Jump to content

Ванката2

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B8

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Ванката2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, колата е А4Б8 2.0тди 170кс. При тръгване рязко на задна се чува нещо като виене и драскане в камбана при това на полусъединител. Забелязах че при превключване на ниските скирости 1-2-3, на полусъединител се усещат леки вибрации на педала-нещо като гъделичкане . Имам съмнения за съединител и маховик, но са сменяни преди 40к. км.Другия вариант е аксиален лагер, но все пак...някакви мнения ?
  2. за да уточня за какво става дума : регулатора на налягането на края на рейла е. да , беше вкарал стужка, от старата горивна помпа. сега съм с нова и сменени дюзи, но явно този регулатор са пропуснали да го почистят
  3. Ванката2

    Питане относно DPF

    Да, масата на измерените и на калкулираните частици в DPF
  4. Ванката2

    Питане относно DPF

    доколкото съм информиран от механик, а не от форуми , над 50-60% вече може да се брои за отиване към задръстване , защото над 50% започва по-бързо да се задръства. Единното мнение тук на всички механици е да се изкарва колата ако може един път на седмица- две на извънградско със скорост на 80км/ч за по 30-40 мин.
  5. Здравейте колеги ! От известно време имам наблюдения че при преключване на скоростите, усещам вибрации на педала на съединителя , които преди ги нямаше. При загрят двигател се усещат малко по-силно. Също забелязах че при превключване , особенно 1 ва и 2ра ми влизат една идея по-трудно. Друго, което забелязах е че съединителя отлепя по-нависоко.От време на време ми се причува и нещо като стържене. При такива симптоми бих имал съмнения за проблем със съединителя, но от друга страна пък той е сменян преди 2години заедно с маховика и помпата му. Моля за мнения. Колата е б8 , края на 2010г. 170к.с.
  6. ще ви дам отговора : датчика на рейла е вкарал стужки. след смяната работи като нова така беше
  7. Здравейте , имам проблем с оборотите - най-вече ниските : колата се тресе и влиза в авариен режим, все едно се опитва да прави регенерация ,скача постоянно м/у 900 и 1000об. . Vag Com грешката показва Pressure Discrepancy , Не държи налягане , и също така започва да придърпва на бавните скорости на ниски обороти. Беше се случило вече веднъж , но се оправи от само себе си. В момента проблема се задълбочава. Дават ми различни диагнози : от датчика на налягането до проблеми в стойностите на ДПФ. моля за мнения.
×
×
  • Create New...