Jump to content

Pavel Andreev

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Pavel Andreev

  • Рожден ден 28.02.1964

Друго

  • Kaра
    Audi A6 allroad

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

384 профилни разглеждания

Pavel Andreev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За видеофайловете които може да възпроизвежда този MIB2: 720х576 при 25fps. Това е европейски модел и при тази резолюция 30fps няма да работят. Кодировката на видеото трябва да бъде Mpeg4 или по неефективните Mpeg2 или Mpeg1. На звука кодировки mp3, AC3 или повечето варианти на AAC. Ако са аудио само файлове може и Flac. Подходящи са файлове с разширения .mpg .mp4 .mkv .Avi които съдържат изброените по-горе формати. Като софтуер за конвертиране има голямо изобилие. Въпросът е кака да запазим качеството при конвертирането. Препоръчвам ви например един мисля, че е руски софтуер - Moveavi който е с чудовищно бързодействие и "регулируемо" качество.
  2. На втория въпрос: Малко преди колата да спре да се движи си свалете колана - ръчната спирачка няма да се задейства след загасване на двигателя !
  3. Когато писах за мераклиите да ти вземат парите не разбирам хора, като тебе - ако някой те потърси за дадена услуга, съгласен е с условията които се предлагат - няма нищо лошо ! Аз съм написал за ситуацията, в която питаш за нещо и вместо отговор ти дават парт номера и колко струва при дилъра или при друг, при който струва пак толкова. Ситуацията рязко контрастира с форумите на Ауди и VW от други страни. Андроид ауто го пробвах с чисто нов телефон модел 2019 г. - беше такава каквато съм я описал. Не схващам кой трафик е от Том Том - този който се показва във Waze или Google map ли ? Аз казвам, че в Европа, от Словения нататък работи TMC2, който показва в реално време информация за задръствания, катастрофи, затворени пътища и др. Тази информация се набира от местните пътни агенции и се излъчва чрез някоя FM станция с голямо покритие. Когато преди 4-5 г. БГ пътната агенция успя да изгради мрежа с която да наблюдава повечето пътища в БГ имаше голямо чудене Как да предоставят тази информация за ползване от "гражданството". Избраха, противно на другите европейски страни, да правят мобилно приложение и да поддържат полунеизвестен сайт с услуги, от който Google , Garmin, сигурно и друг теглят данните. TMC2 в БГ се излъчваше пробно за София със застинали данни през Jazz FM. Тази технология ще последва съдбата на DAB в България - ресорният министър казал, че България ще я прескочи защото е непреспективна ...
  4. Това, което е направил колегата Nikolay Tanchev е съвсем различно от това за което говорят другите (напр.fifipaldi или S800918). Качеството е добро, когато се използва CarPlay или Android auto, които не прехвърлят видео-образ на навигацията, а извършват обмен на данни с нея, които тя, навигацията възпроизвжда на екрана си. За това работят само по няколко програми от тези няколко десетки (или няколко стотин за лудите) които имате в телефона си. Колегата Николай Танчев е успял да вкара видео-сигнал, през аналоговия интерфейс използван за камерата за каране назад, който няма нищо общо с описаното по-горе. Що се отнася за китайските навигации - пробвал съм доста от тях на предишният ми VW Passat B7. В сравнение с оригиналната - RNS510 китайските бяха като направени в час по ръчен труд. Уж имаха много възможности, но всяка от тях беше некачествена и недомислена. А какво ще стане в свръх-консервативната концепция на Ауди А6 от последните години, когато 30% от "иновациите" целят да НЕ МОЖЕ потребителят да си постави нещо произведено от някой друг - не ми се мисли ...
  5. Активирането става с подмяна фирмуера на навигацията. Разбира се трябва да е MIB, а не Audi MMI. Не става с Vagcom. При мен го направиха с нашумелия в последните години Vag Pro. Паралелно с това се "удължава" и живота на картата - т.е. времето през което можеш да зареждаш последните карти на навигацията. Информация има из руски и украински и немски сайтове. В българските сайтове има само мераклии да ти вземат парите или да те пратят в Порше. Самият Carplay работи добре само с варианта на Apple. Андоидният вариант работи изключително лошо, рестартира се на 10-15 Мин. и понеже използва gps-а на телефона а не на колата губи често позиция, което е пагубно за Google. И двата варианта работят само с кабел (трябва да имаш Ауди смарт интерфейс в подлакътника) и докато ги ползваш нямаш bluetooth към друг телефон. Гугъл ските картов кола, според мен, имат смисъл само заради трафик информацията, която се излъчва само за София и по някой участъци на магистралите. То и това има смисъл, само защото България е бананова република и информацията за трафик и катастрофи БГ пътната агенция е предава доброволно на частна американска фирма - Гугъл. В цяла Европа работи TMC2 което визуализира тази информация на навигацията вкл.тези на Ауди от 10 г. насам.
  6. Интересно защо, в българският форум на Ауди, като попита човек за нещо обикновено му дават парт номерата все едно го пращат да си купува новата част от Порше, което както на всички ни е известно е по-скъпо от половин Европа и знае само да сменя с ново ... Този NOX2 сензор е съставен от баш сензора (сонда която седи в изпусквателните тръби след двигателя) и струва между 60 и 200 лева и малка платка заедно с която вече цената е 800 до 1000лв. Въпроса е дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и намерил решение без хилядата лева. В чуждите форуми хората пишат, с дизел гейт софтуера, са променили параметрите на този сензор и той дава грешка за да изтръччка нещастният собственик да си купи нов, в същност друг сензор, че това се преодолявали с адаптация - действително има подобен канала ECUто на двигателя. Ей за такива неща питам ...
