Jump to content

ppanayotov

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 2.0 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ppanayotov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ppanayotov

    Грешка P2111

    Главно заради чичко гугъл, четох що е то грешка P2111 и защо не може да се затваря(сиреч Stuck open). Стигна се до дросела, събирала се всякаква шлака от масло и други гадорийки и в един момент не може да се затвори от всичкото това наслоено. Било и препоръчително да се почиства от време на време ама аз за 5г не съм я пипал, вероятно и предишния собственик преди това не я е пипал. Смъкнах я и я чистих със специален спрей, обаче като я сложих пак нямаше кой знае каква файда... Взех друга втора ръка(същия код) и всичко заспа На моята кола дросела е електрически с една пластинка, която отваря/затваря и така редуцира въздухопотока, аз почистих пластинката и тръбичката, в коята се намира ама тая електрическата част може би е била сдала багажа и заради това при смяната се оправи. Иначе си карах 50тина км така и нямах проблеми, може би не е толкова проблемно ама мигащата лампичка ме побъркваше След чистенето и после след смяната правих адаптация с VCDS
  2. ppanayotov

    Грешка P2111

    Да... Сипа 5л и беше се засилил и за още, четох из нета, че вероятно проблеми няма да има и не източих нищо.. Имах и още 1 проблем след това с вентилаторите на радиатора, някакъв модул беше сдал багажа и на 2 пъти вдигнах към 120 градуса по табло.. Може и това да е допринесло.
  3. Колега аз съм със стара Б8(2009), пак мултитроник, не се водя разбирач ама каквото съм чул и видял, маслото на кутията с тия машини да се сменя не е добра идея. Голям маркетинг им въртяха аз като гледах, дори и в сервиз, който посещавам за други неща ама доколкото съм чел из този и други форуми - това е по проблемно от простото източване и смяна. Доколкото знам ако искаш да я изчистиш напълно има някакви добавки и ще ти трябва повече масло - сменят го веднъж(с добавката), карат я малко да го развърти и го сменят пак Аз лично сменях масло като я взех в сервиза на Порше, излезе ми към 300лв и беше готова в същият ден(не смениха филтъра, само масло и някакви О-пръстени). Може и да греша ама ако решиш на машина - първо прочети/разпитай как стоят нещата, поне ако решиш така да е информиран избора. Предполагам има причина в официалните сервизи да не ги ползват тия машини иначе и на тях би им било по-добре откъм сумата - повече масло, а и по-лесно за смяна. Иначе честито! И безаварийно! Аз на моята още и се кефя, въпреки че годинките вече и личат и почват разни дреболии да ми правят проблеми от време на време
  4. ppanayotov

    Грешка P2111

    Ъпдейт... Свалих и изчистих дросел клапата - файда нямаше, лампата светна след 10мин каране пак. Странното е, че имаше масло в нея, не знам откъде е дошло ама един майстор ми сипа повече масло при смяната му и предполагам това го е причинило Взех втора ръка дросел клапа, монтирах я и всичко е наред, също така притрисането при гасене на двигателя намаля(има още лекичко, но и преди го имаше, предполагам е маховика) и сякаш работи по-леко двигателя в спряло положение на колата
  5. ppanayotov

