Jump to content

AlexCh

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 B8 2.0 tfsi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

AlexCh's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При мен се оказа долния датчик
  2. Привет група, Имам проблем с налягането на маслото, когато колата е загряла и под 1000 оборота - обикновенно по светофари и задръствания. От сервиза не намериха проблем, казаха да сменя маслото с по-гъсто. Това оправи малко нещата, но проблема все още си го има. Четох, че най-вероятния проблем е свързан с балансиращите валове, но не разбирах как точно преди да прочета една друга тема тук в b7 раздела. В сряда пак ще ходя да я отварят, тъй като вече ме притеснява, въпроса е, проблем ли е, ако съм я карал? В началото беше съвсем рядко, обикновенно като сляза от магистралата на някои от световарите и след рестарт на мотора се оправяше, но сега зачестиха случаите. Прочетох, че има варианти за смяна на шестостена между балансиращите валове и помпата (в случай, че е оттам проблема) без да трябва изцяло нова помпа и т.н., дали съм разбрал правилно?
×
×
  • Create New...