Jump to content

Plamen.16

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Vw passat

Plamen.16's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Помагайте колеги! Колата е Ауди А6 1.8т АЕB мотор 99г. Турбото пренадува 0.9до 1.5. На ниските предавки 2, 3 не забива и не влиза в авариен режим, но на 5-та скорост при подаване на газ пада рязко налягането и забива. На няколко пъти наду до 0.9 . Сменил съм средната и чугунената част на турбото с нови, но перката при топлата част е малко по-голяма от оригиналната, казаха ми че това турбо има вероятност да е за 180 коня.След новото турбо махнах катализатора и тогава започна да пренадува. Него го махнах, защото беше запушен и не вървеше въобще колата. Пробвах с 2 клапана n75, но и с двата няма промяна. За тях не съм 100%сигурен дали работят. Съединих с обща тръбичка маркучите на n75, този от студения охлюв с този към гейта за да изолирам n75 и да видя директно при какво налягане отваря гейта на топлата част, за да не е пренатегната гайката на оста му. Тогава наду до 0,3,като ми казаха, че толкова е нормално при добре регулиран гейт т. е и той отпада. Възможно ли е да е от дебитомер или blow off клапан. На диагностиката няма грешки!! Маркучите на n75 не са прегънати!
  2. Здравейте колеги. Имам проблем с турбото, работи когато му скимне. Колата е 1.8т AEB на газ. Настройките на газта са ок, сменен клапан n75, дебитомер, blow off клапан. Не придърпва, разликата е че турбото на моменти не надува въобще. След известно време го чувам и колата има старт както си трябва.Прави го и на бензин и на газ. Някой имал ли е подобен проблем, дали е възможно да е от този актуатор гейт?
×
×
  • Create New...