Jump to content

Nikolay145

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2.5TDI/A4 1.9TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nikolay145's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз не видях каква е колата затова зададох импулсивен въпрос, понеже моята (А6С5 2.5ТДИ) когато я прекодирам от автомат на ръчка или обратно светка есп и абс, иначе за картите знам че няма да има проблем със софтуера
  2. А имаш ли проблем с абс и есп като прекодираш на автомат примерно
  3. Може да греша но доколкото знам само на БМВ се работят чиповете отделно на останалите трябва да се работят като един бинари файл и после да се разделят на 2. Не съм много на ясно но от това което съм научил от форуми и доста четене така се прави.
  4. @HeatheN Колега при първият пост съм уточнил, но все тая.Качвам схемите с които аз съм работил. САМ СЪМ ГИ ИЗРАБОТИЛ И ПРЕДУПРЕЖДАВАМ АКО ГИ ИЗПОЛЗВАТЕ Е НА ВАША ОТГОВОРНОСТ!!! При мен стана нямам никакви проблеми вече 20тина дни,
  5. Колеги аз карам Ауди А6 Ц5 2002г 2.5ТДИ AYM155, затова ми излезе толкова ефтино, разбирасе търсих доста из нета за да си манеря донора да не е от морга, там продават частите на цените на новите(защото били оригинални) кутия за такава кола е 150лв таван съединител комплект е до 200лв другите части са по 10лв общо взето понеже никой не търси педал за съединител или селектор за ръчна кутия, та когато ги вземеш пакетно цената става приемлива. Толкова съм похарчил аз поне и затова се реших на тази стъпка. Довечера ще кача схемите точно за този модел
  6. Всичко излиза около 350лв като всичко съм си правил сам. Не е голяма философия, имам елементарни познания по механика(обща култура) и стига внимателно да си подбереш донора всичко пасва като чели си е от тази кола. Отнема около ден да се трансформира може би ден и половина заради малко игра с кабелите и прекодирането. Избираш донора и взимаш от него: кутия(задължително с лапите), полуоски, два педала(съединител, спирачка), стоп машинка за съединитела, скоростен лост заедно с маншона и кората около него, к-т съединител с маховика и горна помпа за съединителя. След като махнеш мултитроника махаш маховика и качваш буксата на мултитроника отгоре при мотора ще трябва по къано за да запалиш най малкото а после и за задна и километраж. Нареждаш всичко като е хубаво да вземеш с кутията и датчик за колянов вал ако не е резнат ако е резнат ползваш само подложката защото е по дебела и стария датчик ще подпре. Има много голяма вероятноат(99%) след палене да пуши като счупена печка(това само ако си ползваш твоя датчик) но се разменят две кабелчета на датчика(сиво и черно по спомен) и колата се оправя. Прекодирането е елементарно с ваг-ком по лесно е отколкото с делфи и се получава от раз, делфи прави грешки и някой пъ не става. След като запалиш и прекодираш работи всичко нормално без темпомата за него се пуска едно кабелче от съединителя до компа и той започва да работи нормално. Ако някой тръгне да го прави мога да дам схеми но за всеки автомобил са индивидуални и е малко рисковано да кача някой може да се подведе. На буксата на мултитроника има всички изводи които трябват за палене километража и задна и трите кабела работят с МАСА! 4ти за палене 5ти закилиметраж 3ти за задна пак по спомен но през маса могат да се пробват няма да изгори нищо. Това е в общи линий не съм професионалист но стана и ми се стори лесно. Не съм сменял магаре, не съм сменял стартер.
  7. Няма грешки, няма неизправни соленоиди затиснато и други подобни, изглежда ми хлабава веригата понеже в спокойно състояние има лек луфт което според мен нетрябва да е така. Метнах една ръчна кутия и гилма приключи за ден и половина. Сега ще си имам мултитроник за части
  8. Здравейте колеги, карам ауди А6 Ц5 2.5ТДИ 155к. МУЛТИТРОНИК проблема ми е доста сходен с вашите, колата има забавено потегляне само на D на задна няма проблеми всичко е наред, в движение колата има нормално поведение ускорява и се движи плавно, НО когато дойде време за намаляне на скоростта започва тресене и неиска да връща скоростите надолу. Ако принудително нанръчен режим ги сваля се нормализират нещата но иначе се мъчи и е на ръбът да изгасне мотора. Смених маслото но колата не се оправи, докато е студена има привидно нормално поведение със съвсем леко придърпване при потегляне но нормално поведение при намаляне на скоростта, 5 минуъи след това започва лудницата тресене забавен старт и забавяне при спиране. Свалих и разглобих кутията ей така от любопитство и яд но гледам като индианец всичко изглежда здраво, чисто и на място. Какво да я правя тази кутия дайте идея. Благодаря!
  9. Здравейте Колеги, в опит да съживя малко темата ще попитам нещо, пък ако има желаещи(можещи знам че има) някой да сподели опит. Та въпроса ми е как се прави така "МОДЕРНИЯТ" POPCORN. Имам някакви подозрения на коя карта се прави, но как точно се променят стойностите, освен графата RPM друго променя ли се, колко точно се променя и такива дребни "чалъмчета". Бих бил много щастлив ако постът ми не остане глас в пустиня. Спокойна вечер на всички.
  10. Колега аз пак ще се изкажа малко некомпетентно, но ако да “препишеш” файловете имаш в предвид да видиш само колко са променени графиките и да корегираш твоите до такова ниво може инда стане. Но ако нещо друго планираш като например да препишеш всички числа няма да стане. Ако файловете които колегата ти е дал са със същите числа на софтуер и хардуер до последната буква/число можеш да опиташ направо да ги сложиш тях и ако колата запали и си доволен не пипаш, ако запали и не си доволен гледаш разликите и корегира(в много малки стъпки) след което пак пробваш, а ако изобщо не запали пази си оригиналния файл за да можеш да възстановиш началното състояние. И понеже забравих да добавя, според мен без каквато и да било хардуерна намеса по автомобила нищо друго освен stage1(етап1) небива да гледаш за да не сменяш после двигател
  11. предПредполагам, че това търсиш, но не съм 100% сигурен нека колегите кажат те са по запознати. Имай в предвид, че са две карти
  12. Колега за каква кола става въпрос, ако дадеш малко повече инфо за модела двигателя и компютъра може и да успея да помогна но не обещавам засега
  13. Колеги някой ползва ли това virtual dyno от първите постове, голям зор няма подкарване на тези логове
  14. Благодаря за съветите, доста полезна информация понеже аз не се занимавам с това и нямам станция и се сетих че пистолета за горещ въздух е същия(привидно) затова реших да опитам с него, иначе спояването винаги е с поялника поне него имам. За чипа незнаех че се сменя и в понеделник ще отида до Елимекс да си взема няколко за проба. Лека вечер.
  15. Един мексиканец твърди, че за да заработи правилно и процедурата да е успешна след преработката на файла чексум. трябва да е същата иначе компютъра отхвърлял промените. До този момент силно вярвах че е така понеже няколко-то ми опита бяха неуспешни. Ако някой е по наясно нека каже.
×
×
  • Create New...