neo84

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About neo84

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди А4 б6 1.9 тди

Персонална информация

  • Location
    Сливен

Recent Profile Visitors

54 profile views
  1. Здравейте колеги,ако се ползва рампа на която да стъпят само предните колела на колата,съответно задницата на колата да е на земята,удачно ли ще е така да се стягат тампоните на носачите или трябва целия автомобил да е в хоризонтално положение?
  2. Колега при спускане на колата да е в работно положение с крика тип крокодил,гумата която е сложена под прага за осигуровка не пречи ли на колата да слезе колкото трябва за да е в работно положение?Или аз не съм разбрал написаното от теб, какво точно имаш предвид?
  3. Здравейте колеги.При затягане на тампоните когато колата е вдигната на подпора,мисля да повдигна шенкела отдолу с крик тип крокодил.Та какво можем да ползваме за ориентир за почти точното позициониране на тампона все едно имитираме стъпила кола на колелата.В друга тема колега беше писал за измерване на разстоянието от горна вежда до централния болт на главината,мерим колко е когато е стъпила на земята,при мен е около 38см и после надигаме с въпросния крик до това разстояния и стягаме.Освен това кое друго можем да използваме за ориентир?
  4. Колега тук не става въпрос за пари,пак казвам че не ми е проблем да я закарам да ги направят.А колкото до инструментите,ами не мисля че ще е необходимо нещо кой знае какво.А и не виждам лошо да си имаш инструменти,ще потрябват и за друго така или иначе.Мен ми прави кеф като си свърша нещо сам макар и по-елементарно по колата,смяна на едно масло примерно.
  5. Колега Passi,ако исках да отида в сервиз щях да го направя и изобщо нямаше да пиша тук.Идеята ми е сам да се науча,не съм казал,че ще е лесно,но когато човек има желание,интересува се,допитва се както аз,не мисля че такива съвети са уместни.Колега колкото до въпросния болт който държи двата горни носача,ами може и да имам късмет и да излезе лесно!
  6. Не мисля да послушам Паси,Благодаря все пак!
  7. Здравей колега,екстрактор или т.н.скоба за шарнири също мисля да си набавя.Стяга за свиване на пружините защо евентуално могат да потрябват?Не е ли необхидима при смяна на амортисьора?
  8. Здравейте колеги.Да ползвам темата на колегата относно носачите за А4 B6.Тъй като и аз имам желание сам да се опитам и съответно да се науча да си ги сменям за в бъдеще и малко по-малко започвам да се снабдявам с необходимите инструменти за това.Към каква марка гедоре може да ме насочите да си взема която естествено да не е супер скъпа,все пак не съм професионалист :)Също така как може без канал да се установят евентуално разбитите носачи?С канал след време предполагам ще се сдобия.Бих искал да си взема и динанометричен ключ.В youtube има нютоните с които се стягат отделните болтове но там в случая ги прилагат за пасат,за ауди дали са същите и откъде мога да си ги набавя като инфо? Благодаря!
  9. Здравейте колеги,прочетох мненията ви и първо не искам да се стига до разни дразги кой разбира,кой не,в крайна сметка всеки изхожда от своите си разбирания.Днес закачиха колата на диагностика и резултатите бяха повече от добри,имам предвид стойности на дюзите,подгревните свещи са ок според майстора.Аз лично мисля че това е добре и честно казано ще спра до тук с проверките!Това което ме посъветваха е да си следя нивото на маслото което за сега е добре,т.с. не се покачва нивото, дано и го нямам този проблем за в бъдеще.Може и всичко да идва от самовнушение,че нещо не е наред ,себе си имам предвид :)В крайна сметка колата е на 15 години и незнайни километри.Благодаря на отзовалите се колеги!!!Колкото до самата диагностика,мисля че с необходимия кабел и програма с лаптоп човек сам може да си я направи стига да знае какво да гледа.
  10. Здравей колега,димът е не точно син,а леко сив,грешно съм се изразил.Ако има проблем със сегменти няма ли да пуши през цялото време а не само при студен старт?Ще има и по-голям разход на масло,а аз поне за сега не наблюдавам такова нещо.При положение че на таблото не свети "чек" лампа,дали според вас на диагностика ще покаже нещо или може би проблема е по-скоро механичен?Другото което искам да питам е ако сложа някоя хубава добавка на бардал за дюзи дали ще сгреша?
  11. Благодаря колега за отговорите,така или иначе другата седмица ще я закарам да я погледнат и дано не излезе нещо сериозно.Тя колата си пали и върви прилично и това че дими за около 30 сек. не ми е проблем,но няма да е лошо да се погледне да не стане после по-лошо....
  12. Здрасти колега,откакто я имам колата съм изминал близо 2000 км.След обслужването и смяна на маслото го наблюдавам,защото ме предупредиха,че ако се качва нивото не е добре,но поне за сега не се е покачило,дори много малко е спаднало.Възможно ли е да е "пикаеща" дюза и при една диагностика дали ще покаже?Подгревните свещи също незнам как са и дали всички работят!
  13. Здравейте колеги!Нов съм във форума и от сравнително скоро време и собственик на Ауди а4 б6 1.9,131 конски сили и мотор с код avf.Ситуацията която се случва при мен е следната-при първо палене за деня,колата работи малко неравномерно като в същото време и доволно си пуши, тъмно син дим с мирис на неизгоряла нафта!След около 20 сек.димът изчезва и оборотите се нормализират като мотора си работи равномерно.Това винаги при първо палене за деня,през останалото време си работи нормално без да дими.Друго което забелязах е ,че когато е по-студено времето,проблемът е по-изразителен така да се изразя.Ще съм благодарен за някакви насоки и причини за това.Колата не е карана на диагностика,но и на таблото не погазва индикация за някакъв проблем!