boiankrumov
Members-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A6 2,5 TDI 155
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
boiankrumov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
След смяна на таблото не работи климатроника.
boiankrumov отговори в темата на boiankrumov - тип B6/B7
А, има и друго нещо, как да разбера дали чипа на дисплея не е тръгнал защото като е студено работи около 10 минути и след това приключва.- 6 отговора
-
- клима
- климатроник
-
(и %d още)
Тагове:
-
След смяна на таблото не работи климатроника.
boiankrumov отговори в темата на boiankrumov - тип B6/B7
Ако знаех, че ще спре да работи климатроника , може би щеше да търся вариант да сменя само фиса ако е възможно.- 6 отговора
-
- клима
- климатроник
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, рових се много но не открих моя проблем. Имам Ауди а4 b6 , на които си замина цветния дисплей, намерих табло идентично с моето, след смяната и изключването на имобилайзера, защото по незнайни причини не искаше да се кодира. Сега не работи климатроника, има ли начин без да се правят диагностики и всякакви щуротии да се оправи с някакво рестартиране. Или де да знам. Ако някой се е сблъсквал с този проблем нека каже как може да се оправи. Благодаря ви много.
- 6 отговора
-
- клима
- климатроник
-
(и %d още)
Тагове:
-
Продължаваме търсене...
-
Тез оригиналните, сменят ли се ? Защото имам съмнение че при мен не са, могат ли да се запушат вероятно ли е това да е проблема? Аз имам само малките на обратната и този на клапана.
-
Аз все си мислех че е фабричен, още утре му решавам проблема. но ще го снимам и кача снимка.
-
Всъщност има някакво бяло клапанче, ама аз си мисля че е за нивото на горивото за да не се връща в резервоара като изгасиш... а също така, може и да имаш право за липсата на гориво...като я оставя да поработи 2-5 минути на място е много по адекватна и по-бързо се изстрелва за кратко време, иначе е по-мудна в тръгването, ако запалая и тръгна веднага..
-
Моя е на LUK даже ми се струва че е все още оригиналния, не съм го сменял......цената не ми харесва колата е на 325 000 + предполагам че му е време.... Колега обоснови се ако може, че с една дума нищо не става . Защо да го прави ГНП, нещо и е в повече нещо не и достига... до настройка....центровка...
-
Няма ремап, имаше луфт на маховика (незнам в какви рамки е допустимо да има), сменям консумативите на време, филтри ремъци и т.н. Като грешка не идва нищо, от ГНП когато го направи. През останалото време грам не пуши и масло не докосва турбото.
-
Здравейте колеги ! Имам едно питане относно забиване на душегуб. А6 2,5 тди 155 код на мотора AYM. Като му ударя кикдауна започва да вибрира целия и не качва над 2000 об в мин. Като му върна газта и пак подам без кикдаун започва да се набира и пак има вибрация. А като го оставя някъде около 200 метра без газ. И му подавам плавно изчезва вибрацията сякаш не се е случила. Закачал съм го на жив тест и грешки не вади никакви. Какво може да ме посъветвате, какво да проверя. Колата е обслужена и всичко сменено, плюс скоростна кутия. И със старата беше така, възможно ли е да е маховика защото е мултитроник? И когато го направи пуши сив пушек.....
-
Здравейте колеги ! Имам едно питане относно забиване на душегуб. А6 2,5 тди 155 код на мотора AYM. Като му ударя кикдауна започва да вибрира целия и не качва над 2000 об в мин. Като му върна газта и пак подам без кикдаун започва да се набира и пак има вибрация. А като го оставя някъде около 200 метра без газ. И му подавам плавно изчезва вибрацията сякаш не се е случила. Закачал съм го на жив тест и грешки не вади никакви. Какво може да ме посъветвате, какво да проверя. Колата е обслужена и всичко сменено, плюс скоростна кутия. И със старата беше така, възможно ли е да е маховика защото е мултитроник?