Аз не съм състезател,предпочитам да си е сток колата.Взех си кабел само защото след смяната на агренажа + водна помпа,термостат,нова глава,че моята надуваше,смяна на гумички(така каза майстора),колата на 5 градуса външна температура взе да пали трудно и да пуши при форсиране на 2000 оборота един сиво синкав дим.Сега пали добре топла и студена,но дима си остана.Като позагрее пуши доста по малко.А и двигатела работи малко твърдо(има едни вибрации до 2000 оборота които се усещат в цялото купе и волана)Тампоните на двг.са ревизирани от сервиз и казаха,че са добре,остава да е от центровката(така си мисля).Тези дни не ми остана време защото излезе и че геометрията на турбото е запекла,оправях нея.Почивните дни ще пробвам да оправя тайминага