Jump to content

Ivan213

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 Avant S-Line

Персонална информация

  • Локация
    Budapest

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Ivan213's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега тук има няколко човека предлагат такава услуга. Потърси. А аз без много ровене намирих : https://www.facebook.com/groups/audigroupbg/posts/6346629208699767 Не го познавам човека, но при следващото ми пътуване до София мисля да го контактна.
  2. Ivan213

    add more oil/max 1.25L/

    Добавям ОЕ кода за щеката утре някой като реши да търси да му е по-лесно за 3.0 TDI CCWA/предполагм и за другите 3,0 ще е същото/ 059115611ABhttps://www.oemvwshop.com/059115611ab-oil-dipstick-p503238/
  3. Колеги сега /да чукна на дърво/ при работа на мотора като чисто нов, почна да ме гложди мисълта в скоро време да сложа нови амортисьори/само амортисьори, пружини не искам да сменям/. Засега нужда от смяна на амортисьори нямам и затова първо обмислям първо идеята, но кита идва на супер цена от Германия поръчка. Намерил съм Sachs кит за всички колелета и със всички там маншони и другите елементи. Кита е за спортно окачване/по кодировката на Захс ...366 задни +....364 задни/, което предполагам означава S-Line. , но пък исках да сложа стандартни амортисьори. Вече не съм състезател и не искам такова твърдо окачване. Тука майстори ми казаха, че не би трбвало да е проблем. Но все пак не искам да намалявам стабилността при високи скорости, защото все още от време на време карам на магистрали. А в цените на амортисьорите стандарт и спорт няма разлика. Ако някой има опита да каже дали е пробвал и какъв е ефекта със стандартни амортисьори при S Line окачване/нямам адаптивно/. До колко е по-комфортна возията и дали пада стабилността при високи скорости.
  4. Ivan213

    add more oil/max 1.25L/

    Колеги благодаря ви! И двамате сте прави. Долях 1 литър на 3 пъти и даде ниво. Наистина показа след лед загравяне на мин 60 гр темп на двигателя, отваряне/затваряне на капака и след което изчакване 1-2 мин на изкл. двигател и после само на контакт без да работи двигателя/горе долу обновяването на стълба е за около 2-3 секунди/. Вероятно наистина може и да са 8 литра, въпреки че по всички масло-калкулатори и по книжка го дават 6,9 л и досега винаги толкова съм наливал. И от друга страна да ме лъже майстора за 1 л масло да е налял по-малко ме съмнява , при положение, че му наринах 6,5 хил лева. Както и да е - прекалено скъпо работи този майстор и се надявам много в този живот да не го ползвам повече. Между другото и щека намерих/около 14 евро без доставката/,но пък капачката на тунела не успях да извадя/явно има някакъв "чалъм"/ и реших първо доливам и после да поръчам щеката, ако не стане с доливането.
  5. Ivan213

    add more oil/max 1.25L/

    Колеги, правих голям ремонт по двигателя/3,0 TDI, сега работи като нов/, включително почистване на кулера за маслото и смяна на маслото. Майстора се кълне/2 пъти изрично питах/, че са налели 7 литра., но нещо все още не показва нивото на маслото/вече имам изминати около 50-60 км/. В смисъл няма въобще ниво в стълба на екрана/един вид е под минимума/ Вчера ми светна жълтата лейка и изписа да долея масло/миксимум 1,25 л/. Днес след отваряне и затваряне на капака изчезна уорнинга, но все още не показва нивото-стълба е празен. Почетох в интернет - доста често срещан проблем и в повечето случаи не става дума нито за смяна на датчик или доливане на масло. В повечето случаи преблема идва от сензора на предния капак, но при мен се оказа, че той си работи. Не искам да наливам масло преди да съм 100 % убеден, че е необходимо и не искам да давам колата отново да я държат 1 седмица, ако това се решава съвсем просто. Утре смятам да разкача и закача акумулатора. Пиша топика, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем и може да каже как го е решил.
  6. Ivan213

    Грешка P040100 ЕГР

    Рециклиране на ЕГР и евентуално на манифолдите. Ако турбто и ГНП-то са ок мотора ще запее като чисто нов.
  7. При мен след рециклиране на серво помпата и доливане на оригинално място преблема изчезна
  8. А масло за сервото има ли?
  9. И какво се оказа? И при мен спря да работи миналата есен. Но не съм се занимавал досега с него.
  10. Ivan213

    B8 Avant 18ки Джанти

    Според мен не само, че няма да има проблем ами и визията е съъъвсееем друга 245/40/18 летни. Относно возията там вече е въпрос на предпочитания. По-големия размер я прави малко по-твърда от което съм чувал, защото аз на по-малък не съм карал за да направя разлика.
  11. И аз гласувам за филтъра. И аз го бях позабравил да го сменя и от там ми замина вентилатора, но смятам, че случая е и за доливане на газ.
  12. Ivan213

    Проблем с дръжката

    Сменят се бравите. В ибей се продават нови обикновенно китайски за по около 70 лв, но първо трябва да знаеш точния ОЕМ код, за да не останеш като мен с една чисто нова която нямам какво да правя. Ако някой се интерисува от старата брава/ 8J1837016A, 3C1 837 016 A, 3C1 837 016 B, 3CD 837 016 A / прeдна дясна врата, волан от лява страна/ или от тази коята ми остана 8J2837016A 9PIN да пише на лично.
  13. Ivan213

    Питане относно DPF

    Аз бих те посъветвал изришно да кажеш, че исскаш да остава, защото го махат и въобще и не те питат.
  14. Ivan213

    Климатик

    Здравей . Извинявам се че със закъснение отговарям, но и надали ще съм ти полезен в случая понеже съм в Будапеща и тук намерих местен гаражен майстор по. Закачиха климатитка първо на проверка за теч за 10 мин. Видя се че няма теч и след това напълни газ и някъде към средата на пълненето включихме климатика и нещата си тръгнаха. Т.е. при мен нещата се развиха както ги е описал колегата Zhivkov в предния пост.
  15. Колеги аз отремонтирах моята и споделям опит. Купих китайска брава от e-bay. Цените с доставката идват към 70 лв. Това са пълни глупости, които говорят в Порше, че имало чип и не знам какво си. Няма такива работи. Има две малко моторчета вътре, които са с някаква смазка на ротора/графитна/, която като замръзне времето и се спича и престава да дава контакт. Видоета как се прави в тубата има бол. Сам не успях да сваля кората и ходих в сервиз. Първия път се оказа, че съм взел грешната брава. Изглежда е с повече пинове на конектора. След това си поръчах вярната и сега вратата си работи перфектно вече месец. Ако някой се чуства майстор в е-бей има и китайски моторчета само комплект и са нещо от порядък на 20 лв с доставката, като разбира се ще дойдат след месец. Ако някой се интерисува от старата брава/ 8J1837016A, 3C1 837 016 A, 3C1 837 016 B, 3CD 837 016 A / прeдна дясна врата, волан от лява страна/ или от тази коята ми остана 8J2837016A 9PIN да пише на лично.
×
×
  • Create New...