Jump to content

rumenrsd

Members
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 TDI ULTRA 2014

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Valencia/Плевен

Последни посетители

1176 профилни разглеждания

rumenrsd's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Първо ще чакам колегите да стигнат до някакво решение, защото лично аз не изкам да правя експерименти... Четох също, че някой каза да се отиде в сервиз на ауди за да препрограмира новия панел и всичко се оправяло, но лично на мен не ми се вярва.... Най малкото ще правят муцуни и няма да искат да го активират......
  2. Така, това твое мнение подкрепено с някакви доказателства ли е , или само така мислиш???? Прикрепям пост от audi sport iberica forum: Колега е направил опит със смяна на панелите Превеждам: На пръв поглед работи всичко, показяа температурата,светлините и бутоните.. При намаляване на градусите , вентилатора се усилва и влиза в автоматичен режим..и духа студен въздух.. Което мислих,че ще работи,но не работи са бутоните за различните духалки... Който и бутон да натиснем, винаги духа от предните решетки. Като натисна бутона за стъклата ,вентилатора се усилва на макс,но продължава да духа само от предните духалки. Мисля,че този проблем може да се оправи чрез допълнителни кабели, тъй като панела за А/С има пинове които климатизадора няма. Ако някои има схема на пиновете на двата панела може да ми я даде,за да продължа с опитите... Край... С две думи замяната е възможна,като грешки няма да отчита компютъра... Единствено ще работят само предните духалки,докато не се намери решение на този проблем.
  3. Здравейте колеги, чудя се дали мога да си сменя панела на климатика с друг на климатроник...Идеята ми е от чисто естетически вид, знам, че функциите на климатроника няма да работят, но дали ще работят основните бутони за топло и студено, сила на вентилатора, и за позицията на духане на духалките... Също така дали ще стане само с изваждането на единия и поставянето на другия панел без нужда от преработване на буксите, кабелите и тн... Друго което се чудя е дали компютъра в колата ще дава някаква грешка след смяната??? Ето това ми е в момента И искам да монтирам това: Тук намерих по ясна снимка на лявата букса Дясната букса и при двата е еднаква, а от лявата страна климатроника има една букса повече,по скоро прилича на двойна , а моя модел единична... Пс: Става въпрос за а3 sportbag 8v 2014г 1.6 tdi ultra
  4. rumenrsd

    VAG-COM

    Колеги, с vag-com може ли да се активира coming home ,при положение, че колата я няма като екстра??? И също така дали може да се промени комфорта , при еднократно натискане на бутона на ключа да се вдигат прозорците,а не със задържане???
  5. rumenrsd

    VAG-COM

    Здравейте колеги... От няколко седмици съм горд собственик на звяра от аватара ми...Замених старото А3 1.8 97г с А3 1.6 sportbag ultra 2014г. И да не изоставям от модата си купих кабел vag com 15.7.1 Искам да променя някой неща , като : мигачите да мигат 5 пъти вместо 3 по подразбиране, при даване на контакт стрелките да правят оборот до края на сверите, Да дезактивирам дневните светлини ( допълнителното меню,което се появява в ММИ) Да си пусна хронометър и температурата на маслото на дисплея на таблото Да ми сваля надолу дясното огледало при задна скорост за да се вижда бордюра при паркиране Ако има възможност за активирване на comming home, защото го нямам като екстра, да издава звук с клаксона при заключване ... Да изключа опцията старт/стоп , защото според мен е нещо ненужно и ще доведе до по бързо амортизиране на стартера и акумулатора... cornering с фаровете за мъгла и тн.... Инсталирах софтуера и вързах колата с лаптопа и всичко тръгна от раз... За всички тези неща намерих командите в нета(обяснени с картинки дори) , обаче са за версия 12.12 и при моята 15.7.1 малко се разминават....и абсолютно нищо не направих ,защото ме беше страх да стрелям на посоки... Ще съм много благодарен ако някой ми даде файл с командите за моята версия, или поне линкове от където да прочета някой неща... Слагам pdf от който гледах , лошото е ,че обясненията са на испански(който владея перфектно) картинките на немски(и дума не знам) а интерфейса на програмата ми е на английски VAGCOM.pdf
  6. Днес смених и моя термостат. Без да свалям нищо, малко е тясно,но става. Само разкачих кабела на генератора,защото ми пречеше да бръкна за долния болт , горния се отвива без проблеми. Сега всичко си е в нормален режим...
  7. Здравейте колеги, искам да си сменя термостат, става въпрос за абсолютно същия като на снимката. Понеже не съм правил никога тази процедура имам няколко питания: 1. Виждам,че единият болт се вижда а другия е отдолу, трябва ли да съм на канал за да го сменя или може и отгоре да се бръкне??? 2.Трябва ли да се разкачват маркучи,или само с отвиването на двата шестограмни болта ще имам достъп за да махна стария и поставя новия. 3.. Предполагам,че след свалянето на термостата ще трябва в съд да събера антифриза. Има ли някаква специална процедура после за обезвъздушаване,или само го наливам отново. Благодаря предварително за отговорите !!! Поздрави !!!
  8. В сайта ,от който пазарувам има само този модел за мойта кола - NGK 2397 BKUR6ET-10 Multi-Ground Plug Тях ли да поръчам или платиниума на беру???? Сигурно ще им бъдат последните свещи на тази кола, поне да се наслади на остатъка от живота си на старини Цитиране на предходно мнение!
  9. Здравейте. Реших да си поръчам свещи за колата и ме посъветваха *познати* да търся марка Beru. Сега гледам два модела beru ultra x titanium BERU : UXT3 и beru ultra x platinium BERU : UXF79P Съответно 25€ и 28€ Понеже разликата в цената е много малка се чудя кои да избера. Става въпрос за А3 97 1,8 20v 125 cv. Без газова уредба.Сега съм с Champion EON1 , с които съм купил и колата. Спрял съм се на платиниума, но искам и някой друг съвет. С колата ходя на работа ,нормално в градски условия. Не търся свещи за 200 лв. и да ходя на гонки Благодаря за всеки съвет !!!
  10. rumenrsd

