Jump to content

Yanko Y

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A8 4.2 FSI

Персонална информация

  • Локация
    Varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Yanko Y's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей....смених датчика на разпределителният вал и нищо не се промени. Отново веднъж дневно...колата не пали, а стартера върти и след подаване на газ пали и мирише на бензин. Имате ли някакви идеи ?
  2. Извинявам се. Възможно е да бъркам колянов вал със разпределителен. Да кажем, че е разпределителен намира се под корите върху двигателят в ляво и дясно. Единият прави проблем. Възможно ли е да е от разтегната верига? Или е нещо друго ?
  3. Здравейте На скоро закупих Audi A8 4.2fsi 2011г. Автомобилът се е карал по няколко месеца в годината и е на 128 000км. Почти всеки ден ми прави проблем с запалването в средата на деня след като е запалвана сутрин без проблем. След натискане на старт бутона стартера започва да върти постоянно, но автомобилат не пали. И това в продължение на 3-4 минути докато не и подам газ и запали. След това мирише много на бензин. След закачане на компютър дава грешка на коляновият вал или по точно (camshaft position sensor G40) както и (Relay for aux coolant pump J496) датчикът на коляновият вал е сменян и е тествам с работещ и пак дава същата грешка. След като се изчистят грешките не ги дава отново докато не направи пак проблема. Маслото, свещите и акумолатора също са сменени. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и какво е решението. Благодаря ви предварително
×
×
  • Create New...