4 Б6, 1.9TDI. От скоро време при палене трябва да завъртя 3-4 пъти с ключа чак тогава пали, много трудно. Случва се и на няколко пъти да гасне колата в движение, също и при изключена скорост тресе двигателя много силно. За паленето излезна на компютъра някакъв кабел на 4ти цилиндър. Но после дава високо налягане на горивната помпа и недостиг на гориво в двигателя. Имала е някаква гарнитура на помпата, на мястото на която е било залепено със силикон, за което нямам представа как и кога се е получило. Възможно ли е някво парче да се е откъснало от силикона и да е влезнало по системата. Какви са вашите препоръки и мнения?
  6. Май има доста добри отзиви за Osram Night Breaker Laser, за пореден път. Ще ги пробвам, пък после ще напиша мнение. Имате ли някакви препоръки от къде да ги закупя (онлайн, магазин) или няма значение? Благодаря, колеги!
  7. Здравейте, колеги. Карам А4 Б6, фаровете са със лупи. Късите светлини са с ксенон, не с оригинален, аз го слагах. Но както при всички боклуци докато му изтече срока на гаранцията, я баласта, я крушка и всичко приключва до там. Въпреки че изкарва много добра светлина, не ми се дават всяка година по над 150 - 200лв. за ксенон. Пробвах преди време LED крушки, бях потресен, особено извън градски условия почти всеедно карам без светлини. Та въпросът ми е, ако може да ми препоръчате какви хубави и силни крушки H7 да си взема, за да ги сложа и да не се занимам повече със глупости?
  8. a4all

    Ксенон с лупи

    Колега, много е относително да се каже дали е от крушката или баласт. Наскоро имах същия проблем помислих си, че е от крушката взех чисто нова смених я, светеше по - силно, но пак друг цвят. След като смених и баласта вече всичко си дойде на мястото Успех!
  9. Как да позная дали е оригинален или не? По - принцип разглеждам сега по разни сайтове, че са по 45-50лв. ако имаш предвид за такива. До колкото си спомням аз бях дал под 40лв. май... Ако и тия не стават, би ли ми препоръчал от къде мога да поръчам читави.
  10. Здравейте, колеги! Преди година и няколко месеца смених обикновените плафони с LED, които осветяват задния номер на колата. Въпроса е там, че известно време нямаше никакъв проблем, светеха си както трябва. След време само единия започна да мига, примерно няколко минути след включване и след това напълно спира да свети. И като цяло светва и изгасва, когато си иска. Въпроса ми е проблема е във самия плафон или е нещо от тока на колата? Колата е Audi A4 B6 TDI. Ще съм Ви благодарен някой ако сподели мнение или решение на проблема. Поздрави!
  11. В София живея, колата също е тук. Ако би ми препоръчал някой да отида да я погледне. Че съм минал през 2ма, 3ма, които уж казват че няма как да е глава или гарнитура, но може просто да не им се занимава. Вечерно време като карам и като я настъпя, ако има светлина се вижда че пуши.
  12. Антифриза е червен и винаги колата се е карала с такъв цвят. Ръжда няма, както споменах и по горе, всичко е чисто. Интересното е, че винаги като излезе теч от нещо и се смени дадената част/маркуч и т.н. След това пак си намира слабо място от някъде да излиза. Мисля си, че се получава много високо налягане и избива от където е най - слабо.
  13. Здравейте, колеги! Имам сериозен проблем относно губене/теч на антифриз на Audi A4 B6, 1.9 TDI, 130к.с. Проблема е от месеци, да не кажа и повече от година. Намирани са всякакви течове вкл. по датчици, маркучи и пр. Сменени са няколко маркучи, датчик за темп., водна помпа, термостат, тандем помпа-та също, тройника/фланеца, който е зад двигатела също. Въобще не мога да се сетя за нещо което не е претърпяло смяна. Капачката на разширителния съд е сменяна също неколкократно, но без резултат. Видими течове няма! Губи сериозно количество антифриз при дълъг път, като се кара във високи обороти или примерно от 100км/час нагоре. На примерно 200км. отсечка светва лампата за минимума. По - интересното е, че след намиране на теч и отстраняването му, винаги антифриза си намира друг път и почва да тече от другаде. При последната смяна на някъв маркуч и тандем помпа, започна да излиза от капачката на разширителния съд. Единственото нещо, което не е прегледано до сега е глава-та. Но много "майстори" се съмняват, че е от нея. Маслото и антифриза са чисти. Много ще съм Ви благодарен за помощ и компетентното Ви мнение. П.П. Мокета не е мокър. Проблеми с парното няма.
×
×
  • Create New...