Jump to content

marro-rajdata

Members
  • Мнения

    74
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    4f

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

marro-rajdata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да не забравяме повечето загуби при ЗФ-а, по-скъпото и често бослужване при с-троника и разбира се, свалянето на предавки при строника при кикдаун отнема времето за правене на кафенце.
  2. marro-rajdata

    гуми и джанти за 4ф

    Темата е отпреди 2 години, закъсняли сте със съветите.
  3. Такъв от слайн или с6, в олх продават салони от слайн но не знам дали си заслужава да дадеш толкова пари.
  4. Вземи варианта им за спортно окачване/въздушно, по-здрави са. Нямат общо двата вида окачвания, това в пасата е като на ц5. Преди 4ф-ката имах ц5-та.
  5. Като нова или след 15 години? Гледай колко е струвал нов модела плюс, че е премиум.
  6. Все пак да не клати защото е дизел и излишно да търсите проблеми?
  7. В книжката си пише за какво са копчетата, аз изключих телефона от тях. В кутията има и адрес с клипче да видиш кое къде се връзва, всичко е лесно направено.
  8. Достатъчно бързо е ключово. Нямам против да ме повозиш.
  9. Значи си продължаваш да бъдеш дървен философ, смяна надолу предавки и кикдаун са две различни неща и заради двата съединителя е нормално да е супер бавна. Софтуер ще се смени ако има с какво, ако няма така ще си остане. От твоите думи да разбирам ли, че при ръчните кутии и кутиите с два съединителя няма загуби? Въобще продължаваш да четеш супер избирателно.
  10. Е всеки дизел си клати, това е нормално. Тампоните на магарето смени ли като сменя двигателите?
  11. И ти също. Отричаш, че при ниски скорости подскача/придърпва дсг-то и при кикдаун като сваля предавки можеш да пийнеш кафенце?
×
×
  • Create New...