Jump to content

KristiyanVladimirov

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Kia, 340i, 4.2tdi

Персонална информация

  • Локация
    Бургас
  • Интереси
    Software

Последни посетители

810 профилни разглеждания

KristiyanVladimirov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имам каско в ЛевИнс, но отказаха да покрият щетата. Аз няколко месеца карам без тях и единствено темпомата ми не работи (не че го ползвам много), но е време да си ги върна. Ясно благодаря колега
  2. Здравейте, бях жертва на кражба на дистроници (A8 D4 face 01/2015) и се интересувам дали има проблем да се използват такива от преди фейсово A8 D4 (2012)? Наясно съм, че ще бъде нужна калибрация просто не съм сигурен в съвместимостта и дали има разлика между дистрониците според годината на производство
  3. Спиралата е индикация, че колата е в авариен режим. Закачи я и виж грешките.
  4. Относно предходното ми запитване, успях да намеря греди които да пасват перфектно. Моделът е Yakima Flushbar S26YB, допълнително трябва да се закупят и планки К916W.
  5. Здравейте, трябват ми 2 броя от пружинения държач за отделението за очила. Доста незначителна част е и не успявам да е намеря никъде. Парт номера е 4F0947117 https://7zap.com/en/part/AUDI/4F0947117/ VIN: WAUZZZ4HXEN015663
  6. Колеги, някой с допълнителен багажник може ли да сподели какви греди и закрепващи лапи ползвате. Имам от allroad-a ми Thule багажник и греди и търся единствено лапи за сега.
  7. Ако наистина не си склонен да дадеш в даден момент повече от 5000лв за ремонт на конкретния BiTdi мотор бих те посъветвал да се ориентираш към друг модел кола и двигател. Карах такъв, не беше зле от към надеждност, но точно в моите ръце трябваше да се сменят вериги, което си е консуматив, ако трябва да сме честни. В последствие и малката турбина замина и правих ремонт на и на 2-те. След това колата не е имала проблеми, 2 соленоида, 1 термостат, 2 изпускателни колектора (преждевременна смяна), чистене на нагар, подмяна на вакуум пътища и всички масла бяха подменени за кола на 250,000км реални.
  8. Както каза колегата, лично аз преди 2 месеца имах лек теч и това излизаше като грешка за ниско налягане и климатика не се пускаше.
  9. Аз съм от Бургас и съм с BiTDi на 255/40/r20. За сравнение мога да карам с разход около 9-11 при нормално шофиране. При агресивно отива винаги 15+. Ако искаш хем да вари' хем да не харчи много, еми малко трудно. Няма да си взимаш 2012, а нещо 2007/08 и варианта ти е един както споменава колегата над мен - 535D.
  10. Пробвал съм на моята и работи окей, но понякога е намества много далече от тротоара и за това предпочитам сам. @МИТАКА1654
  11. KristiyanVladimirov

    Снимки на А6 4G

    Също 20 цола
  12. 205000 км Колата е оправена, бих казал че няма и почти никакво забавяне при тръгване от покой и си върви както преди. А и предавките се сменят в пъти по-добре в момента.
  13. Лек ъпдейт, след почистване на смукателния колектор, ЕГР, дюзи както колегата Raino спомена, а и сменя на изпускателен колектор (беше пукнат) колата си вървеше окай. Имаше си я дупката, но не беше толкова осезаема както преди. И така малко до преди 10 дена докато не започна да влиза в авариен режим поради ниско налягане на G447 се знаеше, че скоро ще иска да ражда. И какво се оказва, геометрията на малкото турбо беше почнала да заминава. Изкривени лопатки, доста явни следи от търкане на лопатките с топлата част. Също беше пукната на едно място. Има и леки огъвания по лопатките на компресора. Ако някой може да даде координати на колега който се занимава с ремонт на този тип турбота или ако някой продава нов картридж или даже цяло малко турбо ще бъде благодарен. Става въпрос за турбина с парт номер от garrett 805713-5007S img_1 img_2 img_3
  14. До колкото помня тази опция не е достъпна при 3GP. Бях прочел някъде, че просто не е точна и са решили да е направят недостъпна за 3GP. Защо фигурира в зеленото меню е друг въпрос, някой може да знае. 🤷‍♂️
  15. Пробвах колега, но това не повлия по никакъв начин.
×
×
  • Create New...