Jump to content

sbozhilov

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

sbozhilov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Смених 2 такива. Няма разлика. И двете , които смених са сиви , а не от черните , които ми казаха че се прецакват лесно.
  2. Релето цъква , климатроника гасне напълно , релето цъква пак и климатроника светва. Всички други светлини като фарове и плафоните в колата само светят по-силно - по-слабо , без да изгасват напълно.
  3. Здравейте , имам проблем с първия старт на колата. Когато запаля започват да премигват плафоните , климатроника и да цъка реле 109 в такт с всичко това и играят оборотите все едно подавам съвсем леко газ и отпускам. Сменил съм акумулатор и клеморед, без промяна. След като колата позагрее за 3-4 минути , няма никакви проблеми , всичко си работи нормално. Гледах за лоша маса , но не открих нищо по кабелите. Мотор е 1.9 90ка ALH.
  4. sbozhilov

    Вакуум помпа

    Здравейте , понеже сменях уплътненията на вакуум помпата ми и я отварях, искам да попитам сама ли се пълни с масло като мотора работи или трябваше да налея малко в самата помпа, защото като я отворих си беше наполовина пълно с масло. Колата е 1.9tdi ALH.
  5. sbozhilov

    Проблем с реле

    Здравейте отново, днес след като понадух климатика повече и почна да мени обороти повече , отворих капака и видях , че амортисьора на обтегача на пистовия ремък прави доста голямо движение и си мисля че от там мени оборотите и всичко се отразява на алтернатора. Ролката с амортисьора я взех миналата година на ина чисто нова , което ме съмнява да е от нея.
  6. sbozhilov

    Проблем с реле

    Здравейте , като запаля колата и около минута цъка някое реле зад волана и играят оборотите в такт с него .След което се спира да цъка и оборотите се оправят. Въпроса ми е къде може да е проблема ?Пробвах с друг акумулатор , не е от него. Дали алтернатора не е за смяна ? 1.9 90 ALH е мотора.
  7. sbozhilov

    Проблем с ток

    Къде да я проверя тази връзка от купето към двигателя ?
  8. sbozhilov

    Проблем с ток

    Здравейте , карам а3 1.9tdi 90ка ALH . От известно време имам проблем при първи старт на колата . Когато я запаля при по-студено време започва леко менене на обороти на празен ход съпътствано с премигване на всички видове светлини (вътре в купето, табло , климантроник ,фарове ) след 3, 4 мин когато колата позагрее , всичко се оправя. Смених бушоните над акумулатора , подгревните свещи с кабелите. Слагах друг по-силен акумулатор.Без резултат . Казаха ми ,че проблема едва ли е в релерегулатора тъй като ако е в него проблвма , щяло да го прави постоянно. Алтернатора си зарежда перфектно . Някой срещал ли е подобен проблем ?
  9. Вероятно не е таблото , защотои оборотите играят , все едно е нестабилно напрежението. Явно е нещо по кабели или алтернатор.
  10. Здравейте , понеже имам същия проблем , но плюс това че и фаровете премигват , дали въпросното табло решава проблема ?
  11. Здрасти , четох ти едно мнение преди няколко години във форума на а3 8л . Видях , че си писал че ако напрежението пада под 11 волта , абс светва на таблото. Това се случи и при мен , но не мога да разбера защо напрежението пада и всички плафони присветват заедно с фаровете и таблото само когато колата е студена . Като поработи 2-3 мин се оправя . Ако си срещал този проблем , ще съм много благодарен да отговориш. 

  12. Здравейте , днес при натискане на педала на съединителя , малко преди крайното положение на педала се усеща щракване в самия педал и се чудя на какво се дължи . Проблеми със скоростите нямам , както и съединителя си работи нормално както е бил до сега . Колата е 1.9tdi 90 к.с.
  13. Ами момечто дето ми смени компресора каза , че е от абсолютно същата кола със същия номер , обаче като му казах че ремъка не покрива всички канали на компресора ми вика да не би да е рязлична шайбата..
  14. Интересното е че компресора на климатика има един празен канал непокрит от пистовия ремък
  15. Здраейте , днес ми смениха компресора на климатика , защото не правеше налягане и ми сложиха друг , който си работи. Духа си студено , но при включване на самия компресор оборотите започват да играят с около 100 оборота нагоре надолу и го прави постоянно. Майстора ми каза , че може да е някоя паразитна ролка. Според вас от какво може да е ?
×
×
  • Create New...