    VAG-COM

    Днес ми попадна един vag k+ can commander 3.6 full с диска,опитах да го свържа на audi a3 1.8 97 г. обаче не прави връзка с колата.Единственото на което реагира е на k-line - open channel -и на мотор,аербаг,и още няколко от листата и до там.Драйвърите се инсталираха както трябва на win7 .Като задам някоя команда и за секунда пресветка диода на зелено,и после пак става червен.Не знам дали кабела не работи ,или аз нещо не правя както трябва.Утре може и видео да направя с проблема.
  11. rumenrsd

    VAG-COM

    Може ли да се дезактивира имобилайзера на колата (а3 1.8 97г.) с ваг-ком,съжалявам ако е писано по въпроса,ама нещо конкретно не намерих с търсачката.
  12. Значи всичко си дойде на място след като обърнах свързването на negative trigger от комуникатора на шофьорската врата с този на пасажерката . Интересното е че, когато беше свързан към шофьорската врата,при пускане на алармата след десет секунди се активираше алармата , почваше да пищи сирената и дистанционното показваше отворена врата. След като го вързах към пасажерската всичко заработи както трябва. Сега като ми пристигне vag к. ще се опитам да дезактивирам имобилайзара на колата за да мога да свържа дистанционното палене на двигателя. 97.bmp
  13. Ами аз и не пиша господин инжинер,ако си забелязал за 7 години имам 50 поста.Пиша само когато съм в безизходица и се надявам някой компетентен да даде смислен отговор.Но все не мога да попадна на такъв!!!!
  14. Как пък тук са събраха всички най-големи разбирачи не можах да разбера.Сега нямам време да ти обяснявам какво е positiv trigger i negativ trigger.И как разбра че съм се захванал с нещо което не разбирам??? Попитах конкретен въпрос и очаквах конкретен отговор.Не някви схемички от незнай си къде ,които нямат нищо общо с тематиката. Както и да е.Намерих проблема къде е.И "без алармаджия...."
  15. Здравейте колеги.Днес си замених старата аларма с нова,понеже беше доста стара,плюс и дистанционните ми се прецакаха и не можах да намеря подобни.С две думи със схемата на старата аларма и схемата на новата замених кабелита от едната на другата.Много внимавах да не объркам някой кабел. Така всичко работи: вратите се заключват, стъклата се вдигат, сензорите работят. Обаче ми се прояви следния проблем,който нямах с старата аларма.Като я активирам,след 10 секунди почва да пищи сирената и дистанционното ми показва отворена врата.Да,ама са затворени !!! Значи да не съм се объркал аз нещо ,прекъсвачите на вратите прекъсват минуса,защото алармата има за - прекъсвач и за + прекъсвач.Аз съм го вързал към минусовия. Става въпрос за двупосочна аларма с shock и microwave sensor.Ето и схемата.Да спомена,че за remote start на мотора нищо не съм инсталирвал. InstallManual.pdf
×
×
  • Create New...