Jump to content

kristtian

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI 2003

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kristtian's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Това е изглед под колата и както се вижда има теч на антифриз попринцип аз губя амтифрин но от казанчето. Възможно ли е и от тук да е или това е маслото на скоростите?
  2. Сърдечно благодаря за отговорите. Ще ви споделя от къде е бил проблема след като го реша. За момента с новия клапан на ЕГР съм доволен от страна на това , че вече няма течове от масло от там , както и въпросния клапан за меко гаснене което @veselin velchev сподели вече работи.
  3. Благодаря за отговорите! А според теб дали е възможно тресенете на празен ход да се оправи с модификацията? Мен ме притеснява дали няма да се окажат дюзи защото последно време мисля , че забелязвам и леко придърпване също в движение..
  4. След като смених с нов ЕГР клапан колата повече не даде грешка, но за жалост треперенето си остана. Явно 2та проблема са дошли по едно и също време , но са от различни източници.. Попринцип когато двигателя е топъл понякога имам леки затруднения с паленето , тоест свързвам придърпването ( падат оборотите) и трудния топъл старт да са свързани. Доколкото разбрах този модел имат фабричен проблем със софтуера, според вас възможно ли е това придърпване и трудния топъл старт да се оправи със софтуерна модификация.
  5. Здравейте, ауди б6 1.9 тди 131. П0401 Exhaust EGR Flow Insufficient се появи преди няколко дни , колата има мощност , но когато спра на едно място започва да трепери ( когато е загрят двигателя) оборотите падат за части от секундата , но не гасне! След доста четене и ровене по теми се спрях на ЕГР-то. Следователно го разглобих и почистих много старателно клапана. За съжаление пробпема не беше от там , или почистванете не е било достатъчно.. Ще прикача снимка преди и след чистенето. Изчистил съм и тръбата която влиза в клапана. Отново споменавам , че колата има мощност даже след като изчистих клапана още повече незнам дали си въобразвам , но пробпема остана когато е загрял двигателя като спра на едно място и оборотите почват да падат и се тресе колата не постоянно, но да речем 5 от 10 спирания на светофар трепери. Искам да ви попитам на снимката съм оградил в червено. Не съм много сигурен как точно се казва , но то има 2 функции едната е завъртяно и е вътре а другата е отвъртяна незнам как да го обясня , за тези от вас които се сещат в каква позиция трябва да е? Ще съм благодарен на всяко мнение!
  6. В момента търся инфо. Как да тествам рефлекторите и ще преценя какво да правя.. според вас ако рефлекторите са добре и ако сложа крушки със син цвят дали ще промени нещо?
  7. Здравейте, скоро изчистих и полирах фаровете защото бяха доста пожълтяли и вечер късите светлини едвам се виждаха. Сега след като са полирани е една идея по-добре, но пак не е желаният ефект. В момента карам с OSRAM night breaker laser h7 на късите, но мисля , че има на къде да свети повече. Предложете някой дори малко по-скъпи но да светят повече. Благодаря.
  8. Някой да сподели мнение?
  9. Предно предаване, дизел 1.9 мотор. Извинявам се.
  10. Здравейте с малко обновление както и въпрос. Първо искам да кажа , че от коли не разбирам и може въпроса да прозвучи тъпо. ходих до друг сервиз и там ми провериха маслото казаха че имам, което ме зарадва, че няма загуба на масло. Тракането ми казаха, че има някакви тампони на демфера което е закачено на климатика. Тези въпросните тампони ги няма изяли са се. нещото което не разбирам демфера какво е? Защото когато проверявах какво е ми излезе че е “маховик” тоест съединител. Ще съм благодарен за вашето мнение.
  11. Здравейте собственик съм на ауди а4 б6 автоматик. От скоро започнах да чувам странно тракане. Вкарвам я в D и да потеглям и се чува тракане , като подам газ се оправя. Това е единствено само когато потеглям след това няма проблеми. Също се чува и леко стържене когато е в P. Днес бях в сервиза за обслужване няма нищо разбито , но ми казаха , че ми тече масло от скоростната кутия и е възможно от там да идва защото може маслото да е малко. възможно ли в от недостик на масло да се чува това тракане? IMG_2980.MOV
  12. Добре ще намеря къде и ще я заведа на диагностика. Колко пари струва това нещо горе долу? Също така има ли вероятност да е от температурният датчик на охладителната система?
  13. Здравейте, първо искам да кажа , че не разбирам много от коли както се казва знам само как да сменям базовите неща, и предварително се извинявам ако не изполвам правилната фразеология. Имам Ауди а4 1.9 ТДИ. 2003. Имам 2 въпроса: 1. Когато колата е топла (90 градуса) има моменти като я изключа и след 1,2 минутки пак се опитам да я запаля да има едно треперене на колата и понякога не иска да запали. Това никога не ми се е случвало когато е студена колата а само като е топла някакви идей защо може да се получава това? 2. Другият ми въпрос е колко време е необходимо на двигателят да загрее до 90 градуса? До преди 2 месеца когато времето беше по-топло на колата и трябваше около 25 минутки докато стигне 90 градуса. Сега след като времето е по-студено дори и 45 минути не и стигат докато загрее. Доколкото знам винаги 90 градуса са най-оптималните градуси за повечето коли и тогава работи най-добре? Нека споделя с вас нещо колата ми беше на сервиз преди 5 месеца и там ми казха някой интересни неща като например, че колата ми изобщо НЕ Е имала самият датчик за температурата , тогава също ми правеше впечатление , че колата не отива до 90 градуса, но не разбирах и след това ми сложиха датчика и нямах проблем. Благодаря ви. 😊
×
×
  • Create New...