Jump to content

Calabira2019

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Calabira2019's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Тръся си планки изофикс за Ауди A4 B5 2001г. Намерих едни който в OLX-a, но като говорих с човека каза че между болтовото разстояние е 16см. На моето ауди от дясно е 24см и от ляво е 18см. Някой запонат ли е точно какви планки трябват и ако се знае номерa на часта. 8e0813545a - тази между болтовото разстояние е 16см и е дясната 8D0813545 - тази мисля че е същата но лявата Моля някой ако може да ми насочи точно кое е модела на планка/ки трябва да се закупи. Също някой ако има в наличност търся да си купя :). Благодаря предварително.
  2. Здравейте, Извинявам се, първо прочетох, че продавате и затова писах. Моя грешка.
  3. Благодаря на всички за отговорите, в крайна сметка установиха че колата надува. Сега чакам да видя дали ще съм късметлия и се надявам само гарнитурата да е за смяна.
  4. Благодаря колега, ще кажа какво е станало като приключа.
  5. Благодаря за отговора колега. Като гледам на там отиват нещата, предполагам и главата ще трябва да я проверявам като ще се отваря мотора?
  6. Благодаря за отговора. Колата не пуши. Разширителния съд има една тръбичка отдолу където изтича антифриз когато изхвърля през капачката. Имам вързано шише там с маркуч и антифриза пълни шишето, изхвърля го от там не го изгаря.
  7. Преди да сменя термостата трудно стигаше до 90 и не поддържаше температурата. Сега след като смениха термостата си вдига до 90 и подържа температурата и не загрява.
  8. Здравейте, имам Audi A4 1.9TDI Септември 2000та година с дясна дирекция, максимална мощност на двигателя 85kW. Хвърля антифриз през капачката на разширителния съд. Капачката е сменяна но НЕ с оригинална, правих и газово замерване 3ри пъти на различни места и резултат е отрицателен. маркучите не са твърди, антифриза не мирише на нафта. Правено е пълно обслужване и е сменяна водна помпа. Преди два дена се оказа че термостата е заминал, перка и виско. Смених ги но проблема продъжава. Като карам градско губи малко малко антифриз но на дълъг път ако я карам със 140+ губи горе долу около 0.5-1л на 100км, а ако я карам под 130 губи различно количество, някой път малко друг път много . Колата си я докарах от англия септември миналата година някъде в унгария ми светна за първи път лапата за анфриза, също така няколко пъти като е по горещо ми светва лампата за маслото но масло си има, в студено време нямам такъв проблем, това го споменавам ако случайно има връзка с проблема. Ходих в 4ри сервиза, в първия ми казаха че надува и е за смяна на гарнитура и да се провери главата. В другите 3ри са доста уверени че не надува, там и правих газовите замервания но се са сигурни за проблема. Сега съм се спрял в един сервиз където ми смениха термостата, перката и виско. Моля за съвет ако някой е имал подобен проблем или има идея какво може да е?
×
×
  • Create New...