Jump to content

Borislavrp

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди а2

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Borislavrp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Супер, екстра се е получило
  2. Поздравления, Може ли да споделиш каква е пружината (размери) и колко място ти остана за нея при амортисьорите,-на повечето а4 б6/7/8 почти няма място както бешв при мен (нови ли взе или с оригиналните).
  3. Да обогатя темата, та: Сложих по още 1 шайба която е 1 мм не 2 както другите и сега вече се отваря и при кофти време. При топло нямаше ядове, при студено първото отваряне искаше леко пипане от моя страна на багажника. Всичко това може да се избегне с друга пружина,а именно същия размер 16х51х8 но червена или 20х51х10 червена или синя. Сегашната синя 16х51х8 идва една идея слаба, но може би този 1мм шайба плюс останалите 4х2мм ще ми реши проблема. Ще покарам така известно време и ако пак не сработва, ше взема червена 20сх51х10. Засега вс е ок, но скоро пак ще споделя впечатления. 👍
  4. Постни номер на телефон ако имат или сайт и адрес
  5. Здравей, от къде взе пружинките( от сайта който птепоръчах?) защото, там където ги намерих с доставката дойдоха на 20лв
  6. Как че няма връзка, че са на един бушон, естествено е, че има! Не бачка нито едното нито другото, така са направени. Както и символа с удивителен знак който се появява означвава brake system failure или казано на български проблем в спирачната система.
  7. Утреще му звънна на човека да го питам и ще ви кажа на 100%той поне разбира. А грешката с абс активира и аср защото са на 1 бушон светва и грешка където се изписва температурата на таблото
  8. Махнеш ли абс сензора, отдолу е въпросната зегерка, гривна както щеш я наречи, то може да си има капсоловано вътре но сензора опира точно на нея При мен точно тази гривна ми деактивира сензорите и даже колата стана опасна за шофиране. Показал съм на снимката как играе и зъбите как са изядени. След смяна на лагера, всичко се оправи. В начален стадий само светваше грешка веднъж в седмицата и след рестарт на колата се скрива и всичко бачка, после стана по често, накрая се случи изведнъж и колелото блокираше Може и да греша, не казвам че съм прав, но по пътя на логиката, как при здрав лагер, здрав сензор, само тъпата гривна беше сдала багажа, ми създаде този проблем и след смяна се оправи?
  9. Како махнеш абс сензора със шестограм и светнеш с фенер какво виждаш? Вижда се точно тази гривна По пътя на лохиката, сензора опира някъде и отчита, в случая щом казвате че не съм прав, къде опира сензора заа да отчита?
  10. Посочи ми моля те къде е абс гривната? Че освен тази гривна на лагера няма друга Когато тази гривна се измести, започват зъбите да се износват и тя започва да играе свободно, тогава на таблото ти светва грешка за абс и аср, в същото време лагера си е здрав и няма да вие но тези функции не работят Човек Работил само във ауди, изцяло спецялист в областа, преди да започна каквато и била интервенция се допитвам до него. Когато ми се появиха грвшките на таблото, при натискане на педала на спирачката дори задържаше на проблемното колело, човека ми каза да махна абс сензора и с фенерче да проверя гривната дали се мести и как са и зъбите. За да се прибера до вкъщи махнах бушона за да нямам проблеми със спирането защото беше наистина опасно. При проверката и След свалянето на лагера, въпросната гривна беше сдала багажа, след смяна на нов лагер, защото тя неможе да се смени само тя, проблема беше отстранен!
  11. Посочи ми моля те къде е абс гривната? Че освен тази гривна на лагера няма друга
  12. За тези амортисьори пружината може да бъде и друг размер В момента е син цвят 16x51x8 Може да се сложи и червена със същия размер или една идея по дълга синя или червена. Дебелината и дължината също може да се смени, (може да се не се ползват шайби пти подходящата) 20х51х10 син или червен цвят 16х64х8 син или червен цвят 20х64х10 син или червен цвят Червените са с по силни параметри от сините нищо че размера е същия Ефекта може да е по добър с чврвените
  13. Нямам как тази гривна да държи каквото и да било. Има си гайка която държи лагера. Той влиза до едно положение и повече от това неможе. Немърливите майстори набиват с чук, в следсвтиве лагера се разбива буквално за няколко месеца, подчукват гривната, тя пък се размества и се изяждат зъбците и следват проблеми.Който ви е казал че ще избяга гумата значи не знае за какво иде реч камо ли да е някакъв майстор. Гривната не опира никъде. Тя се върти с лагера, ако опираше някъде, веднага ще се разбие. Всичко си е изчислено.😉
  14. Зегерката служи да подава сигнал на датчика на абс-а, ако зъбците са оронени ще се включва грешка на таблото. След гасене и палене на ново, тя може да изчезне но с течение на времето да зегерката се измества или зъбците се изхабяват и тогава светва постоянно абса както и asr защото са на 1 бушон. Следователно вепе нямаш абс и аср (система за пробоксуване и стабилност). Само смяна е варянта. Моделите които се продават без тази зегерка нямат абс. Сменял съм няколко пъти. Задължително лагера се вади и слага на преса. Чук в нилакъв случай. Гайката се завива с спецялен накрайник и с динамометричен ключ със настройка 50Nm 45°.
×
×
  • Create New...