    Грешка P2111

    Здравейте, днес започна да ми мига лампичката за подгревните свещи и като вързах vcds изплю долната грешка. След изчистване на грешките, се появи веднага, та не е intermittent. Някой има ли идея какво представлява тази грешка и как се оправя? Колата върви и не влиза в авариен режим. Когато загася двигателя се потриса колата, но това може и да е от маховика, който е за смяна. Доколкото разбрах е свързано с клапата за въздух и сензора и, но не намирам сензори за закупуване изобщо в интернет(може би търся грешното нещо). Колата е Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA Поздрави! 9124 - Throttle Actuator Control System P2111 00 [175] - Stuck Open MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 217657 km Date: 2023.09.21 Time: 09:48:28 Engine speed: 1401.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 40 km/h Coolant temperature: 38 °C Intake air temperature: 19 °C Ambient air pressure: 940 mbar Voltage terminal 30: 14.100 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1401.0 /min Vehicle speed: 40.83 km/h Accelerator position: 0.00 % Thr Vlv r: 25.50 % Thr Vlv r Act Inv: 96.57 % Actual air mass: 298.5 mg/stroke Coolant temperature: 38.2 °C
  6. Колега как става това чистене? Без сваляне става ли? Иначе хепи енд от мен, смениха датчика и сме отново в играта, по табло не вдига над 90 и перките работят, даже и климатика ми взе да духа студено За живи данни - нямам vcds/obd
  7. Оказа се, че модула за управление на вентилаторите е фира.. Проблема е, че моят е с 2 букси(като едната отива във вентилаторите и през 1 букса се управляват и двата). Всички афтърмаркет модули, които намерихме с майсторите са с 3 букси - 2 букси за двата вентилатора.. Та ще се поръчва оригинален от ауди за скромните 800лв... Капарирах и го поръчахме, ще споделя как е като пристигне модула и го сменят Странното беше, че направо е ошлайфан тоя модул от едната страна, не знам как се е получило, съмнявам се да се е влачил по пътя или да се е търкал в гумите
  8. Здравейте колеги Днес пак качи над 90 при не особено голям трафик Отидох при местен майстор да я погледнем, спряхме парното и я форсирахме леко да вдигне над 90 отново На към 105(предполагам, имах на разположение само стрелката на таблото) майстора каза, че вентилатора не се включва и проблема е електрически Изчетох из нета, че може да се случва заради бушон/реле, но не намерих къде се намират те. Закачих VCDS и търсих как да пусна вентилатора, намерих fan control unit 1(или нещо такова) при настройките за двигателя, пуснах го и нищо не се случи, видях че вентилатора при радиатора не се върти Ако някой има идеи какво да правя ще съм благодарен(записал съм се да я погледнат другата седмица, но ако мога да я оправя сам ще е супер, че иначе трябва да отлагам пътувания, а не смея да я карам така на по-дълги разстояния) Сканирах за грешки и изплю това: 01-Engine -- Status: OK 0000 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels:| 0AW-927-156.clb Part No SW: 8K0 927 155 B HW: 0AW 927 156 E Component: 0AW 20TDI RdW H05 0008 Revision: --H05--- Serial number: 0000000176 Coding: 000001 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A02006 ROD: EV_TCMVL381.rod VCID: 326BAFCF652F6816C4-8066 1 Fault Found: 2225 - RPM Signal from ECU P0727 00 [044] - No Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 86 Mileage: 212761 km Date: 2023.05.12 Time: 18:09:46 Engine speed: 100.00 /min Transmission input speed: 1 /min Transmission output speed: 1 /min Engine torque: 152 Nm Transmission fluid temperature: 12 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: 13 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:. 8Tx-820-043-3Z.clb Part No SW: 8T1 820 043 Q HW: 8T1 820 043 Q Component: KLIMA 3 ZONEN H05 0120 Revision: C0000000 Serial number: 0114.03.080569 Coding: 34000000 Shop #: WSC 02399 823 56573 VCID: 3F8DF6FBAE7DB57E3B-806A 2 Faults Found: 00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 6 Reset counter: 140 Mileage: 212684 km Time Indication: 0 Date: 2023.04.23 Time: 17:41:31 00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 35 Reset counter: 150 Mileage: 212825 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.14 Time: 14:41:06 Freeze Frame: Temperature: 21.0°C Temperature: 95.0°C Load: 100.0 % Absolute Pres.: 28.2 bar RPM: 800 /min Speed: 3.0 km/h Current: 0.000 A Temperature: 12.0°C ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 A HW: 8K0 907 063 A Component: BCM1 1.0 H21 0253 Revision: 02021001 Serial number: 00000000110828 Coding: 690040B10014A7010001000000005F5F0F1C420800000141000000 Shop #: WSC 02399 823 56573 VCID: 2D51BCB3741137EE99-8078 Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 180308 H06 0060 Serial number: SWFBIE 0000848 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Serial number: 10082877 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 G HW: 8K0 941 531 G Component: E1 - LDS H07 0070 Serial number: 00000000001703080944 1 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 6 Reset counter: 140 Mileage: 212684 km Time Indication: 0 Date: 2023.04.23 Time: 17:41:00
  9. Здравейте колеги, наших се на вече печално известното задръстване на Тракия(посока София) от преди 2 седмици за около 1ч, в този 1ч или бях спрял или се движех с 5-10км в час. На около 30мин забелязах, че колата се е качила на около 120 градуса температура(според таблото). Спрях, изчаках и потеглих отново, като забелязах след 10мин, че пак се вдига над 90 градуса и пусках парното, за да го охладя. Проблемът е, че не мога да разбера от какво е, колата до тогава, а и след това не вдига над 90, но не съм я и карал в такива условия на трафик. Термостатите са сменяни преди 2-3г, като е изминато може би 10к км от тогава, не взех оригинални, но уж от по-читавите. Зимата бавно загрява до 90 Някой има ли насоки какво да погледна/проверя преди да се насоча към смяна на термостати? Колата е A4 B8 2.0 тди с мултитроник кутия П.С. Демферният маховик си трака и е за смяна, но не съм сигурен дали това би повлияло на температурата Като прегряваше беше към 5 следобед и не много горещо навън, карах около 100км преди да стигна задръстването и да се случи това(преди задръстването си държеше на 90) Един пишман майстор сипа 5л масло(0w30), пък двигателя побира 4.5 според интернет, възможно ли е да е от това? Според щеката съм около горната граница, но бях спрял под наклон като проверявах и беше на студен двигател Не вярвам да е термометъра(или както се казва сензора за температура на охладителната течност) тъй като се вдигаше бавно и се връщаше бавно на 90 като пусна духалката на топло
  10. Здравейте колеги, имам едно возило Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA вече от известно време, смятам профилактично да проверя и почистя(ако е нужно) EGR клапанa, не знам кога и дали е правено това, колата е на 200к+ км. Проблема е, че не съм първи собственик и не съм карал друга подобна кола та не мога да сравнявам возията, струва ми се че не набира достатъчно за този двигател/кола, но може просто това да ми е в главата или пък да е съвсем друг проблем. Проверявал съм я с VCDS и няма грешки за EGR-a та се чудя може ли да се провери през VCDS какво му е състоянието и дали добре си върши работата без да го смъквам, за да не си губя времето.. Също така може и дори да е затапен софтуерно или с тези пластинки които слагат, за да не достигат газовете до там, но си нямам и на идея, предишния собственик не ми е давал такава информация, но километрите бяха врътнати с 10-20к та всичко очаквам.. Имам VCDS кабел, но не знам къде/за какви стойности да гледам там. Благодаря предварително! П.С. Струва ми се не много трудно и смятам, че сам ще се справя с монтаж/демонтаж и почистване, все пак ако знаете сервиз в София който извършва такива услуги моля споделете и това! Поздрави!
  11. ppanayotov

