Jump to content

Смърфа

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Смърфа's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Картерната вентилация си провери! ако е отворена ще си бърка смесите! 99% от нея ти е проблема аз мойта я смених цялата и сега пали от раз!
  2. Картерната вентилация е голям таралеж на тия смотани ВАГ кенефи!
  3. И картерната вентилация си провери !
  4. Смърфа

    Не пали :D 1.8T

    Егати сбиртока сте направи ли огледай картерната вентилация имъл съм подобен случей да дърпа въздух от там и да не пали сутрин. Стига се до 10 опита и пак не пали на 13 може да реши и да запали може и 3 опит когато и е кеф!
  5. Готин мотор но трябва да внимаваш да не попаднеш на някой който иска смяна на дросел,бобини демпфер и още една камара датчици !
  6. 1.8TQ е твоята кола върви добре и е икономичен с газ евтин за подръжка. Това са все плюсове. Аз съм доволен от 1,8Т, от другите мотори на ВАГ не съм доволен да не говоря за 1.9тди дето е само прехвалена работа.
  7. Смърфа

    Колата не пали

    Покарай на бензин няколко дни и отиди да ти я види газаджия след това !
  8. 100% е теглила нещо значи внимавай за съединител демпфер и кутията също!!! Кола с теглич не си е оферта !!!
  9. 1.8T и 4.2 съм имал и те не палеха от първия път едната я купих 9000лв другата я взех 5500лв. Къде ли не ходих какво ли не правих само двигатели не им смених и проблема си остана така ги продадох да си скубе косата следващия В квартала има още 4 аудита който не палят като хората да не кажа че едното върви на гръм след това а пали като запорожка Забравих само в Ауди не съм ходил да ми вземат пари и да си ми остане проблема, какви ли не мозъци ги гледаха все греда София,Пловдив няма спасение брат! Просто Ауди почне ли да не пали си остава така до като е при теб
  10. Яки коли са преливат сервизите с тях Браво че е ВАГ да ни храни това са думите на механиците.
  11. Викайте му проверки, пращайте му биячи с тия кинти дето сте давали на тоя пумпал ще ги дадете на някой пустиняк да го нарисува . Няма как да му отидат на проверка без сигнали
  12. Двигателят „гълта масло“ – това повод за притеснение ли е? Трябва да се знае, че всеки двигател изразходва маслото в малка или голяма степен. Всичко зависи от техническото състояние на автомобила, пробега и вида двигател. Някои по-стари коли с голям проблем са в състояние да погълнат дори до половин литър масло за 1000 километра. Новите и здрави автомобили дори след няколко десетки хиляди километра не показват изразходване на масло. Подробности за разхода на масло ще намерим в инструкцията за експлоатация на автомобила и това е нормален процес. Обикновено това е от порядъка на дести от литъра на 1000 километра, макар че в повечето случаи стойностите са завишени. Разбира се, ако разходът на масло е по-висок от посочения или от собствени наблюдения стигнем до извода, че нещо не е наред, трябва да се провери системата в сервиз. Дизеловите двигатели консумират повече моторно масло, отколкото бензиновите двигатели. Двигателите с турбокомпресор също се нуждаят от повече моторно масло от двигателите без турбокомпресор поради смазване на турбокомпресора. Един лек автомобил консумира около 8 литра гориво за 100 км. Това може да се екстраполира до 80 литра гориво за 1000 км 0,05% от 80 литра гориво се равнява на 0,04 литра консумация на масло / 1000 км 0,5% от 80 литра гориво се равнява на 0,4 литра Разреждане на маслото с гориво – получава се когато двигателя работи с обогатена горивна смес и част от горивото преминава през сегментите в картера. Причините могат да бъдат много, но всички те, първо сигнализират с висок разход на гориво! Износени основни лагери и шийки на коляновия вал - поради тази причина, голяма част от маслото изтича между шийката и лагера и облива обилно стената на цилиндъра! Износени биелни лагери на коляновия вал – поради увеличения луфт, маслото изтича между лагера и шийката на коляновия вал и облива цилиндъра при което маслените сегменти не успяват напълно да го изчистят. Пропуски и течове от гарнитури, уплътнения и маслопроводи – обикновено тези течове са видими, лесно се локализират и по миризмата на маслото се преценява дали е двигателно или трансмисионно. Семеринги и уплътнения на коляновия и разпределителния вал – в повечето случай изтичането започва със сълзене и бързо се увеличава, а откриването на мястото е лесно, понеже от мястото което изтича се завихря от маховик, ремъчна шайба, колело… и остава следи по статични детайли. Износени лагери на разпределителния вал - изтичайки, маслото облива водачите на клапаните, трудно се локализира и обикновено се свързва с тракането на разпределителния вал. Износени или надрани стени на цилиндровия блок - обикновено се установява с измерване на компресията в цилиндрите и промяната на показанията след наливане на малко масло или визуално при демонтирана цилиндрова глава. Износени сегменти или повредени канали в буталото – установява се визуално при демонтирани бутала или опитно с наливане на масло в цилиндрите и промяната на компресията. Износени водачи на клапаните и амортизирани гумички на клапаните – много честа причина , особено с уплътнителите (гумичките) на клапаните, при което след подмяна разхода на масло влиза в норми. Износени лагери на турбината на турбокомпресора – при тази причина, обикновено се забелязва значително количество на масло във въздуховодите на турбопътищата, единственото решение е ремонт или смяна на турбокомпресора. Неподходящо масло за двигателя или значително просрочен момент на смяна – всяко масло си има определен ресурс при който си запазва смазочните характеристики и всяка просрочена смяна води до повишен разход. Всеки двигател си има препоръчано от производителя масло, което трябва да се съобразява при избора. Запушена система за вентилация на картера – причината идва от запушен с нагар маркуч, клапан или отдушник от системата за вентилация, при което се повишава налягането в картера, а от там и обилното обливане на цилиндрите с масло. На практика обаче, най-често срещаната причина за повишен разход на масло в двигателя се явяват гумичките на клапани и износените сегменти! Уплътнителните гумички на клапаните са уязвима част, предвид средата в която работят. От маслото и високата температура губят своята еластичност, втвърдяват се и започват да пропускат масло в горивната камера. Основно, когато двигателя работи в режим на "принудителен празен ход" /спускане по наклон на скорост с отнета газ/ подналягането /вакуума/ в смукателния колектор се повишава понеже дроселовата клапа е напълно затворена и се създава възможност за засмукване на масло през уплътнителите на клапаните! В книжката пишеше 1 литър на 1000км, че е нормално. Колкото повече "жега" и обороти вижда моторът - толкова повече харчи от маслото. Аз не съм видял кола да не гори масло!!! 200гр. 170гр. 140гр. 467гр. ужас с какви глупости занимавате човека който главата му пуши и се чуди кой път да хване и до момента само 2-3 са му дали точна представа всички останали само пречите.
  13. Мани го като не разбира от Газ и то качествена ГАЗ
×
×
  • Create New...