ppanayotov
Members-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 B8 2.0 TDI
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
ppanayotov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Главно заради чичко гугъл, четох що е то грешка P2111 и защо не може да се затваря(сиреч Stuck open). Стигна се до дросела, събирала се всякаква шлака от масло и други гадорийки и в един момент не може да се затвори от всичкото това наслоено. Било и препоръчително да се почиства от време на време ама аз за 5г не съм я пипал, вероятно и предишния собственик преди това не я е пипал. Смъкнах я и я чистих със специален спрей, обаче като я сложих пак нямаше кой знае каква файда... Взех друга втора ръка(същия код) и всичко заспа На моята кола дросела е електрически с една пластинка, която отваря/затваря и така редуцира въздухопотока, аз почистих пластинката и тръбичката, в коята се намира ама тая електрическата част може би е била сдала багажа и заради това при смяната се оправи. Иначе си карах 50тина км така и нямах проблеми, може би не е толкова проблемно ама мигащата лампичка ме побъркваше След чистенето и после след смяната правих адаптация с VCDS
-
Да... Сипа 5л и беше се засилил и за още, четох из нета, че вероятно проблеми няма да има и не източих нищо.. Имах и още 1 проблем след това с вентилаторите на радиатора, някакъв модул беше сдал багажа и на 2 пъти вдигнах към 120 градуса по табло.. Може и това да е допринесло.
-
Колега аз съм със стара Б8(2009), пак мултитроник, не се водя разбирач ама каквото съм чул и видял, маслото на кутията с тия машини да се сменя не е добра идея. Голям маркетинг им въртяха аз като гледах, дори и в сервиз, който посещавам за други неща ама доколкото съм чел из този и други форуми - това е по проблемно от простото източване и смяна. Доколкото знам ако искаш да я изчистиш напълно има някакви добавки и ще ти трябва повече масло - сменят го веднъж(с добавката), карат я малко да го развърти и го сменят пак Аз лично сменях масло като я взех в сервиза на Порше, излезе ми към 300лв и беше готова в същият ден(не смениха филтъра, само масло и някакви О-пръстени). Може и да греша ама ако решиш на машина - първо прочети/разпитай как стоят нещата, поне ако решиш така да е информиран избора. Предполагам има причина в официалните сервизи да не ги ползват тия машини иначе и на тях би им било по-добре откъм сумата - повече масло, а и по-лесно за смяна. Иначе честито! И безаварийно! Аз на моята още и се кефя, въпреки че годинките вече и личат и почват разни дреболии да ми правят проблеми от време на време
-
Ъпдейт... Свалих и изчистих дросел клапата - файда нямаше, лампата светна след 10мин каране пак. Странното е, че имаше масло в нея, не знам откъде е дошло ама един майстор ми сипа повече масло при смяната му и предполагам това го е причинило Взех втора ръка дросел клапа, монтирах я и всичко е наред, също така притрисането при гасене на двигателя намаля(има още лекичко, но и преди го имаше, предполагам е маховика) и сякаш работи по-леко двигателя в спряло положение на колата
-
Здравейте, днес започна да ми мига лампичката за подгревните свещи и като вързах vcds изплю долната грешка. След изчистване на грешките, се появи веднага, та не е intermittent. Някой има ли идея какво представлява тази грешка и как се оправя? Колата върви и не влиза в авариен режим. Когато загася двигателя се потриса колата, но това може и да е от маховика, който е за смяна. Доколкото разбрах е свързано с клапата за въздух и сензора и, но не намирам сензори за закупуване изобщо в интернет(може би търся грешното нещо). Колата е Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA Поздрави! 9124 - Throttle Actuator Control System P2111 00 [175] - Stuck Open MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 217657 km Date: 2023.09.21 Time: 09:48:28 Engine speed: 1401.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 40 km/h Coolant temperature: 38 °C Intake air temperature: 19 °C Ambient air pressure: 940 mbar Voltage terminal 30: 14.100 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1401.0 /min Vehicle speed: 40.83 km/h Accelerator position: 0.00 % Thr Vlv r: 25.50 % Thr Vlv r Act Inv: 96.57 % Actual air mass: 298.5 mg/stroke Coolant temperature: 38.2 °C