    Смяна на Multimedia ?

    Изглежда супер! Моля сподели резултата като я инсталираш. За сервиз за жалост не мога помогна
  12. Понякога усещам леко претрисане когато намалям или пусна газта. Предполагам това е заради тази грешка? Също така ми се е случвало двигателя да угасне, когато не е загрял и дам на задна, но това е ставало 3-4 пъти за около 10 000км. Грешките които имам са тази, за тонколоните на задните седалки(предполагам ги няма, не съм отварял) и нещо свързано с ръчната, въпреки че работи правилно. Чудя се дали да сменя сензора за скорост на двигателя(или там както се нарича, май на английски беше crankshaft sensor?). Мислиш ли, че това би помогнало?
  13. Появява се, да, но не веднага ами след малко каране.. Имам други грешки, но те не мисля че са свързани - имам грешка за ръчната и за задните тонколони на мултимедията
  14. Здравейте, Не можах да намеря много информация освен че е възможно да е от компютъра на мултитроника или някой негов сензор. Ако имате идея от какво е или ако някой се е сблъсквал с тази грешка моля да сподели! Ето я и грешката: 2225 - RPM Signal from ECU P0727 00 [044] - No Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 61 Mileage: 196911 km Date: 2020.05.06 Time: 11:52:59 Engine speed: 100.00 /min Transmission input speed: 1 /min Transmission output speed: 1 /min Engine torque: 144 Nm Transmission fluid temperature: 15 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: 13 Поздрави!
×
×
  • Create New...