Jump to content

railfan

Members
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А4 1.9 TDI AFN

Последни посетители

640 профилни разглеждания

railfan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. railfan

    Audi A4 B5 2.6

    Най - вероятно е проблем с главата
  2. Може да е от пасат кутията, същата година и гледай да е същия код на кутията. По спомен имаха разлика в предавателните числа 90-110к, тая на 90кс са й по - къси предавките. Така и така ще сваляш, помисли дали да не сложиш 6ст кутия от 2.5 тди да речем, но ще трябва и малко преправяне.
  3. Не знам какво разбираш под няма ток - прозорците не се отварят затварят ли? Ако е това - няма общо с въпросния модул и търси другаде ел проблема. Ако разбираш, че не се отключват или заключват само, то проблема е във въпросния модул на снимката. Нови няма. Износва им се графитеното колелце вътре и са практически непоправими. Търси си такъв втора ръка работещ от някоя кола от морга или на части - става и от А3. Пробвай на място преди да го купиш дали затваря и отваря бързо и коректно, не взимай онлайн защото може да те излъжат, че работи.
  4. railfan

    A4 AEB Пали и гасне

    Всички Б5ци имат. Разликата е, че на преди фейса имото е външен модул, а след това го вграждат в таблото.
  5. Прочети я с диагностика - има грешка. Най - вероятно имобилайзера е “лекуван” и реално го няма щом колата пали без проблеми въпреки лампата.
  6. Какви са тия парцали в казанчето? Ако налягането е прекалено голямо от запушване някъде по системата нормално да го изхвърля. Може да е запушен някой маркуч или водния радиатор отпред, както и този на парното. На първо място намери къде е запушено и сменяш казанчето, нова оригинална капачка(много е важно да е оригинална), изцяло нов антифриз(да изтече стария нацяло), обезвъздушаване и следиш какво се случва. Течове не се лекуват така, надува се в сервиз на студен мотор и се хващат много лесно. Надявай се да се оправи така, че иначе следващото е да сменяш маркучи, радиатори и евентуално да отвориш главата, за да си оправиш бакиите.
  7. Един е датчика. Но според мен проблема ти се дължи на запушена маслена цедка на помпата. На първо време можеш да пробваш със смяна на масло и филтъра. Иначе на таблото на контакт трябва да мига лампата на Аладин, при палене - гасне. Ако светне и пищи зумера е проблем.
  8. А как го мерене налягането? Щом втори датчик ти свети според мен явно хващат пикови моменти на ниско или високо налягане. Има ли някакви други неща, примерно тресене, пушене, менене на обороти?
  9. 90% съединител с маховик и по-малко вероятно да е проблем със скоростната кутия. Макар, че точно третата се изяжда най - много при тези кутии
  10. Мръднала е центровката. Закарай я в сервиз дето разбират от такива коли да я зацепят. По спомен палеше на един зъб разлика помпата..
  11. Тези коли при проблем със зацапана геометрия на турбина не набиват грешки. Щом проблема се влошава най - вероятно е това. Можеш да го провериш “отгоре отгоре” като на загасена и студена кола махнеш вакума към актуатора на турбото и опиташ отдолу с пръсти да повдигнеш пружината. Ако се движи сравнително лесно и мазно проблема най - вероятно не е от там. Обаче ако ти трябва много сила или не мърда е запекла и трябва да свалиш турбото и на рециклаж - пълен за такава кола излиза около 500 лв(с чисто нова геометрия, чистене, стенд и тн) и още 100 лв за сваляне и качване(ако е в сервиз). Преди това обаче, взимаш още един човек с един лаптоп с диагностика и почвате в движение при ускорение да гледате какво се случва на живи данни. Ако всичко е наред и има искано - давано по показателите, пак отиваме към геомертията на турбото. А за тресенето възможните причини са външни или вътрешни карета или тръгнал съединител
  12. Ако и отдолу няма видим проход да излезе, откачаш каквото ти пречи. Нямаш друг вариант.
  13. railfan

    Ауди а4 1.6 смяна с 1.8 Т

    Няма да стане само с друг двигател. Ако сложиш 1.8 скоростите ще са къси, трябват и други скорости.
  14. Свали го да го изчистиш тоя клапан на първо време. Струва ми се обаче че си в грешния раздел за модела. Каква е точно колата?
  15. Направо си ясен щом няма теч - гарнитура на главата. Трябва да пуши бяло отзад, когато го изгаря. Сваляш главата, шлайф, нов антифриз, нова гарнитура и газ.
×
×
  • Create New...