Jump to content

PeturTDI

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

PeturTDI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Даа проблема с охлаждането го реших още тогава до момента всичко беше наред но забелязах че двата десни тампона на двигателя и на кутията са много зле поръчал съм ги да ги сменя възможно ли е от тях да се получава това блъскане Даа реших проблема с охлаждането и от тогава насам никакви признаци обаче днес забелязах десния тампон на двигател и десния на кутията са в много лошо състояние поръчал съм си ги чисто нови малко са цифра но .. възможно ли е от там да се получава това блъскане?
  2. Колата е А6 С5 2003 2.5 TDI 155 AYM със мултитроник 6скорости като проблема е следния всичко беше нормално един ден седя на светофара светва сигнал за потегляне решавам да тръгна колата потегля при пускане на спирачката подавам газ и започва да блъска и да не иска да потегля камоли да ускори на 5 6 такива стабилни блъскания влиза в авариен режим ... Някой идея от какво може да е на компа не показва нищо ! Сменял съм масло пролетта с марка FEBI досега никакви признаци ритания и т.н ...
  3. Аз съм източил цялото масло мога ли да налея през одушника отгоре
  4. А някой може ли да каже или покаже на същатаа кутия от къде се долива масло
  5. Вече разбрах за какво става въпрос въпросната снадка е направена защото е сменян радиатора и е сложен от от 2.5 тди 97година с ръчни скорости а в оригиналния радиатор влиза маслото от кутията за да се охлажда ..... дали мога да долея масло от въпросната снадка и да я направя по качествена ?
  6. Да колега Това беше червено гледах маркучите отиват до хидравличната помпа
  7. Колеги имам проблем с А6 C5 2.5 TDI 150hp 2001 година ... днес погледнах под колата по точно под десния халоген и видях че е капало масло червено явно от хидравликата, когато погледнах по подробно видях аматьорска снадка на два маркуча като снадката беше направена с дълбок камък 10 за малка тресчотка и две скоби беше изплюла едната скоба явно е станало при последното ми каране защото до сега не е имало течове оправих снадката стегнах скобите и отворих да долея хидравлично масло не е взела повече от 150 200 грама запалих и на дисплея на километража където показва скоростите беше по различен начин не както обикновенно когато включих директна предавка колата не потегли при повече подаване на газ сякаш дясната гумаа върти и не може да захапи на асфалта и едва едва помръдва .... моля ви кажете от какво може да е дали има нещо общо теча с кутията какво може да е до сега не е правила проблеми ... :(
×
×
  • Create New...