Jump to content

Ivan_s_iv

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Ivan_s_iv's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема е отстранен, причината беше в "пикаещи" дюзи. Понеже не могат да задържат налягането колата не иска да пали. Мигащият подгрев се оказа клапана за високо нялагене, който седи на помпата, поради невъзможността да се постигне необходимото налягане, дефектира и колата влиза в авариен режим. Благодарен съм на всички, който се включиха с идеи. Поздрави.
  2. Ако е в него не би ли трябвало да го запише, като точно този клапан?
  3. Смених нафтовия филтър, след което допълних нафта, действията се случват в Германия, (знам че не може да се разчита само на това, но да кажем че горивото е добро), да изключим горивото, филтъра(вчера го смених), дюзите са подменени с чисто нови преди 20хил. Утре или други ден ще сваля клапана на помпата N290 и че проверя за стружки. Друго впечетление, когато намалее горивото, под 1/4 сякаш влиза в авариен режим "по-бързо", възможно ли е някоя от подкачващите помпи да прави номера? Но пък върви на поразия без да пуши когато е фулл резервоара.
  4. В движение: С 2хил. Оборота налягането е 970бара С 4 хил. 1590, когато и натисна кик дауна стига до 1640бара. Празен ход 241бара Какво забелязах днес: Като карам на климатик и ускорявам почва да мига индикатора за подгрева и изписва горната грешка (снимката), ако се опитам да ускоря рязко, "бързо влиза в авариен режим" Трудното палене си остава. Защо при работа на климатика влиза в авариен режим? Тези стойности на налягането в норми ли са?
  5. В прозрачния маркюч няма балончета,...
  6. Няма въздух в системата при висока скорост, няма проблем, но не съм замервалналягането.
  7. Привет, Автомобилът е Ауди Ку7 2006г. 3.0 тди 233коня, първоначално започна да пали трудно, но палеше след 20-30 секунди въртене, без значение топло или студено. Проблем се задълбочи спря и да пали, през това време, когато запали върви не пуши никакви проблеми освен старта, докато.... Почна да мига лампата на подгревните свещи и колата спря турбината, не вървеше. След трудно запалване върви, но пак светва като й придам повече газ. Диагностиката дава грешка: снимката.. Забравих да добавя, че като пръсна със стар пилот в въздушния маркуч пали от раз, няма странични шумове въздух във системата, дюзите са подменини с чисто нови преди 20хил. На празен ход дава 238бара налягане, в какъв диапозон трябва да е то? Възможно ли е да е проблема от 2 та клапана на рейките или този разпръсквач, който седи на ГНП-то? Или някои ако се е сблъскван с подобен проблем? Ако е гнп-то как мога да го тествам, за да съм сигурен? Номера на ГНП-то е 0445010685 Благодаря.
×
×
  • Create New...