Jump to content

martuk

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 1.6 ADA

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

martuk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за отговорите и за съветите. Купих биалетки за по 17,80лв марката май беше Power Drive. Смятах да ги сменям днес,ама много вятър бе
  2. Може ли някой да каже как се казват тези болтове, че явно са заминали пък в магазина има да ръкомахам и обяснявам Тъй като го гледам лесно, ще се смени. Цялата хава ли се сменя или само болтовете се махат, че не го огледах много.
  3. Днес си смених предните спирачни дискове и накладките. Положението беше станало трагично Когато се появят допълнителни дупки за вентилация не е на добре Ако диска е станал с дебелинита на картон може да се замислите за нов И новият диск на мястото си. Лъскав и хубав Сега вече спирам в пъти по-добре, чудно нещо са новите части
  4. martuk

    Претапициране таван

    Процедурата с таваня я правих вчера, беше провиснал яко и сриваше половината задно стъкло . След като лесно свалих сенници, дръжки и лампи дойде ред да отлепя самия таван. Някой колега беше казал, че има лепило само малко по средата. При мен есетествено беше от край до край. Приличаше на двойно залепващо направено от текстил. Здраво мамата си трака. Пробвах първо с един макетен нож да го дера ама не беше хич ефеткивно. Взех един лист от ножовка и с него ръчках навътремежду ламарината и картона на тавана. След час и половина мъки я свалих пущината Следваше махане на дунапренената гнус. С разтворител и парцал от кората се махна много лесно. Единствено от плата не можах да го махна, не исках и там да търкам с разторителя, че щеше да се прецака. Реших така да си го оставя. Е беше грешка. Към края на залепването се усетих, че всъщност новото лепило ще хване не за плата, а за дунапрена и пак ще започне да се резлепя, беше вече късно. Както и да е залепих го и го оставих дасъхне за една вечер. На сутринта го сложих обратно и до обед вече се беше отлепило около сенниците Процедурата явно ще я правя пак, този път поне се залепих кората за ламарината и ще го смъкна за норматив. За следващия път съм решил с нов плат за по сигурно. Та съвета ми към тези които се заемат с това е да се запасят с много търпение и нов плат, стария и без това ще мръсен и захабен И ако не им се свидят парите да дадат на някой друг да свърши това. А и колата след това мирише яко на лепило.
  5. Ами отваряш капака и дето видиш букса вадиш и пръскаш. Аз така направих. Наблегнах на тези около въздушния филтър (на дебитомера и около него), че ми се струват по-важни. По самия двигател има разни нацъкани ама е голям зор да се вадят и направих само една от четири. Провери си също малките маркучлета около въздушния филтър, те са за някакви вакууми и щуротии. Ако са напукани и даже цепнати дебитомера се бърка, а от там и инжекциона. При мен едното се беше цепнало и колата като я запаля и първите 2-3 минути едва работи на празни обороти. В магазина казаха, че маркуча струва 130лв (20 санта има няма), теглих им една и си го оправих сам. Резнах го по сцепеното място и му направих муфа от спринцовка (само това ми пасна като диаметър пък и е доста тънко) стегнах го с две скобички и стана като заводско. Колата веднага и се оправиха оборотите. А пък сега и тези хави като ги напръсках стана съвсем добре работата
  6. Току що напръсках повечето букси със WD40 (някои не можах защото бяха на много зачукано място). В резултат на това сега колата върви идеално. Карях я само 10тина километра, но по начин който преди водеше до забиване или загуба на мощност - сега е без проблеми
  7. При мен симптомите са същите. Ще извадя и напръскам всички букси и контакти с WD40 и дано да се подобри положението. В това студено и мокро време не ми се заляга да сменям горивния филтър.
  8. Beor не съм слагал добавки, но пък и горивния филтър не съм сменял. Мислех си, че ако е запушен, постоянно ще върви зле и няма да се оправя с рестарт. Може би все пак е добре да го сменя, колата я карам от 2003-а и нямам спомен да съм го сменял.
  9. Появява се странен проблем. Както си карам нормално колата загубва мощност, не се ускорява, като спра на светофар се чуди дали да изгасне. Тръгването още по-зле, все едно съм включил на пета. След доста псувни и нерви установих, че като "рестартирам" колата всичко се оправя. Рестарта представлява просто завъртам на ключа и после пак го връщам на контакт, като съм на скорост пак си пали и хуква и става като нова. Ходих на сервиз да я прегледат на компютър. Каза човека, че по тоците всичко е ОК -свещи, кабели, ламда сонди и т.н. само детонационния датчик не работел ама най-вероятно не било от това. Нямаше идея от какво се получава това. Според мен поради някаква причина инжекциона забива и започва да подава грешно бензина и като го ресетна и пак влиза в час. Може ли това да е от детонационния датчик (не ми се дават 100лв само за проба). Някакви други идеи ако има някой са добре дошли
  10. От известно време се съмянявам, че фаровете ми светят леко нагоре. Знам от къде се коригира това, но не знам има ли някакъв стандарт или норма за това как да светят - примерно на еди си колко метра от колата лъча трябва да е на еди си колко см от земята, или нещо подобно Щото пък и не искам да си ги забия да ми светят много надолу и нищо да не виждам
  11. Долях течност ДОТ4 и работата се оправи. Не видях да има течове около спирачната помпа, а накладките ще ги гледам друг път - доста напрятно вали сега
  12. Сега като се замисля спирачната течност май наистина беше намаляла. Утре ще долея и ще стане ясно. Мерси за бързите отговори
  13. Здравейте, имам Б4 93г. 1.6л и се появи странен проблем. Като карам бавно и ако се раздруса колата по дупките и на таблото светва лапата ((!)). Същото става и като спирам по-рязко и колата се наведе напред. Някой има ли идея на какво може да се дължи това.
×
×
  • Create New...