Jump to content

atanasov305

Members
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5 V6 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

atanasov305's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 2.7 сякаш има повече ръчки, отколкото 3.0, освен ако не са от по-първите. Рядко са 3.0 V6 комбиниран с ръчка (за жалост). Не, че няма де. Ама и да е читав, ръчка и на добра цена вече е по-трудно. Иначе автомати под път и над път. 2.0 ще дойде слаб за това купе, но ако не държиш на динамиката има в пъти по-малко разходи от шестака. Все пак е слабичък за тия кила, да. Също ще трябва да направиш компромис и с по-постните екстри , предимно базови и тук-таме нещо ако навремето е поръчвано. Иначе визията им е готина, допадат.Но пък ако целиш мотор със сравнително ниски разходи за поддръжка и добрата визия (красиви са) пред някоя друга екстра (коя ползваш, коя-не) - 2.0 е добър вариант. Все пак без проблем стига от точка до точка. Просто липсва динамиката и въртящия момент на V6 3.0, но липсват и разходите....
  2. Душето е обслужено изцяло преди 6 месеца...sorry.
  3. Ти колко мислиш, че е 4F при джамбазите? Има ги вече и по 5-6 бона... Вярно , че са кочини, но ги има....
  4. Не е невъзможна тази история, но е пари за една 4F-ка...поне като покупна цена. После пак ще трябва да се обслужва... Без да умирам от желание да го кажа, че съм фен на 2.5 ... това е за първата срещната морга. Добре, че са тежки, не знам какви са им цените сега ама поне 300 лв ще вземеш от желязо. Даже на старите цени се взимаха и по 330-340 лв. Сериозен съм.
  5. atanasov305

