Здравейте, имам въпрос относно ауди а4 б6 1.9тди авф мотор, понеже четох доста, че синхронизацията на разпределителния вал играе голяма роля във вървежа, разхода и начина по който се държи мотора реших да проверя какви са стойностите на моя във ВАГ КОМ и се оказа, че излизат малко от границите (-3.3) и бих искал да ги доближа до 0 за да видя дали ще има някаква разлика, но проблемът е че нямам точния инструмент, гледах някакви клипове, че става и със тресчотка, като разхлабиш болтовете, но разстоянието между ангренажното колело и предницата (там където са вентилаторите) е много малко и тресчотката не може да влезе, затова бих искал да попитам дали има някакъв начин да се разхлаби тази част и да се дръпне навън за да може да влезе тресчкотката или става само със такъв инструмент за фиксиране на шайбата?