Jump to content

Just Driver

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW Golf VI Variant

Последни посетители

324 профилни разглеждания

Just Driver's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Когато сегментите не уплътняват добре по стената на цилиндъра, то винаги остава по малко масло, което да изгаря в цилиндъра. Така с времето (напр. около 40 000км при предимно градска употреба, 70-80 000 при смесена и около 100 000 при извънградска) се образува нагар и сегментите спичат. Ако "коксуваните сегменти" могат да "изтрият" хонинга, то те трябва да са много "умни сегменти", за да го "трият" само на определена позиция в цилиндъра и да не го засягат (хонинга) на други позиции при движението на буталото.
  2. След като пиша за цилиндър с диаметър от 82,51мм, няма как да става дума за 3.0 TFSI (84.5 mm диаметър).
  3. Ако последователността на палене за този мотор е 1-5-3-6-2-4, то според мен са възможни два сценария: 1) 4 и 6 "пускат" повече гориво, което налага се корекция в минус от 2 2) 2 е леко запушена и се налагат корекции в плюс от 4 и 6 Ако ще се сменят поетапно, то може да се започне с купуване на само една нова, която да замени 2. Ако след това няма подобрение, то се купува още една нова и двете нови се поставят на 4 и 6, а старата 2 се връща на мястото си.
  4. За някои теория, за други - практика. И то от вече над 5г. В Германия се практикува както за gen 1, така и при gen2.
  5. Докато има клиенти да плащат ремонти по 15 000лв и т.нар. "майстори" да плащат за семинари, то и той ще има средства да си "купува" журналисти, за да има "шум" около него. В момента, в който клиентите намалеят, то няма да има и пари за реклама. Но като гледам на колко хора в България им липсва интелект - клиенти на сервиза му и клиенти на академията му, то явно скоро няма да дойде това време.
  6. Защо твърдиш, че буталата са се "свили", а не допуснеш, че блока (не е алуминиев) се е разширил или износил?
  7. Ще ти обясня след като кажеш колко са се "свили" буталата.
  8. С колко десети от милиметъра се "свиват"? Буталата не са се свили, а още при сглобяването са били на минимума от позволения толеранс. За сметка на това блоковете са били на максимума от позволения толеранс, като хонинга не е бил изпълнен в цялата необходима зона от хода на буталото. И това се е случило на хиляди двигатели. В резултат на което цилиндрите придобиват яйцевидна форма - като най-засегнати са 1, 2 и 3 цилиндър, докато на 4 - отклонението е най-малко. Затова при качествен ремонт блока се престъргва от 82,51мм на 83мм и се хонингова наново. Поставят се и нови, по-големи бутала.
  9. Не мога да се въздържа да не оставя това тук: Тук е измислена нова термодинамика, където металите се свиват при нагряване. Дренажът на буталото и малсеният сегмент са генерално променени. Всеки, който си остави колата в този "кръжок за оригами" си е сам виновен и никой не може да му помогне.
  10. Карма! Познат ми каза, че фъфлещия, фъфлел още повече, напълнял и май имал здравословни проблеми. Ето такива житейски събития може да ме накарат да стана силно вярващ в Бог човек.
  11. https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8347 Вълкът козината си мени, но нрава - не!
×
×
  • Create New...