Jump to content

Spama

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Spama's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имам една идея която може да ти се хареса. Купуваш си бутилка 2019г. Стако от Германия и си я монтираш. Така няма да се притесняваш за качеството на бутилката, нито за годината на производство. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Да го ресетна и да си направя нов акаунт ли? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Колега при първото палене имаш ли изтракване за 1-2 секунди? Някакви грешки за датчика на разпределителния вал имаш ли? Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Сега съм с 13.3.1, но като бях с 13.3 сякаш не го правеше толкова. Не знам телефона ли се наигра или е от тия ъпдейти вече. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. А при теб как се съвзема? Правиш ли нещо специфично? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Spama

    За какво е това?

    Верно въпроса е с повишена трудност. Оригинално ли ти е радиото и имаш ли печка? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Ех ще падне чакане да ме интегрират явно... Човека каза че не е лесно... Когато компютъра има коректно зададени параметри за използвате инжектори той знае колко време преди желаното впръскване да подаде импулс( дюзата има време за отваряне) и спира малко преди да завърши такта ( дюзата има време и за затваряне), по време на този процес се следи налягането и в какви граници се мени то. Ако пада в налягането на някой инжектор се различава от другите компютъра изчислява корекции. Няма да ти каже ползваш 2.3мм дюза... По тоя начин са преценили да мерят дебита, не мм в няква си таблица. Наблягам на това че ги сравнява една с друга, ама те са на 100К. Идеята е добра ако няма гняс в инжекторите. Времето за отваряне и затваряне отива на... Също така ако има разлика в компресията (дори и не драстична), свещите не са сменяни или има проблем с бобина/кабел... А ако има пробив в някой от маркучите след дюзата е още по безсмислен теста. Дали има някой от тия проблеми, шанса е 50/50. И така теста е ИЗЛЮЧИТЕЛНО точен. Следващия път като ми попадне Стаг 200 ще се загледам дали го има определено. Виждам че колегата иска пари вече ама да го питам освен полски хубави не предлага ли [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Печен си ей [emoji16] намаляването на дебита няма общо в случая с отвора на дюзите. Обясни ми за какво я прати тая схема само [emoji16] кажи и защо пита колегата как компютъра разбира за отворите на дюзите? Мога да ти обясня как и компютъра проверява че има промяна в дебита на дюзите ако искаш. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Колега аз съм спокоен не ме мисли. Дреме ми на моркова че приказваш за нещо което не разбираш. Да ти подскажа само че дюзи тип Валтек/Риал имат ход на буталцето 0,40 до 0.70 и при отвор 2мм имат различен аирфлоу. Отворите за които говориш са на изхода на инжектора, а колегата му е зацапан входа с цетката. Обясни ми как се намалява отвора точно? Проучи нещата и кажи дали съм прав. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Пичове да ви се е случвало да ви забие Интернета? Повече ми го прави на WI-FI,но и на 4G го прави. Трябва да пусна самолетен режим за малко и се съвзема. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Я ми обясни тогава, понеже съм невежа. Какво общо има схемата която си дал с износен и зацапан инженер? Обясни ми и за хода на буталцето което се регулира при валтек дюзите който си дал за пример. Ако може да ми кажеш и къде се намират тия дюзи които се оразмеряват. Обясни ми за минимално инжекторно време. Може да ми обясниш и за време за отваряне и затваряне на инжектора. Кажи ми и колко дюзи си поправил само като си "коригирал" отворите им. Според твоята логика инжектор за 30лв и за 150лв които имат рестрикция от 2мм имат еднакъв айрфлоу ли? Гледам ни интегрираш [emoji16] ето ти поле за изява Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Това е таблица за подбор на отвори. Те се избират спрямо мощността на двигателя на всеки цилиндър. Това се прави при инсталация. След като си направил отвора 2мм той не става 1мм. Ето и примера който е дал човека - цедката се е задръстила. Отвора на дюзите не е станал 1мм... Според това колко е задънена цедката, дебита е различен. Предполагам разбирате че дюзите имат износване и замърсяване. От там идва и различното количества гориво на цилиндър. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Сподели при кои други системи го има де. Да има нещо полезно като се зачете някой в темата. Явно слага КМЕ и не смее да каже че е майтап работа(по-лошото е ако не знае че е така). Аз лично съм го пускал и след това съм разменял дюзите иии познайте какво стана? Дюзите бяха Димко, ако има значение за някого. Ако колата е чисто нова и сложиш нова уредба ще покаже вярно, но след 100К доволно си ви лъже. За мен 100К за газови дюзи е доста добър пробег. П.С. Дюзите не се мерят на размер на отвора, а на дебит. Отвора не става по-малък, а дебита им се променя Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Освен при КМЕ (като работи доста съмнително) при кои други системи го има? Колеги нали човека не си е правил колата сам, а е отишъл на майстор? Предполагам се е доверил на него и не разбра чак толкова за да ни обяснява Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Благодаря за милите думи колега. Аз приключих тая тема. Не мисля да си правя труда и да те излагам още. Живи и здрави на всички. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...