Jump to content

hla_has

Members
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    -

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

hla_has's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Звучи като да е блокирала променливата геометрия на турбината. В зависимост от това в какво положение е блокирала, колата върви или в ниските или във високите обороти. В твоя случай е блокирала затворена. Ако проблема не е в самите лопатки, може да е в клапана, който ги управлява или вакуума. Така или иначе едно почистване на турбото няма да навреди. Поздрави
  2. Добър ден, доста са високи тези гуми за твоята кола. Ще тежат - от там колата ще е мудна, ще харчи повече и ще е по-нестабилна в завои.
  3. Всичко, което е след катализатора, не ти влияе на вредните емисии. Колко ще пуши зависи от състоянието на двигателя и периферията му, а не от генерацията. След катализатора имаш резонатор и крайно гърне. Може да пробваш дали ще ти хареса звука без крайно гърне. Съответно, ако ти хареса, го заместваш с тръба+накрайник. - това е най-евтиния и лесен вариант. Друг вариант ти е да смениш крайното гърне с някакво "спортно" по избор. Там вече всяко си вади различен звук и хората, които ти ги продават би трябвало да могат да те насочат според звука, която търсиш. - тук ще се изръсиш малко повече и формата/размера му трябва да се съобрази. Без резонатор има вероятност да ти бучи доста на 2000-3000 оборота. - не ти го препоръчвам. При положение, че катализатора ти е основната "тапа" на генерацията, това какво ще сменяш след него няма да ти повлияе на мощността на двигателя. Споменавам го, за да не останеш разочарован от крайния резултат. Поздрави!
  4. Добър ден, при проблеми с електрониката и нужда от диагностика на 1.8Т добра работа ми е вършил един майстор в Бусманци. Намира се на адрес ул. „Вучко Игнатов-Даскала“ 4, 1520 Бусманци. Тел.: 0888993888 Успех!
  5. Здравей, и да се притесняваш, и да не се притесняваш - все тая. Карай си колата, а съединителя ще издържи колкото му е писано. Моята е 1.8t с чип от 2012 година, съединителят е сменен тогава със същия по каталог. От тогава за около 150 000 км не е мръднал. Не прави агресивни стартове по светофарите и ще издържи повече.
  6. Добър ден, Пробвай с по-малки карти. Моето ММI чете до 2GB. Също провери аудио формата, в който записваш. Предполагам, че е mp3, но все пак обърни внимание. Поздрави!
  7. Добър ден, Ако ти е запушен катализатора имаш 4 варианта: 1. Режеш го и заменяш с тръба (тук се запознай много добре с новите регулации при техническия преглед). - най-евтин вариант 2. Купуваш си нов неоригинален - по-скъп вариант 3. Купуваш си оригинален втора ръка - като цена ще е горе-долу като вариант 2 и състоянието му няма да е много по-различно от това на твоя 4. Купуваш си нов оригинален - цените няма да ти харесат Поздрави!
  8. Провери пак това за 5.9 от 0 до 100, да не останеш разочарован. Предполагам, че си гледал данни за 3.0 TFSI. 3.2 FSI ще е около 7 сек.
  9. Блокирала геометрия на турбото?
  10. Защо държиш да сменяш номерата. До колкото знам вече не е задължително. Иначе дали ще ти направят проблем - доста е вероятно, ако е по-шумна или пуши. Ако е направена кадърно и не се набива на очи не би трябвало да те бавят.
  11. Два сезона карам с летни Nexen и като цяло съм доволен от марката. За парите си са добър избор. През годините съм карал и със най-евтините, и с най-скъпите марки и като че ли Nexen-ките се доближават повече към скъпите като качество.
  12. Цените са се запазили високи, защото бензиновите двигатели от този клас, на следващите генерации А4, не са особено предпочитани на българския пазар - не стават на газ и си имат заводски дефекти, а ремонтите излизат скъпо за човек, който си търси кола между 5 и 10к лв. В същото време 1.8T се е доказал като здрав мотор с евтина поддръжка и със сравнително нисък разход за мощността, която предлага. Също така се тунингова сравнително лесно и евтино. Затова цените са такива.
  13. Ако счупиш автомата с 300 кг. ремарке, значи тая кутия вече е била на 1 кръв.
×
×
  • Create New...