Jump to content

ma3xa

Members
  • Мнения

    530
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    БиТурбалана

Персонална информация

  • Пол
    Не казвам
  • Локация
    USA

Последни посетители

2019 профилни разглеждания

ma3xa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Примерно тук: https://www.motointegrator.de/ Имай предвид, че в повечето случай за заводски рециклаж (refurbished), не нови.
  2. Търси си компонентите извън България. Тука такива цени обявяват, че може да ти се срине психиката. Отвън нещата сигурно са 3 пъти по-евтини.
  3. Тая добавка по принцип повишава температурата, за да може да изчисти ДПФ-а. Понякога сензорите също се цакат и става мазаляк.
  4. Каква е логиката да спира на топъл мотор? Вероятно и при по-високи обороти се чува, просто не си играл да слушаш внимателно като е студена. Припада демпферчето долу и започва да трака веригата по горния обтегач. Запали я студена и подавай плавно газ, 100% в някакъв момент ще почнеш да чуваш отчетливо "мелене". Мойта е същата, ще я вкарвам за вериги, чакам ги да дойдат.
  5. Не е от маслото. Просто преди са ти я били натъпкали с добавки и след смяната на маслото са се разхлопали. Шума на 1200 оборота е от вериги. Този мотор даже има склонност да не изхлопва при палене, а после при определни обороти да дрънчи едната верига по обтегача.
  6. ma3xa

    Парното не работи

    Виж на диагностика климатроника какво ще си каже. И моторчето да е заминало, пак ще вдигне грешка.
  7. - Стриктно се наблюдават нивата на флуидите по мотора - антифриз, масло и т.н. - Да, нормално е - Отиваш да ти налеят пипнат софт, за да ти отключат опциите да си закачаш телефона - Щом ти е достатъчна си карай така. Бих ти препоръчал да видиш с кой точно софт си, защото ако си с версия за дизелгейт, ще прави много често регенерации Допълнително бих ти препоръчал да отидеш да ти ремапнат маслената помпа и да вдигнат налягането, защото фейсовите мотори имат много големи проблеми с мазането и се трошат.
  8. Този мотор трупа страшно много нагар в колектора и дросела. От там се почва - почистване на всичко, включително и целия интейк. Ако това не помогне - трябва да се видят дихтунгите на инжекторите и да се ревизират. Също не им е силна страна на тези двигатели.
  9. Има още един проблем, който няма как да го видиш без разглобяване. При мен задните маркучета се бяха извадили от рамката на панорамата и със "шило" като пробвах си излизаше отзад при подкалника обаче течеше вътре. Най-кофти опцията е самата рамка да се е пукнала, но това е съмнително. При всяко положение ще трябва да разглобите тавана и корите по гредите.
  10. Аз сложих CeraTec, честно казано никаква разлика не откривам - нито в разход на гориво, нито като работа на двигателя.
  11. Вземай 4.0тфси, и 4.2тди си гори доста, първия поне върви здраво. Оправяш цедките и си караш.
  12. Клапанното проверихте ли? Може и от него да изпуска само за конкретната страна.
  13. Предните дренажи на панорамата минават в колонките. Вероятно там имаш проблем. Другото е, дренажите на кутията на климатроника да са запушени и да прелива вътре.
  14. Мотора се кара с масло по спецификация на производителя - 504.00, 507.00. Оригиналното масло на Ауди по тази спецификация е 0W30. Няколко модела Аудита си ги карам с такова, сменям на 9-10к км и нямам никакви проблеми.
×
×
  • Create New...