    Бавна реакция

    2.5 в добро състояние не се влияе от нафтата баш до таква степен, че да не върви. Сипвал съм всякакви премиум горива (само без на ЕКО - там нищо не съм зареждал, не знам защо и не ми се коментира) от всякакви ОМВ, Лукойл, Ромпетрол, Газпром и съм мешел със "обикновенно", както и с такива от евтини, малки бензиностанции. Нито литна повече, нито се скопи. Същото е. Може би има някъде там разлика, ама аз не я усещам в нищо. Нито в разхода, нито вървежа, нито в звука на мотора. Виж, след смяна на масло звука е друг, ама това си е логично. Но на МАСЛО. От гориво разлика не съм разбрал. Виж си турбо, дебитомер (особено прецаква ниските), дай и малко обороти на някоя хубава права, виж ако имаш катализатор вероятно вече го няма никакъв...варианти много. При мен от много градско леко задъхва, но след 20-30КМ обороти се оправят ниските. А и предстои махане на катализатор и EGR, вече не са ефективни по начина, по който са били...2002
  6. При 2.5 валовете каквото и да правиш по някое време се предават , ГНП-то има кофти електроника и също е на късмет. Имам познати с такива коли - дали 150, дали 163 или 180 (само със 155 нямам) - единия 7 години кара преди да тресне ГНП, другия взема 163-ка (уж най-добрия) и след месец сменя цяло ГНП. Аз също съм от късметлиите - перфектни валове, кобилици и никакви ядове с ГНП, но това не е гаранция, че няма да си изгасне от няма и къде и да ходи с репатрак до сервиз. Може и да не стане в близките години, може и след малко. Никога не знаеш какво е подготвил VP44. Това е нещо, което е кофти. Айде валове и кобилици - то като зачатка се чува, ама онова умира без предупреждение. Резервоара ми не слиза под 30 л. като превантивна мярка. Ама.... Е, виж, карането на резерва си гарантира смърт на помпата. Не от първия път, ама все там... Всички над 300-350К , които са в добро състояние са в такова, защото вече поне веднъж е правена електроника на ГНП и валове/кобилички са сменяни и имат живот пред себе си. Самия мотор съм го виждал и на 700К (AFB), но с две смени на валовете. Заложено му е и това е. Но това са минимум 150-250К с нови, кога ше ги направиш... При 2.5 ядове с дюзите няма, не съм чул някой и да е имал. Аз също нямам. Ама вземеш ли да го 2 бона и после да осблужиш за 1300, да смениш валове за още толкова и предница пак за близко толкова (ако ще сменяш и амортисьори - сложих газови, чистак нови и спря да клати малоумно) и тя излиза златна. Виж, поне 1.9 може да се даде за 3.5-4 бона, тука шанс няма, дори да е quattro и S-line с темпомат, навигация и каквото още се сетиш. Много е мал шанса.
  7. Вие защо си мислите, че всички са мулти-профили или, че няма интерес към този мотор все още? Не всеки е длъжен да му знае болежките. Влизаш в mobile-то и гледаш "1.9 110 - 5 бона, 2.5 V6 180 - 2 бона". Че може и с куатро, и с S-line...айде да не е 2, ама не повече от 3. 150-ките и за под 2 бона вървят (AFB и компания). Като не знаеш и гледаш само по цифри...логичен избор е "шестака". Плюс това в България масово се вярва на максимата за "здравото немско" и "TDI". Масово не правят разлика - щом е немско и TDI значи е безсмъртно. И така стигат до 2.5 пред разпад за 1500 лв. Какво странно има...нормално. И колкото повече пада цената, толкова повече "незнаещите" ще го избират - очаквам quattro и S line с BAU мотор за няма и 2 бона. Че няма здрава кобилица (примерно) кой ти гледа и кой изобщо знае, важното са екстрите, емблемата и да евтино с много коне. После и едно чипче, така хубаво да изнасили ГНП-то, дето няма много душа. Тоя мотор предвид конете си, кубратурата и цената си очаквайте да го виждате по обяви и на пътя още доста години. Това, че 99% от купувачите после ще реват е отделно.
  8. Обективно ако тази B6-а е в това състояние и тази визия си залужава парите. А и е с доказано добър мотор. Бих и дал парите, ако търсих бензин и нямах вече текущия. Винаги може да се даде някой лев повече за нещо, което ако наистина е перфектно би си заслужавало. Ами долу-горе запознах питащия с по-фрапантните моменти, нека си прецени. Мисля, че все пак за толкова незапознат и питащ е по-добре...НЕ. Това е мотор за запознатите с него, за тия дето искат точно него, инати копелета са и ще пръскат до полуда, ама ще са с него. Като мен такива. Иначе е изцяло нерентабилен. И , да... стар. Но привлича с цена - факт. Като видиш V6 и 180 коня за 2 бона не мое да не ти се пълнят очите. Само, че от там почваш...
  9. Вие па все акаунти-клонинги "надушвате". Паднаха цените, не всеки му знае болежките на мотра. Като го видиш за тая цена и не знаеш друго за него, нормално е да си паднеш по него. Все едно 4F 3.0 V6 TDI за 7 бона.