  7. От известно време един път седмично ми се появява грешка от единият NOX2 сензор (ламбда сондата в изпусквателният тракт). Чистя грешката и тя пак се "implaus"-ва след няколко дена. По някое време изчезва за няколко месеца и се появява след дълго не каране или след смяна на adblue. В западните форуми се говори, че такива грешки са станали масови след дизел-гейт кампанията. Самият NOX2 сензор има противоречиви сведения за цената - между 60 и 1000 лв. Някой има ли информация и препоръки за ситуацията. Опасна за двигателя или DPF филтъра е тази ситуация и трябва ли да давам на ненаситните от Порше 1000 лева за нищо ?
  8. MIB който го слагат на фейслифта работи с FAT, FAT2, NTFS - това е варианта за карти/usb-та над 32Gb. Аз лично го използвам непрекъснато с две флашки от по 128Gb. За сваленото от YouTube има още много подводни камъни. Най важното е видеото да е с размери до 720х576 което за тубата значи 360p (понякога и480p). Само mp4 формати без залитанията по vorbis или другите изцепки на Google.
  9. MIB2 (това което слагат на фейслифта от 2015 г. нататък) поема видео формати .mp4 .mpeg .mpg .avi .mkv кодирани с MPEG2 или MPEG4 компресия. Съществено условие е видео размерът (резолюцията) да е максимум 720х576 пиксела и максимум 30 кадъра/сек. За звука във видеото се допуска mp3 aac ac3 дори 5 канално. За видето mp3 tag ове не се поддържат (за аудиото се поддържат малко шантаво ако искате да използвате album browser)
  10. Отворете багажника с ръка до положението, което искате. Натиснете и задръжте копчето за затваряне намиращо се на вратата на багажника, докато се чуе звук от зумера. При всяко следващо отваряне на багажника, независимо дали е от купето, от дистанционното или от външното копче на багажника, той ще се отваря до запомнената по този начин позиция.
  11. От скоро имам Ауди. Последните 10 години смених няколко VW Пассат-а (повечето купувани нови). Доста съм изненадан от това, че много от "изявените" форумни потребители не харесват, кажи речи всички по-нови асистиращи системи из съвременните аудита. Аз ги използвам от почти 10 години. Констатирам, че някой от тях са се появили по-рано при Пасат (B6, B7 и B8) от колкото при А6, да не говорим за А4. Дори някой от тях са по-стара "редакция" от тези инсталиращи се на заминаващият си вече модел VW Пассат B8. Малко коментари за Active Lane Assist, Side Assist и Адаптивният криуз контрол (Ауди "диалекта" го е нарекъл "дисктроник"). За всички, които тези системи ги дразнят - момчета има копчета за изключване, при това на моето А6 има копче за всяка от системите, докато на VW-то ставаше през дисплей и менюта ! Освен това защо си давахте парите за тях - те струват над 10 хил. лева ако се купуват нови на А6-ца ?! За самите системи: много е добро решението,когато имате и трите на автомобила (а дори и само паркирането). Първите варианти идват от S-класите на мерцедес, но в момента VAG е лидер и продава тези технологични решения на много производители. Самите системи еволюираха много през последните 10 г. В момента Ауди е възприела концепцията за възможно по-незабележимо вмешателство при въртенето на кормилото, за разлика от предишните варианти и за разлика от това което се монтира на VW. Системата е много ефективни при дълго каране 1000-2000 км. защото, напрактика с Lane Assit, Дискторника и Side Assist автомобилът шофира сам. На VW знаех как да удължа времето за което системата се самоизключва ако усети, че никой не държи кормилото (с VAG Com). При изпълненията след 2015 г. лентата се държи не само по изображенията на пътната маркировка, но се засичат и мантинелите и околни дълги авотомобили (в критични ситуации) и ако имате асистнта за самопаркиране, защото се използват неговите странични датчици. Освен това при междуградски пътища, по информация от навигацията, скороста се сваля с 10-15 км/ч при големи кривини на завоите. Освен това side assist-a се намесва доста осезаемо с кормилото, ако се опитвате да изпреварите, а до вас има автомобил, който пропускате. Какво да кажем за дисктроника при мъгла ? Ами то това са си осем радиолокационни станции, които изключително намаляват риска да ударите кола пред вас (обхват 150-190 м. доста широкообхватен при новите реализации.) Да добавим, че реализациите след 2015 г. имат и екстрата да осигурят пълзене на колат при каране в задръстване и с малка скорост. Що се отнася до системата за автоматично паркиране - тя също според мен е използваема и привлича маса погледи, ако околните забележят, че колата сама си паркира, но изглежда А6 е значително по-дълъг от Пасат, където системата работи доста по-добре. Моят Пасат Б7 паркираше успоредно на място с по 40 см. отпред и отзад без проблеми. А6-цата го прави значително по-тромаво. Заобиколен съм от хора с хубави и скъпи (за БГ) автомобили. Забелязал съм, че много от тях не използват екстрите за които говрим, защото не са си дали труда да прочетат книжката за ползвателя, която идва с автомобила. Например самопракирането без това изчитане и няколко сухи тренировки не става! Дори и телефонните Bluetooth модули на 60% от новите коли в София не са никога активирани. Градът е пълен с блондинки, които говорят като разпрани по GSM-чета и в въщото време паркират някой 200К левов джип, който със сигурност има тази екстра. Мога още много да напиша по темата, но сега спирам до тук.
  12. Pavel Andreev

