Jump to content

vikitrevi

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vikitrevi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги На път към морето колата (а3 2001 1.8т куатро) ме предаде ... най вероятно сегменти на 4ти цилиндър (най добрия случай) и реших направо да сменя мотора, изпадна ми едно АГУ на добра цена (300 ободудван със скорости), но пък моят е АРХ, ако не се лъжа има разлики във главата, бобините и някои сензори както и дросела е електрически при АРХ и като вариант виждам колектора от АРХ-са да се премести на АГУ-то (тъй като е дупчен и за газ и инжекторите са върху него) Въпросът ми е дали ще се получат нещата без особени усложнения, някой дали е наясно ? Благодаря!
  2. отзад дясно колело идва от дифа на слух каре не щрака ли то просто си бучи
  3. и аз това си помислих, но ми казват че е диференциал но пък като завивам надясно спира да пробвам ли първо с лагер главина но пък шумът си идва от дифа дали е възможно да се разнася от лагера ?
  4. Здравейте от известно време колата вие когато карам направо или завивам наляво (при десен млъква) патил съм и смених преден десен лагер главина днес въпреки, че беше на 30тина хиляди но шумът не изчезна Върнах се при майстора и той каза диференциал Върпосът ми е дали е диф-а или е лагер главина отзад защото разликата в сумите е доста голяма как да разбера кое е когато завъртя гумата шумът идва като чели от дифа в действителност но пък в десен завой изчезва Да добавя колата е ауди а3 2001 1.8т куатро (не знам има ли значение но да си кажа)
  5. 1.8т проблема беше в Бушон 10 15 ампера дало е късо към капака на клапаните като съм свалял бобините понеже да оголени кабелите Ако на някой му се случи да прегледа всички бушони първо в случая беше бушон 10 (компютър)
  6. Няма гориво, искра и не се връзва към компютъра
  7. Вчера след като угасих колата не пожела да запали само върти, няма искра, горивната помпа не включва релето е добре какъв може да е проблема, когато я дърпахме после на скорост обортомера не мърдаше само скоростомера
  8. хахаха да се оказва квото ще аз си взех 1.8т, 150к.с 4х4, 4 врати, 2001г. сега му слагам газчица и съм капитан
  9. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11555513866534752&slink=e28bm8 ето я количката на снмките се виждат и документите мисля, че в единия си е описан мотора не е просто фактура за труд
  10. Здравейте, Харесал съм си Audi А3, което е било с двигател 2.0 FSI, който пък е сменен със 2.0 TFSI BWA в Германия, въпросчето ми е, понеже колата не е регистрирана дали ще имам проблем с регистрацията на колата когато минава в КАТ, има си налични фактури за смяната на двигателя количката е на супер цена и много ми грабна окото за това ми е трудно да се откажа без да знам дали ще е проблем реално. Благодаря.
×
×
  • Create New...