Jump to content

Deyanx

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Deyanx's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ивайло, благодаря за отговора.
  2. Здравейте, За жалост трябва да подменя дюзите, търся упорито, но изглежда трудно се намират понеже всички обяви свързани с коли на части казват, че нямат налични. Не мога да открия информация, от Пассат Б6 170коня стават ли дюзите на същия двигател в Ауди? От мойта кола свалихме дюзи с код: 03G 130 073T 03G 130 073S - това са дюзи свалени от Пасат Б6 Ще съм благодарен ако някой откликне с отговор!
  3. Търся въпросната пръскалка, прикачвам снимки.
  4. Здравейте! Дюзите ми са в доста лоши стойности и трябва да ги подменя. Разбрах, че въпросните дюзи не се рециклират, а трябват нови или втора употреба. Попаднах на информация за акция на ауди, подменяли са дюзите гаранционно преди около 10 години. Колеги бяха написали, че в Англия се е случвало най-масово. Някой знае ли дали има разлика в дюзите които са поставяли понеже четох, че гаранционните дюзи са били на Бош, оригиналните на Сименс-Континентал? Търся всевъзможна информация, за да подходя най-разумно, ясно ми е, че никой не дава гаранция за части втора ръка.
  5. Именно, при някои съединители феродовия диск има пружини, ето пример: https://www.autodoc.bg/luk/623981 В описанието пише, че е за двумасов маховик което си е демпфер. Ясно ми е, че и в маховика има пружини които обират вибрациите.
  6. Здравейте колеги, предстой ми смяна на маховик и съединител. Имам питане, понеже маховика е двумасов(демпферен), феродовия диск трябва ли да е обикновен без пружини тоест или може и такъв с пружини? А4 б7 BRD 170 ps
  7. Случи се без признаци, вибрации или каквато й да е промяна в работата на двигателя. Реагирах на момента и отбих, от там с платформа към сервиза. Колата е при мен от година и съм навъртял 20хиляди километра, предполагам и преди е сменян понеже имаше бял силикон по картера. Днес ще монтираме новия шестограм, като ми остават още 20хиляди километра до смяна на ангренажа, тогава ще мина към старата маслена помпа от 1.9тди. Продават се цели Delete kit-ове понеже този шестограм става консуматив. https://www.myturbodiesel.com/pages/tdi-wiki/ ако някой има нужда от повече инфомация, има доста написано в сайта.
  8. Здравейте колеги, Преди няколко дена докато карах колата (а4 б7 170ps, BRD) ми светна Low oil pressure на фиса. Колата вече е разглобена, шестограма е заоблен и искам да го заменя с нов. Интересува ме от къде мога да намеря качествен и здрав шестостен, за да забравя известно време за проблема. Благодаря предварително, Поздрави!
  9. Една бърза равносметка на какво съм направил до сега: Купих нов потенциометър от китайските.. пробвах го с мултицет и при въртене си дава на контакт. Всички видове букси, управление на климатроника изчистено, напръскано с контактен спрей. Моторчето измих със спирт, като го закача с кабел директно към акумулатора си върти и работи. Пробвах механизма с моторчето на другите клапи, няма резултат никакъв. Адаптация с Vag com не даде резултат.. грешката която дава е 01842 дори с новия потенциометър. Странното е че като механично настроя механизма да е на ТОПЛО, като сложа буксата моторчето си върти и сваля на Студено положение, и до там няма други движения. От време на време се пуска за по-малко от секунда и това е. Остава ми да пробвам с друго управление или евентуално нещо в инсталацията да не е наред? Ако някой се сеща за още нещо ще съм благодарен! Поздрави!
  10. Здравей К.Rusev, моля изпрати ми линка, поръчам и ще пробвам. Междувременно ще напръскам всичко с контактия спрей и ако и това не помогне ще си поръчам нов механизъм с моторче, става студено и още седя без жабка :D, клапата я оставих ръчно отворена но трябва да реша проблема. Благодаря за всичките отзиви, Поздрави!
  11. Благодаря за носоките колеги. След демонтаж на жабката намерих моторчето което не отваряше съответната клапа(лилав цвят). Потенциометъра седя цяла вечер потопен в спирт, но на сутринта когато свързах буксата отново нямаше резултат. Поръчах съответното моторче с механизма от кола за части и при включване на буксата моторчето завъртя механизма до най-толно положение тоест студено, а колата вече беше зададена от конзолата на максимално топло. При връщане на температурата на студено и опит за топло, нямаше никакво движение в механизма и моторчето. Възможно ли нещо при мен в инсталацията да не е наред или потенциометъра на "Новото" да не работи правилно? Благодаря предварително!
  12. Здравейте, от скоро съм собственик на а4ка б7. Намерих следния проблем, когато пусна парно или климатик - дясната зона духа само студено. Температурата не се променя дори след продължително каране и не се влияе от задаване на градусите от конзолата. Ще съм благодарен ако някой ме насочи от къде да търся проблема. Колата е 2007ма година юни месец, 170коня - не знам дали има някакво знание. Благодаря предварително, Поздрави!
×
×
  • Create New...