    Import на POI

    Ето за какво от VAG могат да се направят POI-та:
  13. Pavel Andreev

    Import на POI

    Сайтът "прави" POI-та както за RNS510, така и за всички MMI на Ауди и купчина други навигации за коли и отделни устройства (например Garmin). Аз лично използвам точките за MIB (A6 - 2015 г.) и за VW с RNS510. Мой приятел чрез същият сайт си прави POI-та за Discover Pro (всички последни модели VW-та).
  14. Pavel Andreev

    Import на POI

    POI за повечето модели на Audi, както и за почти всички на VW и Шкода от RNS510 насам (2009г.) могат да се правят на това място: https://www.poibase.com/en/. Прави се регистрация. Малко е тегаво прехвърлянето из сайтове и менюта, но работи и е безплатно. Дефакто POI-та се правят от сайт наречен POI Plaza, който ви прехвърля към сайт pocketnavigation.net. Този сайт всъщност е новият собственик на POIPlaza - известен "доставчик" на POI-та в Европа за всякакви устройства. Чрез него могат да се заредят POI-та от тяхната база, както и да се направят собствени такива. Ако се платят 5 евро (след като платите разбирате, че плащането е за период от една година) нещата стават по лесни и могат да се правят повече категории. Аз по този начин си направих комбинация от техни POI-та (съдържащи информация за стационарни и мобилни камери в БГ, ресторанти, магазини, и др.) и добавих мои 100-ина места, които аз използвам в България и чужбина.
  15. До миналата есен имах VW Passat Б7 купен нов от Порше. Неговите чистачки работеха перфектно - безшумно и чистеха добре до 5-та година. Тогава взеха да правят така, както е описано в темата. Смених няколко вида евтини, Бош и т.н. - всичко работеше като 5-годишните оригинални VW. Купиха ми нови оригинални (по дилърски цени - 75 лв вместо 200 лв.) - всичко стана като на чисто нов автомобил. Сега, на новозакупеното от мен А6 чистачките се държат, като износените чистачки на VW-то. Затова потърсих и темата. От това, което чета тук не знам дали да си купувам нови. То и цените в Audi в България (май и по Света) са доста стряскащи. Колко ли струват нови чистачки ? Във Франция видях едни китове с ножче, което сваля някакъв тънък слой от перата - много го хвалят местните хора, но не остана време да купя. Някой знае ли за такова нещо в България ?
×
×
  • Create New...