Jump to content

vvulev

Members
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8 NE AKM

Персонална информация

  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vvulev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. vvulev

    80 Б4 АБК не пали

    Привет. Мен ми звучи като да се е задавила колата ако си сменил всичко по запалителната система. - Свали свещите, завърти 2-3 пъти стартера по 15 секунди да се прочисти със свалени свещи. - Зареди си акумулатора да не би да се е разредил от мъките да запали. - Като разкачиш акумулатора и го заредиш и закачиш пак ако е имала някакви грешки в компа ще ги изчисти. - Провери датчика на хол както каза колегата - Виж си центровката - Ако и това не сработи виж таралежа на ключа както каза колегата
  2. Имал съм ауди с точно такъв двигател. 1. Това е многоточков инжекцион : Ако не искаш да си пръснеш смукателните колектори и филтърната кутия си сложи газов инжекцион , иначе да не се учудваш от гърмежите като подаваш газ. Общо взето се омотва предварението и закъснението, колата гасне по светофари с обикновена газова. 2.Този двигател има проблем с TPS-датчика (датчика който регулира дросела) Често симптома е че двигателя реже оборотите след 3300 . 3. Вакум по смукателната система. Често тампона под инжекциона се къса и смуче въздух. Тампона е 20 лева някъде Да се провери дали смуче въздух отнякъде по смукателната система 4.Провери : свещи,кабели свещи, палец дистрибутор, центровка, датчик на хол 5. Този двигател е комплектован с много къси скорости , ако караш в града супер , ако ли не ориентирай се към нещо с по-голям ходов обем. 2000 кубика 90 коня АБТ е много некапризен и върви добре с обикновена газова. Ще плащаш и по-малко данъци , че влизаш в категорията до 90 коня.
  3. Гледам че са пуснали някакви газови инжекциони за ТФСИ-тата но не познавам някой който да кара такава газова. За ТФСИ можеш да си прочетеш сам : https://dasautoservice.com/blog/двигател-1-8-и-2-0-tsi-tfsi-голям-разход-на-масло/ Освен горенето на масло имат и проблем със сажди по клапаните. Конвенционално 1.8 Турбо на газ ми се струва по-добре и е два пъти по-евтина газовата система. Откъм разход от едно време бензиновите коли с 4 цилиндъра се стремят да ги държат около 8 литра/100 км бензин смесен разход, респективно 10 литра газ смесено , така че горе долу там очаквай. Поздрави.
  4. Да и аз ги видях китайските . Най-вероятно е да могат да ти изработят поплавъка. EA827 двигателната серия я слагат до 2013 година в Китай, така че респективно има и части от там. Можеш да вземеш бройки и да продаваш тук (Не че 80-ките са много търсени, но има ентусиасти които им е интересно колко още ще изкарат) Пукнатият поплавък е най-често срещаният проблем на този карбуратор.(При мен също го имаше този проблем) Лошото е че вече няма нито майстори , нито се намират много части за карбуратори.
  5. Привет. Намират се само жиглъори и гарнитури за карба . Ще потърся насам натам из нета дали ще изскочи нещо. Иначе да знаеш че на лада нива 1.7 карбуратора може да се присади или от някоя морга търси цял карбуратор кейхин , но гаранция Франция.
  6. Привет колега. Ако всичко ти е изрядно и сменено дистрибутор,кабели,свещи. Виж дали не смуче от някъде по горивната система въздух. Уплътненията и маркучите задават багажна тази възраст. Доста често тампона м-у смукателният колектор и инжекционна е виновник за такива нестабилни обороти. Друг виновник може да е датчика на хол на дистрибутора. Центровката как е ? Не е зле да се провери.
  7. vvulev

    Прегрява 1.6 ADA

    Имал съм същият проблем с капачката. Предвид това което си сменил , наблюдавай лятото датчика на радиатора за перките дали работи. Някой път се прецаква и може да стане голям проблем.
  8. @NIKO Като на @OvivO Thinkpad P14 си търси
  9. За тези пари две Б3-ки като моята с 14ки джанти. Сега сериозно за 4к : Lenovo Thinkpad P53 15,6" XEON E-2276M 2,8 GHZ 64GB 1TB QUADRO RTX 5000 16GB. Само че е 15,6 инча.
  10. Тук може да видиш всеки един двигател с експлоатационият му ресурс , реалистичният му разход (не оптимистичният) чести проблеми , има и готини ръководства ... недостатък че е на руски сайта. https://otoba.ru/dvigatel/audi.html
  11. В този уебсайт можете да намерите много информация за всеки един двигател и неговите най-често срещани проблеми https://otoba.ru/dvigatel/audi.html
  12. @caro може и да може да навърти толкова ако се кара по 1000 км на ден загряла. Както знаеш студените стартове докато загрява автомобила най-много износват един двигател. Иначе ето ви един клип как върви АКМ , незнам какъв въртящ момент издържа и става ли за турбо двигатели , но това си е круизър/туристическа скоростна кутия отвсякъде :
  13. Приличен комп за игри струва нов 2к лева , вие си преценете колко струва лаптоп за игри. Аз пък бих препоръчал Lenovo Thinkpad и специфично W-серията , които са workstations и не са с енергоспестяващ орязан хардуер.(тези които имат малко "s" след номера са орязани) Както и P50/P70 серията, дори втора употреба . Друго на борда на совалката не пускам ако ми схващате хумора
  14. Възможно е колега има ги и с 4 скорости. Честно да ти кажа обаче аз съм с AKM и гуми 195/65/15 на 2000 оборота мерено с GPS: 1та - 20км/ч 2та - 40км/ч 3та - 60км/ч 4та - 80км/ч 5-та - 100км/ч Няма да видиш голяма разлика с разхода. Ауди 80 Б3 си горят м-у 8-10 литра бензин смесено респективно 10-12 литра газ 100 километра. Бенефита на тази скоростна кутия е по равното , на сериозни баири се връща на 3-та скорост. Другият голям бенефит е че двигателя се върти с по-ниски обороти и ще живее по-дълго. 80-ките така или иначе стигат често 500 000 километра без проблеми в двигателя ако се подържа с качествено масло. В града тази скоростна кутия идва малко дълга . Чак след 36км/ч захапва 3-та на 1200 оборота . с 45км/ч си на 1500 оборота което е препоръчителен минимум за бензинов двигател за да има мазане. На тези които искат да си я сложат на високоборотната бегачка като 2.0 16v само ще я спънат. Тя е за коли където си правят въртящият момент в ниските обороти (около 3000)
  15. vvulev

    Audi coupe 2.0 ABK Не пали..

    Датчика на Хол сигурен ли си че е здрав ? Извади Делкото , Разглоби и го почисти. Моята от датчик на хол прекъсваше единият цилиндър и в последствие спря да пали съвсем. Сложих друго делко което преди това го разглобих и почистих. Смених Кабелите с нови Бошовски и сложих едни иридиеви свещи Денсо и се родих. Капачката и Палеца на дистрибутора също трябва да провериш дали са здрави. Провери си и свещите : Слагаш ги на "маса" закачени за лулите и завърташ ключа за запалването трябва да дават хубава искра , ако жълтее или кабела не ти е в ред или свеща е заминала. Виж си и центровката , прави се по резката на маховика най-лесно. (С развити свещи че да няма компресия като въртиш коляновият вал да е по-лесно.)
×
×
  • Create New...