hla_has
Members-
Мнения
44 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
-
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
hla_has's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравей, Звучи като да е блокирала променливата геометрия на турбината. В зависимост от това в какво положение е блокирала, колата върви или в ниските или във високите обороти. В твоя случай е блокирала затворена. Ако проблема не е в самите лопатки, може да е в клапана, който ги управлява или вакуума. Така или иначе едно почистване на турбото няма да навреди. Поздрави
-
Добър ден, доста са високи тези гуми за твоята кола. Ще тежат - от там колата ще е мудна, ще харчи повече и ще е по-нестабилна в завои.
-
Всичко, което е след катализатора, не ти влияе на вредните емисии. Колко ще пуши зависи от състоянието на двигателя и периферията му, а не от генерацията. След катализатора имаш резонатор и крайно гърне. Може да пробваш дали ще ти хареса звука без крайно гърне. Съответно, ако ти хареса, го заместваш с тръба+накрайник. - това е най-евтиния и лесен вариант. Друг вариант ти е да смениш крайното гърне с някакво "спортно" по избор. Там вече всяко си вади различен звук и хората, които ти ги продават би трябвало да могат да те насочат според звука, която търсиш. - тук ще се изръсиш малко повече и формата/размера му трябва да се съобрази. Без резонатор има вероятност да ти бучи доста на 2000-3000 оборота. - не ти го препоръчвам. При положение, че катализатора ти е основната "тапа" на генерацията, това какво ще сменяш след него няма да ти повлияе на мощността на двигателя. Споменавам го, за да не останеш разочарован от крайния резултат. Поздрави!
-
Добър ден, при проблеми с електрониката и нужда от диагностика на 1.8Т добра работа ми е вършил един майстор в Бусманци. Намира се на адрес ул. „Вучко Игнатов-Даскала“ 4, 1520 Бусманци. Тел.: 0888993888 Успех!
-
150 > 190
- 3 отговора
-
- съединител
- bex
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравей, и да се притесняваш, и да не се притесняваш - все тая. Карай си колата, а съединителя ще издържи колкото му е писано. Моята е 1.8t с чип от 2012 година, съединителят е сменен тогава със същия по каталог. От тогава за около 150 000 км не е мръднал. Не прави агресивни стартове по светофарите и ще издържи повече.
- 3 отговора
-
- съединител
- bex
-
(и %d още)
Тагове:
-
Проблем със разчитането на SD card A6 4F 2011
hla_has отговори в темата на rosen.sitnilski - Car audio
Добър ден, Пробвай с по-малки карти. Моето ММI чете до 2GB. Също провери аудио формата, в който записваш. Предполагам, че е mp3, но все пак обърни внимание. Поздрави! -
Добър ден, Ако ти е запушен катализатора имаш 4 варианта: 1. Режеш го и заменяш с тръба (тук се запознай много добре с новите регулации при техническия преглед). - най-евтин вариант 2. Купуваш си нов неоригинален - по-скъп вариант 3. Купуваш си оригинален втора ръка - като цена ще е горе-долу като вариант 2 и състоянието му няма да е много по-различно от това на твоя 4. Купуваш си нов оригинален - цените няма да ти харесат Поздрави!
-
Съвет Audi A6 Limousine 3.2 FSI quattro
hla_has отговори в темата на BORISxBG - Как и каквo Audi да си купя?
Провери пак това за 5.9 от 0 до 100, да не останеш разочарован. Предполагам, че си гледал данни за 3.0 TFSI. 3.2 FSI ще е около 7 сек. -
Блокирала геометрия на турбото?
-
Защо държиш да сменяш номерата. До колкото знам вече не е задължително. Иначе дали ще ти направят проблем - доста е вероятно, ако е по-шумна или пуши. Ако е направена кадърно и не се набива на очи не би трябвало да те бавят.
-
Два сезона карам с летни Nexen и като цяло съм доволен от марката. За парите си са добър избор. През годините съм карал и със най-евтините, и с най-скъпите марки и като че ли Nexen-ките се доближават повече към скъпите като качество.
-
Цените са се запазили високи, защото бензиновите двигатели от този клас, на следващите генерации А4, не са особено предпочитани на българския пазар - не стават на газ и си имат заводски дефекти, а ремонтите излизат скъпо за човек, който си търси кола между 5 и 10к лв. В същото време 1.8T се е доказал като здрав мотор с евтина поддръжка и със сравнително нисък разход за мощността, която предлага. Също така се тунингова сравнително лесно и евтино. Затова цените са такива.
-
Ако счупиш автомата с 300 кг. ремарке, значи тая кутия вече е била на 1 кръв.
-
Няма да го усети.