-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 Avant S-Line
Персонална информация
-
Локация
Budapest
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
Ivan213's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега тук има няколко човека предлагат такава услуга. Потърси. А аз без много ровене намирих : https://www.facebook.com/groups/audigroupbg/posts/6346629208699767 Не го познавам човека, но при следващото ми пътуване до София мисля да го контактна.
-
Добавям ОЕ кода за щеката утре някой като реши да търси да му е по-лесно за 3.0 TDI CCWA/предполагм и за другите 3,0 ще е същото/ 059115611ABhttps://www.oemvwshop.com/059115611ab-oil-dipstick-p503238/
-
Колеги сега /да чукна на дърво/ при работа на мотора като чисто нов, почна да ме гложди мисълта в скоро време да сложа нови амортисьори/само амортисьори, пружини не искам да сменям/. Засега нужда от смяна на амортисьори нямам и затова първо обмислям първо идеята, но кита идва на супер цена от Германия поръчка. Намерил съм Sachs кит за всички колелета и със всички там маншони и другите елементи. Кита е за спортно окачване/по кодировката на Захс ...366 задни +....364 задни/, което предполагам означава S-Line. , но пък исках да сложа стандартни амортисьори. Вече не съм състезател и не искам такова твърдо окачване. Тука майстори ми казаха, че не би трбвало да е проблем. Но все пак не искам да намалявам стабилността при високи скорости, защото все още от време на време карам на магистрали. А в цените на амортисьорите стандарт и спорт няма разлика. Ако някой има опита да каже дали е пробвал и какъв е ефекта със стандартни амортисьори при S Line окачване/нямам адаптивно/. До колко е по-комфортна возията и дали пада стабилността при високи скорости.
-
Колеги благодаря ви! И двамате сте прави. Долях 1 литър на 3 пъти и даде ниво. Наистина показа след лед загравяне на мин 60 гр темп на двигателя, отваряне/затваряне на капака и след което изчакване 1-2 мин на изкл. двигател и после само на контакт без да работи двигателя/горе долу обновяването на стълба е за около 2-3 секунди/. Вероятно наистина може и да са 8 литра, въпреки че по всички масло-калкулатори и по книжка го дават 6,9 л и досега винаги толкова съм наливал. И от друга страна да ме лъже майстора за 1 л масло да е налял по-малко ме съмнява , при положение, че му наринах 6,5 хил лева. Както и да е - прекалено скъпо работи този майстор и се надявам много в този живот да не го ползвам повече. Между другото и щека намерих/около 14 евро без доставката/,но пък капачката на тунела не успях да извадя/явно има някакъв "чалъм"/ и реших първо доливам и после да поръчам щеката, ако не стане с доливането.
-
Колеги, правих голям ремонт по двигателя/3,0 TDI, сега работи като нов/, включително почистване на кулера за маслото и смяна на маслото. Майстора се кълне/2 пъти изрично питах/, че са налели 7 литра., но нещо все още не показва нивото на маслото/вече имам изминати около 50-60 км/. В смисъл няма въобще ниво в стълба на екрана/един вид е под минимума/ Вчера ми светна жълтата лейка и изписа да долея масло/миксимум 1,25 л/. Днес след отваряне и затваряне на капака изчезна уорнинга, но все още не показва нивото-стълба е празен. Почетох в интернет - доста често срещан проблем и в повечето случаи не става дума нито за смяна на датчик или доливане на масло. В повечето случаи преблема идва от сензора на предния капак, но при мен се оказа, че той си работи. Не искам да наливам масло преди да съм 100 % убеден, че е необходимо и не искам да давам колата отново да я държат 1 седмица, ако това се решава съвсем просто. Утре смятам да разкача и закача акумулатора. Пиша топика, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и може да каже как го е решил.
-
Рециклиране на ЕГР и евентуално на манифолдите. Ако турбто и ГНП-то са ок мотора ще запее като чисто нов.
-
При мен след рециклиране на серво помпата и доливане на оригинално място преблема изчезна
-
А масло за сервото има ли?
-
И какво се оказа? И при мен спря да работи миналата есен. Но не съм се занимавал досега с него.
-
Според мен не само, че няма да има проблем ами и визията е съъъвсееем друга 245/40/18 летни. Относно возията там вече е въпрос на предпочитания. По-големия размер я прави малко по-твърда от което съм чувал, защото аз на по-малък не съм карал за да направя разлика.
-
И аз гласувам за филтъра. И аз го бях позабравил да го сменя и от там ми замина вентилатора, но смятам, че случая е и за доливане на газ.
-
Сменят се бравите. В ибей се продават нови обикновенно китайски за по около 70 лв, но първо трябва да знаеш точния ОЕМ код, за да не останеш като мен с една чисто нова която нямам какво да правя. Ако някой се интерисува от старата брава/ 8J1837016A, 3C1 837 016 A, 3C1 837 016 B, 3CD 837 016 A / прeдна дясна врата, волан от лява страна/ или от тази коята ми остана 8J2837016A 9PIN да пише на лично.
-
Аз бих те посъветвал изришно да кажеш, че исскаш да остава, защото го махат и въобще и не те питат.
-
Здравей . Извинявам се че със закъснение отговарям, но и надали ще съм ти полезен в случая понеже съм в Будапеща и тук намерих местен гаражен майстор по. Закачиха климатитка първо на проверка за теч за 10 мин. Видя се че няма теч и след това напълни газ и някъде към средата на пълненето включихме климатика и нещата си тръгнаха. Т.е. при мен нещата се развиха както ги е описал колегата Zhivkov в предния пост.
-
Колеги аз отремонтирах моята и споделям опит. Купих китайска брава от e-bay. Цените с доставката идват към 70 лв. Това са пълни глупости, които говорят в Порше, че имало чип и не знам какво си. Няма такива работи. Има две малко моторчета вътре, които са с някаква смазка на ротора/графитна/, която като замръзне времето и се спича и престава да дава контакт. Видоета как се прави в тубата има бол. Сам не успях да сваля кората и ходих в сервиз. Първия път се оказа, че съм взел грешната брава. Изглежда е с повече пинове на конектора. След това си поръчах вярната и сега вратата си работи перфектно вече месец. Ако някой се чуства майстор в е-бей има и китайски моторчета само комплект и са нещо от порядък на 20 лв с доставката, като разбира се ще дойдат след месец. Ако някой се интерисува от старата брава/ 8J1837016A, 3C1 837 016 A, 3C1 837 016 B, 3CD 837 016 A / прeдна дясна врата, волан от лява страна/ или от тази коята ми остана 8J2837016A 9PIN да пише на лично.