Jump to content

DLS

Members
  • Мнения

    5328
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно DLS

  • Рожден ден 22 Май

Друго

  • Kaра
    аудита

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    plovdiv

Последни посетители

11296 профилни разглеждания

DLS's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Душегуб-а или тази.....много зависи през каква призма ще решиш да разкажеш историята... Мотора е прилично здрав статистически погледнато, но има възли, които могат да доведат до лошо мазане и да го убият, в случая непоправимо. Ако трябва да сме честни вероятно пак си струва, защото тревата в двора на съседа не е по-зелена....с други думи 4,2фси не е правилната алтернатива, 3.0тди също не е макар и по други причини. Относно разхода, със 100 на темпомат е не повече от 8. Вървежа е каквото пише по каталог общо взето, но всъщност важното е че мотора няма лаг и се държи много близо до атмосферка с хубав вървеж. Разхода на масло май не е нещо задължително, поне на моята за последните 1000км едвам мога да отразя някаква промяна на нивото т.е. около литър. Автомата между другото вероятно не е в топ 10 на потенциалните проблеми...
  2. Тази кола е на обява от доста време...може би има причина. Иначе по мотора има много неща, които са опасни - пукнато PCV, което смесва масло и антифриз, течаща помпа за високо налягане, която пак цапа маслото, протекли радиатори в чарджъра, което пък текат в клапаните директно...това са нещата, които убиват мотор. Иначе течове от всякакъв тип, поиздухани дюзи, изпечени пластмаси, нагари от директното впръскване. На 250к и нагоре вече и хидравлика и други периферии. Скъпите неща по ред на номерата са: работа, дюзи, помпа високо налягане, хидравлична помпа, чардж кулерите, вариаторите 2бр и веригите. Сигурно забравям други неща. Търсил съм кола наскоро, читава в момента в мобилето от този тип няма. Единствения лъч светлина е че мотора е много хубав ако става за нещо като състояние
  3. [URL=https://cutt.ly/ywAV4dBr]Superlative Сasual Dating[/URL]
  4. Темата е старичка вече, но лага който се обсъжда го имат всички модерни турбо коли и изобщо не е от скоростите, атмосферката отлепя с удар от място със същия 8хп. BMW са същата работа, от място се чака доста, в движение е ок заради многото предавки, но постоянно се търсят определени обороти и постоянно се сменят скорости, което реално пак води до лаг. Кутиите вече държат много, проблема вероятно са турбо концепцията и еко нормите. Големите турбо бензини също имат лаг за съжаление, но е по-приемлив от на модерен трилитров дизел.
  5. Май май се оказва, че има, стандартно чупещия се водач се чупи по същия начин. Аз стигам до извода, че тези коли общо взето трудно можеш да се разминеш с пълно облужване ако са прескочили 100-120к и не ти се рискува.
  6. Мокета никога няма да изсъхне ако не се вдигне, горния слой логично е направен да не пропуска лесно вода, а същото време пяната отдолу е намокрена отдолу нагоре. Ако не се изсуши добре ще мухляса отдолу, не малко такива коли съм виждал при разглобяване. Обикновено остава и доста кофти лека но постоянна миризма. Може да се свалят седалките и да се навдигне мокета за 2-3-4дена поне, това е лесното защото ваденето си е доста филм ( 3 пъти съм го правил). Не е добре и да се чака много след като е станало наводнението.
  7. Колко струва не е важно, как се сменя обаче е. Също с каква се смене е интересен въпрос, колко оригинална и колко прясна е.
  8. Бързото зареждане не е проблем ако се случва в стандарните и за нормалното зареждане рамки 20-80% и по-лошото не загрява прекомерно телефона респективно батерията. Загряването е голям проблем и тъй като съм гледал на няколко телефона какво се случва, много често скоростта се намаля принудително на няколко пъти докато се зареди изцяло батерията ако е топло. А лошото е че много телефони нямат опция за изключване на бързото зареждане и тогава решението е само по-слабо зарядно. Било сметнато уж че за 2 години капацитета на батерията трябвало да падне до около 80%, мисля че Xiaomi бяха излезнали с това инфо.
  9. За съжаление е точно така. Самсунг с 888 не става за тежък гейминг, Xiaomi са по-добре обикновено с цената на повече жега, а 870 ги бие всичките не само като стабилност, а не рядко и като пърформънс. Перфектната машина за без пари с 870 е Poco F3. Честно казано от Ф3-то съм по-доволен в много отношение спрямо Самсунга за 2к, което е тройна цена, че и отгоре. Следващия скъп телефон трябва да се купува вече след някаква реално доказателство, че са направили нещо по-нормално след 888. Щом и А15 даже където е 4w спрямо типичните 7w на 888 не може да се спрявя с температурите и държи до 4-5мин при голям товар накъде отиват нещата?
  10. Поне май е със здравия колектор. А иначе всички осмаци се оказват различни и реални няма "безопасни". С ремъците и верижките отзад уж печели нещо ама те вървят в комбинация с лошия колектор. Сух да излезеш почти няма опция.
  11. Тримовете се зануляват и като изтриеш произволни грешки, малък е шанса да няма нищо за триене. Радиаторчето вевероятно е за чистене иначе, но не пречи да се проверят и клапите в таблото или поне да се мине няколко пъти През lo-hi на климатроника.
  12. А8 със живо 4,2 е изключително трудно да се намери, аз съм виждал само 1 от 10 тествани. Звук има достатъчно за да знаеш какво караш и в същото време да ти е тихо. Лошите ексземпляри звучат кофти само да вмъкна, хубавите вече са мноого добре. Между А6 и А8 няма никаква разлика при аналогично състояние като реакция и максимален вървеж. При тия двигатели има такива които тръгват като електричка от място и такива, които са като 200коня лагава стара атмосферка, супер важно е да се намери оцелял.
  13. По-скоро не, но въпроса е че всичките банани са за смяна, вече са прекалено стари и изпържени. С новите ще се подобрят малко и градусите най-вероятно, но по-важното е че има някаква сигурност вече, след като чупенето е започнало какво следва логично? Ще се наложи сваляне на ангренажа, но и това така или иначе е наложително, защото на 99,9% течовете ще продължат под формата на такива от гарнитурата под обтегачите. С две думи предницата долу, нови 4 банана, нови гарнитури и полумесеци и колата спира да тече. Без пълно разглобяване шанса да не я направят грамотно и пак да тече е доста голям.
  14. Това с дизела не е така изобщо, зависи какъв е, в какво купе, каква кутия, какви настройки... Има дизели които само да си доближиш крака до газта и сменят 2 предавки. Има и обратния вариант. Нещата не опират само до това какво реално може мотора, а еко норми, разход, маркетингови решения...
×
×
  • Create New...