-
Колега как става това чистене? Без сваляне става ли? Иначе хепи енд от мен, смениха датчика и сме отново в играта, по табло не вдига над 90 и перките работят, даже и климатика ми взе да духа студено За живи данни - нямам vcds/obd
-
Оказа се, че модула за управление на вентилаторите е фира.. Проблема е, че моят е с 2 букси(като едната отива във вентилаторите и през 1 букса се управляват и двата). Всички афтърмаркет модули, които намерихме с майсторите са с 3 букси - 2 букси за двата вентилатора.. Та ще се поръчва оригинален от ауди за скромните 800лв... Капарирах и го поръчахме, ще споделя как е като пристигне модула и го сменят Странното беше, че направо е ошлайфан тоя модул от едната страна, не знам как се е получило, съмнявам се да се е влачил по пътя или да се е търкал в гумите
-
Здравейте колеги Днес пак качи над 90 при не особено голям трафик Отидох при местен майстор да я погледнем, спряхме парното и я форсирахме леко да вдигне над 90 отново На към 105(предполагам, имах на разположение само стрелката на таблото) майстора каза, че вентилатора не се включва и проблема е електрически Изчетох из нета, че може да се случва заради бушон/реле, но не намерих къде се намират те. Закачих VCDS и търсих как да пусна вентилатора, намерих fan control unit 1(или нещо такова) при настройките за двигателя, пуснах го и нищо не се случи, видях че вентилатора при радиатора не се върти Ако някой има идеи какво да правя ще съм благодарен(записал съм се да я погледнат другата седмица, но ако мога да я оправя сам ще е супер, че иначе трябва да отлагам пътувания, а не смея да я карам така на по-дълги разстояния) Сканирах за грешки и изплю това: 01-Engine -- Status: OK 0000 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels:| 0AW-927-156.clb Part No SW: 8K0 927 155 B HW: 0AW 927 156 E Component: 0AW 20TDI RdW H05 0008 Revision: --H05--- Serial number: 0000000176 Coding: 000001 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A02006 ROD: EV_TCMVL381.rod VCID: 326BAFCF652F6816C4-8066 1 Fault Found: 2225 - RPM Signal from ECU P0727 00 [044] - No Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 86 Mileage: 212761 km Date: 2023.05.12 Time: 18:09:46 Engine speed: 100.00 /min Transmission input speed: 1 /min Transmission output speed: 1 /min Engine torque: 152 Nm Transmission fluid temperature: 12 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: 13 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:. 8Tx-820-043-3Z.clb Part No SW: 8T1 820 043 Q HW: 8T1 820 043 Q Component: KLIMA 3 ZONEN H05 0120 Revision: C0000000 Serial number: 0114.03.080569 Coding: 34000000 Shop #: WSC 02399 823 56573 VCID: 3F8DF6FBAE7DB57E3B-806A 2 Faults Found: 00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 6 Reset counter: 140 Mileage: 212684 km Time Indication: 0 Date: 2023.04.23 Time: 17:41:31 00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 35 Reset counter: 150 Mileage: 212825 km Time Indication: 0 Date: 2023.05.14 Time: 14:41:06 Freeze Frame: Temperature: 21.0°C Temperature: 95.0°C Load: 100.0 % Absolute Pres.: 28.2 bar RPM: 800 /min Speed: 3.0 km/h Current: 0.000 A Temperature: 12.0°C ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 A HW: 8K0 907 063 A Component: BCM1 1.0 H21 0253 Revision: 02021001 Serial number: 00000000110828 Coding: 690040B10014A7010001000000005F5F0F1C420800000141000000 Shop #: WSC 02399 823 56573 VCID: 2D51BCB3741137EE99-8078 Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 180308 H06 0060 Serial number: SWFBIE 0000848 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Serial number: 10082877 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 G HW: 8K0 941 531 G Component: E1 - LDS H07 0070 Serial number: 00000000001703080944 1 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 6 Reset counter: 140 Mileage: 212684 km Time Indication: 0 Date: 2023.04.23 Time: 17:41:00
-
