Jump to content

ex7373

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ex7373's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ти не вярваш,на мен ми се плаче:)Пък за парите не ми се говори!750!Затова питах за някой читав майстор от Търновско!
  2. Тя помпата е ремонтирана преди да взема колата,сигурно са сменили уплътненията.Не са ли 2 болтовете при агренажа на afn?Повече ме притеснява това пушене.Преди ремонта го нямаше.Уж сменяха гумички на клапани пасваха ги,гарнитура,шлайф...и тя стана по зле.Най-интересния момент беше като слагаха гарнитурата.Звъни майстора и ми вика:Ела да си видиш колата,блока ти е спукан,втори цилиндър ударен и антифриза тече като чешма на земята.Отивам там и наистина всичката вода изтича още докато наливаш от гарнитурата.Гледам чудя се как съм я карал така,а той да вземе да обърне новата гарнитура наобратно,налял вода и я запалил.Дали не може от това да му е станало нещо на двг?Защото както е обърната гарнитурата дупките не съвпадат и може да е вкарала вода в цилиндрите.Накрая и маско ми долял някакво 10w40 каквото имал и ми вика:Карай,аз съм същия мотор AFN и нямам грижи.
  3. Че защо да текне?Ще се върти помпата няма да се отваря..
  4. Мерси колеги,но не можах да отвия болтовете на помпата.Ще се ходи на майстор....
  5. Проблема е че не гори масло.За 1000 км е паднало с милиметър.А пък уж когато сменяха агренажа сменяха и глава със гумичките на клапаните.Гледах и тайминга и май съм в закъснение,ето снимки
  6. По скоро ми се струват втвърдени.Сега видях,че и меката връзка е скъсана,че май изпуска пушек от там...Може да е от нея.Като я сменя ще пиша.
  7. Аз не съм състезател,предпочитам да си е сток колата.Взех си кабел само защото след смяната на агренажа + водна помпа,термостат,нова глава,че моята надуваше,смяна на гумички(така каза майстора),колата на 5 градуса външна температура взе да пали трудно и да пуши при форсиране на 2000 оборота един сиво синкав дим.Сега пали добре топла и студена,но дима си остана.Като позагрее пуши доста по малко.А и двигатела работи малко твърдо(има едни вибрации до 2000 оборота които се усещат в цялото купе и волана)Тампоните на двг.са ревизирани от сервиз и казаха,че са добре,остава да е от центровката(така си мисля).Тези дни не ми остана време защото излезе и че геометрията на турбото е запекла,оправях нея.Почивните дни ще пробвам да оправя тайминага
  8. Благодаря много колеги!Ще се пробвам да видим какво ще направя!А ако има някой от региона(В.Търново) който е навит да го направи срещу заплащане разбира се,ще съм по спокоен.
  9. Благодаря много,а милиграмите не са ли малко?
  10. Здравейте,нов съм във форума.Имам едно питане:След смяна на агренаж трябва ли да се настройва нещо по ГНП с Vag com?Моята почна да пали по трудно и след това пуши докато загрее.А и стана по мудна.По думите на майстора всичко било както трябва но той е скаран с компютрите.Ето снимки от Vag com:
×
×
  • Create New...