  10. Темата е уникална. Ами харесал си го е човека, какво толкова? Дайте па да харесва каквото на вас ви харесва, м? 2006 с такъв мотор обаче вече няма, до 2005 мисля са, но евентуално първа РЕГ може да му е била 2006 и по това да бърка. Иначе последните са 2004-2005 с по 163 и 180 коня, последните ревизии (BAU до колкото се сещам е най-читав от 180). Какво да го окачва - сериозен разход на гориво, скъпо окачване и обслужване , евентуални (ЕВЕНТУАЛНИ, НЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ) течове, но мисля, че при 163 и 180 от последните ревизии /не първия АКЕ ако не се лъжа/ не би трябвало да имат ядове с капаци и картерна вентилация. Та така. Ако е гледано и поддържано - да взима. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след детайлен оглед в сервиз за течове, грешки и т.н. Окачване вероятно ще има да се прави (около 700 лв. за читав ATEC с гаранция, 1000 лв. с газови амортисьори среден клас, че иначе клати дразнително), 1200-1400 лв. обслужване (в момента имам познат с оферта от Порше за 1550 лв за 163 коня, не знам други детайли, а и то не всичко по оферта излиза същата цена) с читаво масло и ремъчен комплект, водна, термостат и т.н. Общо взето прибави поне 2 бона отгоре. И то ако няма други ядове. С дюзите нямат проблеми, не пикаят. Нека се види работата на турбина и дебитомер, не са му проблемни, но могат да станат. После следва махане на катализатор и EGR (ако не е правено) и един чип за мощност до към 200 коня и 400 nm (дават ги 210 и 420, но на хартия) за да се възползваш максимлано от това, което може да ти предложи. Не оставаш без поне 10 литра нафта и гледаш да е читава, да няма ядове с ГНП (диагностика - задължителна). Отделяш си в шкафа едни 500 лв. и ги прежалваш от сега. Това са "ГНП вложения". На мен не ми се е случвало, но ги имам в резерва. На мой близък 7 години не му тресна ГНП-то, може и изобщо да нямаш ядове. Ама ако имаш - приготви си парички. Електрониката му просто все в един момент ще пормирише цветята откъм корените. Пак казвам - не е задължително, аз нямам ядове с ГНП, но не означава, че не може да нямам. Срещу VP44 няма застраховка. И така...теглим чертата. Много каран и употребяван мотор, скъпо окачване, скъпо обслужване и скъпи ремонти на евентуални дефекти (валовете не би трябвало да са яд при 180 коня след 2003-та, но с масло на максмимум 10К, иначе и те могат да треснат). Това животно се купува само, ако искаш точно това (както мен и колегата, който нещо се изгуби), знаеш колко ще даваш и какво може да те очаква, но си инато копеле и искаш и държиш на това. Иначе може да се насочиш към нещо по-ново или поне по-евтино откъм грижи. Друго не се сещам. P.S.: Ако имаш предимно градско категорично избягваш тоя мотор. Разхода дори лятото е брутален, зимата да не коментирам. На извънградско се трае, ако си копеле като мен, ама градското си е кофти. Ама и на това свикнах, щот съм си копеле нема си го дам. Ама да си знаеш. Отделно това градско се е*ава и с турбината и съединител/маховик, което вече хич не е евтино...
  11. Не си ти човека, който да определени кое е безсмилено и кое-не. Просто не си ти човека. Като нямате какво друго да кажете - и давай с правописа. Клавиатура е, бърка се понякога. Ти ще даваш генерални изводи кое е безсмилено ли? И твоето съществуване е безсмилено в такъв случай...
  12. Не е лош, това с капаците, кобиличките и валовете може да се види преди покупка, естествено срещу заплащане. Предница е почти сигурно ще има да се барне, ако ще и някой носач да е. Не е баш силно място. Харча е минус, но V6 купен с цел икономия не съм чувал. Е, има и по-иномични, но ако ти е за цел икономичен V6...1.9 и 2.0 са достатъчно икономични, при това от по-нови години, с куатро и така. Минуса на 2.5 през 2020 г. е, че е стар, с пробег (с редки изключения, но не стават по-нови), със скъпа поддръжка , която не е адекватна за двигател на 20 години и незнаен пробег. Просто е нерентабилно. Това обаче не означава, че ако си ОК с недостатъците му и си решил, че това твърдо е твоето (както съм аз) няма да ти е кеф. Иначе факт - ако ще сменяш валове, ще обслужващ пълно и ще правиш предница ще минеш 5-те бона, плюс покупната цена и ще направиш цената на едно А4 от поне 2006-2008 с куатро и 1.9, който е по-икономичен и не "яде" валове, с по-проста поддръжка и носи на силови мераци (в зависимост от финанса и желанието на собственика). И пак казвам - това не означва, че не може да обичаш 2.5 с всичките му негативи към 2020 г. Аз го правя и не съжалявам. И когато човек е твърдо решен, че е това е по-добре да бъде съветван какво и как, вместо да бъде разубеждаван. Надежден е със смени на качествено масло по спецификации на 7К (ако имаш прилично градско, както съм и аз), А6 троши и предници по нашите кратери , освен това и ГНП си има претенции и не е добре да се кара с малко литраж. При мен закона е винаги да имам поне половин резервоар. Свикнал съм му и не ми е проблем. Не, че е задължително, поне едни 10 литра да си ги имаш. ГНП това го охлажда. Тия караници на резерва свършват кофти за VP44. Ремъци , масла и всичко друго с комплект на INA и филтри на Bosch (иска и добър горивен) е към 1400 лв. с труда и не всеки ще ги даде за 20-годишен А6, който може да ходи и за предница и гори над 10 градско на ръчка. Но решението си го взима всеки за себе си. Далеч съм от мисълта, че е перфектния.
  13. Няма лошо, че е дълъг поста. Кой иска да си чете, който-не. Тяхна си работа. Такива дето и бележки не дават и за щяло и нещяло ти изпраскват суми по 2-3 бона за тампон са за НАП. Абсурдно е.
  14. Не виждам за какво ще се следи продавач....всеки си го нацентря сам...отиваш, преценяш, избираш, караш към сервиз за проверка, водиш майстор - избори бол (и зависи продавача на какво е съгласен - ако отказва проверки е подозрително, реално всеки го знае това). Друго няма. Ся па ше проследяваме купувачи и мнения. А и не може да се следи за каква цена се е продала - обявена е една цена, но при личната среща цената може да се е променила. Така, че и това е недуказуемо. Глупости са това. Екипа прави правилното.
  15. atanasov305

    Пада акомулатора

    Светят 1-2 мин и сами се гасят. Не би следвало да останат за повече - при мен е така.
×
×
  • Create New...