Jump to content

СапиенсА

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ЗаЗ

Последни посетители

271 профилни разглеждания

СапиенсА's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. СапиенсА

    Маншон рейка

    Правиш си някаква здрава кука, навираш се под волана и я наместваш/издърпваш на място. Естествено махаш първо кората.
  2. Карах В5-ца с 55W-тов ксенон близо шест години, без релета и подобни измислици. Новият собственик я търкаля със същите ксенони вече трета година. И той без проблеми. Това с релетата е абсурд. Виж ако онази бялата джаджа в ключа е нагоряла/стопена, ксенона ще я довърши, било с или без релета.
  3. Дай на тоя "майстор" един ластик, да се самообеси. Трябват ти двата странични държача на калниците от префейс бронята, ако има възможност, направи си шаблон на отворите от префейс калниците, защото се налага да се дупчат фейсовите (и обратното също). Пробиваш отворите, местиш пластмасовите джаджи за фасонните болтове и т'ва е, готов си. Щракаш бронето и пеЙш. Всичко друго като захвати е същото. А да, има едни допълнителни планки при фейса, мисля трябваше да се махнат, то си се вижда ясно кое-какво-къде, когато се наложи бронята на място.
  4. Не бих се занимавал с теб, но незнанието е още по-опасно от погрешното познание. Тази джанта къде се центрира? А тази?
  5. Елементарни машинни елементи, учат се във втори и трети курс на всяко политехническо средно у-ще. Няма "устни", да кажем "монтажен фланец", като въпросният служи само и единствено за центриране на джантата, докато се завива към главината. Имах два комплекта джанти, 15-ки и 17-ки с отвори 66 мм, карах ги БЕЗ дистанционни втулки на главина 57 мм. Няколко години, едните зимни, другите летни, износиха три (летните), а зимните два комплекта гуми. Така и си заминаха с кошника, "новият" собственик още ги търкаля БЕЗ втулки.(това с личният опит, като лирично отклонение, с елементи на Ерония срещу "градските легенди и митове" тип "дистанционни Фтулки" и "пълнене нов филтър с маслО преди монтажа").
  6. Няма такова нещо, съосността между главина и джанта се осигурява САМО и единствено от петте отвора, съответно болтове/гайки.
  7. audi a4 b5 instrument cluster pinout
  8. Трябва да си луд, за да дадеш 25 ЛЕВА за тая джвъчка, при положение, че в алито пет броя вървят по четири-пет-шест долара с доставката. Абсолютно същите. Същите зеленички, чайна врътки. Двадесет и пет лева....., за БРОЙ....., бааахти нахалният тип.
×
×
  • Create New...