Здравейте колеги, наших се на вече печално известното задръстване на Тракия(посока София) от преди 2 седмици за около 1ч, в този 1ч или бях спрял или се движех с 5-10км в час. На около 30мин забелязах, че колата се е качила на около 120 градуса температура(според таблото). Спрях, изчаках и потеглих отново, като забелязах след 10мин, че пак се вдига над 90 градуса и пусках парното, за да го охладя. Проблемът е, че не мога да разбера от какво е, колата до тогава, а и след това не вдига над 90, но не съм я и карал в такива условия на трафик. Термостатите са сменяни преди 2-3г, като е изминато може би 10к км от тогава, не взех оригинални, но уж от по-читавите. Зимата бавно загрява до 90 Някой има ли насоки какво да погледна/проверя преди да се насоча към смяна на термостати? Колата е A4 B8 2.0 тди с мултитроник кутия П.С. Демферният маховик си трака и е за смяна, но не съм сигурен дали това би повлияло на температурата Като прегряваше беше към 5 следобед и не много горещо навън, карах около 100км преди да стигна задръстването и да се случи това(преди задръстването си държеше на 90) Един пишман майстор сипа 5л масло(0w30), пък двигателя побира 4.5 според интернет, възможно ли е да е от това? Според щеката съм около горната граница, но бях спрял под наклон като проверявах и беше на студен двигател Не вярвам да е термометъра(или както се казва сензора за температура на охладителната течност) тъй като се вдигаше бавно и се връщаше бавно на 90 като пусна духалката на топло
-
Здравейте колеги, имам едно возило Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA вече от известно време, смятам профилактично да проверя и почистя(ако е нужно) EGR клапанa, не знам кога и дали е правено това, колата е на 200к+ км. Проблема е, че не съм първи собственик и не съм карал друга подобна кола та не мога да сравнявам возията, струва ми се че не набира достатъчно за този двигател/кола, но може просто това да ми е в главата или пък да е съвсем друг проблем. Проверявал съм я с VCDS и няма грешки за EGR-a та се чудя може ли да се провери през VCDS какво му е състоянието и дали добре си върши работата без да го смъквам, за да не си губя времето.. Също така може и дори да е затапен софтуерно или с тези пластинки които слагат, за да не достигат газовете до там, но си нямам и на идея, предишния собственик не ми е давал такава информация, но километрите бяха врътнати с 10-20к та всичко очаквам.. Имам VCDS кабел, но не знам къде/за какви стойности да гледам там. Благодаря предварително! П.С. Струва ми се не много трудно и смятам, че сам ще се справя с монтаж/демонтаж и почистване, все пак ако знаете сервиз в София който извършва такива услуги моля споделете и това! Поздрави!
-
Изглежда супер! Моля сподели резултата като я инсталираш. За сервиз за жалост не мога помогна
-
Понякога усещам леко претрисане когато намалям или пусна газта. Предполагам това е заради тази грешка? Също така ми се е случвало двигателя да угасне, когато не е загрял и дам на задна, но това е ставало 3-4 пъти за около 10 000км. Грешките които имам са тази, за тонколоните на задните седалки(предполагам ги няма, не съм отварял) и нещо свързано с ръчната, въпреки че работи правилно. Чудя се дали да сменя сензора за скорост на двигателя(или там както се нарича, май на английски беше crankshaft sensor?). Мислиш ли, че това би помогнало?
-
Появява се, да, но не веднага ами след малко каране.. Имам други грешки, но те не мисля че са свързани - имам грешка за ръчната и за задните тонколони на мултимедията
-
Някой да помогне?
-
Здравейте, Не можах да намеря много информация освен че е възможно да е от компютъра на мултитроника или някой негов сензор. Ако имате идея от какво е или ако някой се е сблъсквал с тази грешка моля да сподели! Ето я и грешката: 2225 - RPM Signal from ECU P0727 00 [044] - No Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 61 Mileage: 196911 km Date: 2020.05.06 Time: 11:52:59 Engine speed: 100.00 /min Transmission input speed: 1 /min Transmission output speed: 1 /min Engine torque: 144 Nm Transmission fluid temperature: 15 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: 13 Поздрави!