Jump to content

EMM

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

EMM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ето това имам, не знам дали е Елса Е да бе, тоя дето го поръчах е с най-новия ревизионен номер. Отделно ги познавам доста добре, а и те мен, ще им го върна.
  2. Не знам, моите документи са оригиналните pdf-и, и са на английски. Те тия майстори тоя език не го владеят, макар че винаги има основно графики, чертежи, всичко нарисувано, като за ... детската градина, не е нужно и да четеш.
  3. Задължително хахаха (аз наистина имам леген в гаража, в него точа, и в 1вия момент викам - абе ти откъде знаеш че имам леген )
  4. Абсолютно! Знаеш ли какво съм виждал? Сменях втулките на големите предни долни носачи преди месец и нещо. Наех си лифт в един сервиз, топ оборудван, всичко ново, плащаш наем на час, свършваш и си бягаш. Там си бачкат и механици, които са си към фирмата, към сервиза. По същото време сменяха всички втулки на носачите на едно Рено Сценик на лифта до мен. Е познай как ме гледаха и се чудеха и чесаха по главите, като извадих документацията от Ауди да видя как точно се монтира, с колко се стяга и т.н., и като залегнах отдолу с един крик и рулетка да сложа колелото в работно положение преди да стегна. А като извадих динамометричния ключ вече ме гледаха като изкопаемо. Е, познай как приключи всичко. За Реното, не за мен... върнаха се след кръгче като насрани, извикаха и шефа на сервиза и трима човека почнаха да свалят цялото окачване, а един почна да рови в склада за части - скърцало, тропало, блокирало, дърпало насам натам (окачването), не се карало. При монтажа стягаха всичко на ръка с всичка сила и увиснали колела на крика, отделно разбира се слагаха някакви пълни ментета.
  5. Това ми е за 5ти или 6ти път, свалям нещо, заричам се, че е ..., и точно след 10 минути .. абе аз що не тии.., и финиширам с поръчка... свалил съм го, там е супер кофти за чистене и работа, откачих тампоните на мотора, повдигнах да мога да развъртя, че има точно 1 пръст място и малка тресчотка не влиза, после кво ли не тече и не ми пада на главата, и си казах.., да затворя така, да мине време и на 1-ва/2ра смяна на масло да резне останалата част от резбата ... кво прайм? Тия дето са сменяли досега масло на тая кола явно динамометричен ключ нямат идея кво е.., яяя един нов картер, вързан поп ..
  6. хахаха, горе долу.., ама взе да ми писва нещо, не и е за 1ви път.. Не че има лошо де, аз обичам да инсталирам нови части :D, a вероятно и тя също (да, тя, защото е част от семейството :))))
  7. Здрасти пичове, готина дискусия сте си спретнали. Да, резба се пренарязва, ако има матрял, в случая (липсващото парче отвътре) няма. Леко пробвах новата пробка, направи половин или 1/3 оборот и спря, на ръка разбира се, и съвсем естествено изобщо не я мисли, ами се спрях, работтат ясна. Типично в мой стил, следващото движение беше поръчка на нов картер, дотогва колата ще дреме в гаража, и без това е карантина.
  8. Привет, Ами заглавието го казва, имам счупена резба на отвора за източване на картера отвътре. Как стигнах до там - имах теч на масло по целия ръб на картера, и реших да го сваля, почистя и залепя отново, купих си всички материали и реших да действам. Обаче, сваляйки пробката за да източа маслото установих, че върви бавно и трудно, след което видях, че резбата на пробката яко е омазана със силикон, което не предвещаваше нищо добро, отделно пробката май си беше обикновен болт с обикновена шайба. Както и да е, свалих картера и с изненада установих че парче от резбата отвътре липсва, около 2-3 витки, но не цялата ами 30%, като луничка. Странно ми е, как може да се счупи частично, а да не се откърти цялата (или нялколко цели витки). Помислих, че дизайнерски е така за по добро оттичане, но по скоро би било глупаво. Имам нова оригинална пробка с шайба, и се чудя дали да монтирам, ...дали да поръчам нов картер и да оставя колата на тупчета за една седмица... Където резбата е цяла има 6 каналчета, но където е изкъртена са останали 3 резби, на ръка се стяга, не превърта, но не го напънах до 30 нМ както е по предписание, само малко. Прилагам и няколко снмимки: Ще се радвам да чуя дали някой се е сблъсквал с такова чудо.
  9. Ясно, благодаря за отговора. Сега съм по склонен да се замисля.
  10. Какви биха били потенциалните вреди и кога (при какви усливия) биха се случили?
  11. Бих се радвал да чуя обоснован отговор подкрепен с факти и примери от практиката.
  12. Привет на всички, Това е моят първи пост, и е с техническа насоченост, надявам се да можете да ме упътите. Доста четох по темата в чужди сайтове, форуми, четох и лабораторно изследване по темата, но останах с противоречиви чувства. Ползите са ми ясни, но ме притесняват негативите. На въпроса - карам А4 В8 1.8 TFSI, както вероятно много от вас знаят, катализатора се помещава в коша на мотора и започва на два пръста след турбината. Имам идея да сложа термоодеало (или да увия с термолента топлата част) на турбината, да увия останалата част от даунпайпа с термолента, включително катализатора - т.е. това е тръбата след изхода на турбината (15 см горе долу), катализатора, плюс останалата част след него, която е тръба, до връзката, където тръбата слиза под колата. Сега, ползите са ми ясни - минимални, леко абстрактни, но все пак доказани, по лесно и по бързо развъртане на турбината, по лесно чистене на газовете, намален лаг, намалена температура в коша и т.н. Моята основна идея е да сваля температурата в коша, където колкото и да са изолирани кабеляци и тръби, със сигурност не им е много еротично да имат до гъза един катализатор дето бичи със средно 600-700 градуса, и една турбина, която обикновено седи в 500-600, и много много често, за сметка на това не за кратко, отскача до едни 900-1000. Чел съм, знам, че чугунен колектор не се бара, не се увива, щото се пукал... това не знам колко точно е така, но на доста места четох, че ако се изолира колектора на тоя мотор, температурата нямало къде да ходи (temperature transfer) и се задържала в главата, и в следствие на това много често пукали глави, около изходящите портове - това и през ум не ми минава да го пробвам. Че ще падне температурата в коша, ще падне, ясно е - с изолиране на топла част, катализатор, и тръба преди/след катализатора. Въпросът е: Има ли опасност за самият катализатор и турбото при това изолиране, ясно е, че тяхната вътрешна температура ще се повиши, възможно ли е да го отнесат зрелищно? Или освен тези два детайла някой друг елемент? Например да се спука тръбата, или да рефлектира върху главата? Само искам да вметна, че тръбата не е чугунена. Надявам се да има някой колега, който да е запознат теоретично и практически и да може да помогне. Благодаря предварително
×
×
  • Create New...