Jump to content

Gitane

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b7

Персонална информация

  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Gitane's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Карам 2.0тди 2005г, 16клапана 140 к.с., от 2013г. До сега проблем с нищо не съм имал. Маслото се сменя на 10к км, на всяко зареждане бардал, ангренажа на 80к км. Онзи ден си сложих нови гуми и отидох на реглаж да я погледнат. Момчетата в сервиза казаха, че по-здраво окачване не са виждали. Мене ако питаш, важна е поддръжката, а дали е 1.9 или 2.0 или 3.0 си е въпрос на личен избор.
  2. Колега, аз съм с б7 и мисля да скачам на б8. Твоята ми харесва. Кажи ми има ли нещо за правене по нея?
  3. Банда, нямам намерения да подвеждам когото и да е, нито да убеждавам в каквото и да е. Всичко, което пиша е на база личен опит с личен автомобил. И горенето и въртенето зависят от редица компоненти, плюс климатични условия. Нека не задълбаваме в повече излишни подробности.
  4. Човека е задал параметри. 1.9тди и 2.0тди. Сравнението ми е в този диапазон. В никакъв случай не говоря за гонки на прави отсечки, състезания и др. Има си автомобили за тази работа. В моят случай с 2.0тди чипнато на 170кс, предно предаване и ръчни скорости и поддържано винаги на време, смея да твърдя, че колата е здрава, икономична и бърза (на всеки спрямо разбиранията).
  5. Здравей, фен. На снимки колата е кукла. Ръчни скорости - подкрепям на 100%, екстрите са без компромис, цената никак не е лоша за 2013г. Само да беше и куатро, щеше да е душевен оргазъм, но това не е толкова важно. Та по въпроса. Ако ходиш да я тестваш колата, задължително обърни внимание на при паленето да не тресе силно. След това, на свободна, леко натисни съединителя, колкото да обереш луфта. Ако усетиш силно почукване по крака ще внимаваш за маховик! Задължително я закачи на компютър и провери дюзите, макар, че при комон рейл вече не са толкова скъпи. Едната ти е около 300-350 лв нова. И най-важното нещо - ако колата няма сервизна история, задължително сменяш горивна помпа. На б8 са алуминиеви и се препоръчва смяна на 150к км. В противен случай, има голяма вероятност да се строши и да ти напълни всичко в алуминиеви стружки, което не ти го препоръчвам. Това е в общи линии, другото са стандартни процедури. Ако не държиш на дизела, погледни и 2.0 тфси. След 2012г са страшни машини, а ако се пипнат малко можеш спокойно да се конкурираш с някоя S-ка.
  6. Здравейте колеги. От 2014г. карам б7 2.0тди, 16 в, с предно предаване, 140 кс. Чувах какви ли не неща за глави, дюзи и маховици. Стигнах до заключението, че една кола е приказка стига да се поддържа редовно и на време. От 2014г до сега, съм сменил един съединител и то защото реших да я чипосвам и исках предварително да сложа нов, за да нямам проблеми. Маслото се сменя на 10к км наедно с всички филтри и много важно нещо - карам с добавка. Ходовата част е абсолютен чук. Разбира се не минавам през всяка дупка. И без да преувеличавам - аудито е самолет, а ако реша да карам икономично, лепвам 6та и ми дава 4.5 на 120км/ч Имам наблюдения и за 1.9тди б6 101кс мисля е, понеже братовчед ми е с такава. И да, по-шумна е, по-бавна е, с 5 скорости е, гори повече. Поддръжката е същата, купето е същото и двете коли са помпа дюза. Неговата също е чипосана, но за вървежа не може да се сравнява изобщо. Б8, вече е съвсем различен автомобил. Комън рейл е (дюзите са доста по-изискващи), но пък за сметка на това са доста по-евтини. При б8 трябва да сменяш горивната помпа на 150к км, понеже е алуминиева и изтървеш ли я ще си имаш главоболия. Но колата е жестока. Та надявам се да съм бил полезен. Аз лично ако трябваше сега да избирам, пак бих наклонил везните към 2.0тди двигателя, понеже доста по-пъргав. Всичко друго е що годе същото. Виж, ако искаш по-ново поколение, тук вече трябва да се обърнеш към б8.
×
×
  • Create New...