Jump to content

Stanislav9889

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 б6 1.9тди 131

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Stanislav9889's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега със светлините си пали, от къде е проблема
  2. Здравейте колеги, имам следния проблем, колата е а4 б6 1.9 тди авф и има някакъв проблем с паленето, понякога пали от раз, друг път задържа на около 200 оборота за 1-2 секунди и тогава пали или просто превърта 1-2 пъти и тогава пали, наскоро стана нещо по интересно след смяна на масло и филтри колата започна да си пали от четвърт, но това удоволствие беше за около 2-3 седмици и сега пак започна да го прави, та бих се радвал ако някой даде мнение дали се е сблъсквал с подобно нещо и къде най вероятно е проблема?
  3. Stanislav9889

    Лентов кабел

    Ами, предполагам че ще работи само на една степен, ако въобще работи, защото е пълно с дебати по форумите 😁
  4. Здравейте, търся лентов кабел от ауди а4 б7 с буква L,N,M,P,Q,R за функцията на мултиволана.
  5. Здравейте, ще сменям моят обикновен волан на б6 без никакви функции с мултиволан от б7 и ми трябва лентов кабел със съответната буква L,N,M,P,Q или R (тези мисля че бяха, поправете ме ако греша).
  6. 13 е на 3те болта 18 на големия по средата ще опитам със ключ звезда знам че трябва с по 1-2 градуса да се мести ще напиша какво е станало.
  7. Да мисълта ми беше да го направя без да купувам някакви излишни инструменти само с ключ звезда 13 и 18 дали ще стане, също така съм виждал че и с такъв инструмент се прави https://m.bazar.bg/obiava-27994781/zimber-klyuch-instrument-za-fiksirane-na-shaybi
  8. Процедурата не са я спазили майсторите които са правили обслужването преди 6-7к км и последно като проверих на скоро стойностите варираха от -2 и нещо до -3.3 затова реших да опитам да ги регулирам но тресчотката не може да влезе там където са болтовете, и ще опитам с ключ звезда или в другия случай да издърпам малко предницата както каза колегата и да опитам с тресчотката.
  9. Благодаря за отговора колега, ангренажа е сменян преди 6-7 хиляди километра, ще опитам със звезда ако не кои болтове се развиват за да се дръпне леко напред знаеш ли?
  10. Здравейте, имам въпрос относно ауди а4 б6 1.9тди авф мотор, понеже четох доста, че синхронизацията на разпределителния вал играе голяма роля във вървежа, разхода и начина по който се държи мотора реших да проверя какви са стойностите на моя във ВАГ КОМ и се оказа, че излизат малко от границите (-3.3) и бих искал да ги доближа до 0 за да видя дали ще има някаква разлика, но проблемът е че нямам точния инструмент, гледах някакви клипове, че става и със тресчотка, като разхлабиш болтовете, но разстоянието между ангренажното колело и предницата (там където са вентилаторите) е много малко и тресчотката не може да влезе, затова бих искал да попитам дали има някакъв начин да се разхлаби тази част и да се дръпне навън за да може да влезе тресчкотката или става само със такъв инструмент за фиксиране на шайбата?
  11. Здравейте, колеги, имам следния проблем наскоро реших да си инсталирам борд компютър на ауди а4 б6 1.9 131, смених лостчето и си купих някакъв китайски ваг ком кабел 409.1 с кракната версия уж пълна всичко вървеше добре, прекодирах секцията steering wheel, но когато стигнах до adaptation(instruments) от 10 канал нагоре ми дава sorry this function requires vag-com to be registered and activated. Бих бил много благодарен ако някой знае решението на проблема или има оригинален и работещ ваг ком с който да помогне.
  12. Здравейте колеги, търся лостче за чистачки с бутоните за борд компютъра за ауди а4 б6 1.9тди 131 авант, с опцията за задна чистачка.
×
×
  • Create New...