Jump to content

Dizelaki

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 b6

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Dizelaki's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тампоните са гледани - всичките са ок
  2. След поредно сваляне на турбината и много мнения на майстори се оказа при мен че стърженето идва от перата която има луфт и стърже по охлюва на студената час
  3. След много гледане и ходене по майстори се оказа че чугуна каде лягат лопатките на геометрията има лек ръб и там влиза нагар прави конец и лопатките заклинват и не искат да се движат. Може би ще ми трябва друга топла час. Ако имате идей от каде мога да взема споделете. Махнах катализатор, не е запушен, чист
  4. Пропуснах да кажа че след като забие веднага светва чека
  5. Здравейте колеги от известно време се заимах с ауди 1.9 131коня и имам следните проблеми. Когато взех колата преди да я обслужва ме беше шубе да и раздава газчица но след обслужването започнах да я по натискам и турбината започна да влиза в авариен режим и си казах а турбината е за чистене(понеже имам голф афн и знам за какво става въпрос) ичистенето става със сваляне та свалих аз турбината разглобих, изшкурих лопатки всичко абе с две думи светна. Зглобих и всичко точно върви не забива и така един месец и после пак забиване аварийни режими и пак сваляне пак почистване макар че не беше мръсна. Качих я пак и така пак един месец. Даже сега ми излизаше маркуча който идва от кулера. Та въпроса ми е може ли от задръстен катализатор да прави тези проблеми и може ли този проблем да се реши с водордно почистване.
  6. Колега какво се оказа това стържене, че и аз го имам
  7. И аз имам същия проблем. При мен на малките предавки се тресе лоста а на големите цялото купе. Може ли да е от маховика. А41.9 - 131
×
×
  • Create New...