Jump to content

WDI

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4/1.8 Т

Персонална информация

  • Локация
    Благоевград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

WDI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да,направих я Quattro,но без да искам обърках темата и моля за извинение 🥴
  2. Може но се преправят някои нещица. Иначе аз вече съм готов.
  3. Момчета,сега да дам малко пояснения: - освен това Ауди,имам Витара кабрио,Фиат Добло 2012-а,имам и БМВ кабриолет ( 330д, е93 ). Тази кола предизвика интереса ми,защото е на много малко километри -134 000 км ( реални ), вътре е като нова. Драскотинка няма. Един познат започна да ми обяснява,че била много рядка,2008-а с ръчни скорости,1.8 Т, с БФБ-мотор,с хубав салон,черен таван,... Била с две думи - страхотен автомобил...пък даже и комби. И с едва ли не най-добрият бензинов двигател на Фолксваген/Ауди... Обаче видите ли,трябвало да има РНСЕ,ТВ,спойлер на петата врата,лаистни по вратите,с-лайн броня,ксенон,мулти-волан,... Следователно се заинатих,купих всички тези неща и в момента колата така да се каже я понаредих. И вече има всичко,с изключение на фаровете. Чакам ги още да пристигнат,заедно с адапторите от “Куфатек”,за да се премине по-лесно от халогенни фарове към би-ксенон. И сега - ново 20. Могла да стане много лесно около 280 конски сили. ”Слагаш един челен кулер,сменяваш дюзите с такива от еС 3,една турбина К04 ККК,един софт и си ти.” Така,следователно,след като не са ми ясни тези неща,потърсих помощ от вас тук с надеждата,че някой ще ми помогне. Измислил съм да и кача и едни 19-ки,но не съм си намерил красиви Дори си купих и нови пружини от ТА Техникс,някакви червени И така,това е цялата истина. Просто ми се искаше,ако е някой е правил нещо подобно,да опише нужните ми неща малко по-конкретно. И разбира се,благодаря на всички,които помагат с мненията си! И на тези,които се мислят са многознайковци и само мрънкат... Ооо,забравих - ще стане и куатро,но това ми е проект Стейдж 3 Просто ще си купя един “донор” и ще си прехвърля нещата ( заден мост,кардани,скорости,резервоар,... )
  4. Не разбирам много,но според мен газовите дюзи се настройват по работата на бензиновите. Това е все едно на газ колата да ти е 60 коня,а на бензин 250 коня. Двигателят в колата е един. Аз си го обяснявам така...
  5. Никой нищо няма да каже. Имало много такива теми,да сме били чели....
  6. Най-накрая някой с конкретни обяснения! Благодаря за което!!!! Купих си нова турбина К04 ККК. Този,който ще пише софта ми сподели,че ще останат стоковите неща,с изключение на кулер,дюзи,турбина и софт. Но още не знам,колко кубика да бъдат дюзите,с какъв размер да бъде кулера и самите маркучи и тръби с какви параметри да бъдат. Знам със сигурност,че отворите на кулера трябва да бъдат над 55мм, като най-добре би било 63мм. Благодаря още веднъж за написаното по-горе...
  7. Добре,anto1, искам да си купя челен кулер,но не знам с какви размери трябва да бъде. Не знам какъв ще се побере под бронята. Какви и колко тръби,какви и колко “колена”,и защо никой не споделя опита си? Вече започвам да си мисля,че ще съм първи. Кое му е сложното някой като нормален човек да опише нещата с размери,брой,...? Масово се предлагат готови китове или за Б5 и Б6, или за Б7 2.0. Не намирам за Б7,1.8Т,БФБ. За това помолих за помощ и тук. И очаквано се започна с изказвания: ”...знаеш ли,колко е писано по темата,вземи да прочетеш тези 1500 страници,искаш по лесния начин,знаеш ли ние колко знаем,...” Е да,ама явно човек да се прави на интересен е по-лесно. И да,НЕ РАЗБИРАМ и за това търся помощ!!! А тези,които парадират със знанията си и четат темите в този форум,защо въобще влизат тук???? За да се подиграват? Ми няма лошо,нека си избиват комплексите така. Да бе,подигравайте ми се,и ? И какво? И пак с нищо не показват,че много знаят,а само се държат високомерно... Браво,пръщите от акъл,умници... Друго обяснение нямам! И в отговор на написаното от теб: иска ми се да стане към 270 - 280 конски сили. Купих турбина к04,ще купя и нови дюзи( предполагам,че ще са за С3,но не знам колко кубикови),и ми се искаше да си набавя и други неща... Като че ли совалка трябва да сглобя...
  8. След като си толкова запознат и си мислиш,че е толкова лесно,какво ти пречи да напишеш: “Виж какво колега,от поста ти става ясно,че си лаик,имаш желание,но имаш нужда от помощ. Ние сме тук за това,за да си помагаме. Ето ти един линк,прочети си и ако има нещо неясно,пиши пак.” Е,много е сложно... По интересно е,да се правим на всезнаещи и всеможещи,да се тупаме в гърдите,ама да си караме цял живот 80-ката и да си мечтаем. Ама иначе Б4-ка 1.9 ТДИ била...
  9. ...и си продължаваме със съветите...,но ти благодаря,Любо! По-странното е,че явно никой не е правил подобно нещо! Как пък един не написа: Виж сега,сложно е,но не е невъзможно.След като имаш желание,се прави ето така: Купуваш си първо - второ - трето - ....
  10. Има кой да го напише,разбира се. Купил съм си вече нова турбина К04,но ми трябва челен кулер + маркучи,... Просто моля някой за малко хелп
  11. Добре де,някой слагал ли е челен кулер на А4,1.8 Т,БФБ,163 коня? Може ли някой да даде компетентно мнение по въпроса? Има ли готов кит,откъде да го купя или ако няма,какъв размер трябва да бъде самия кулер,....? Благодаря на всеки за времето,което е отделил да прочете това и още повече за мненията ви.
  12. А авторът мисли,че няма нищо лошо в това,да бъде зададен елементарен въпрос,на който да бъде отговорено с 3 изречения,отколкото да бъдат изчетени 148 страници с постове!
  13. Ей,”quattro”,ей сопол,дали колата е “кенеф” или не,не е от никакво значение. Освен тази кола имам още 4 автомобила,сред които 2 кабриолета. Идеята за тази кола е съвсем друга. Просто хем е доста голяма,хем не е грозна отвън. Но искам,ако има начин,да я направя още по привлекателна отвън. Ако твоята мечта в живота е била,да си купиш А4 или А6 куатро и си си събирал стотинки за да си купиш една от тях,при мен не е така. Преди 13 години имах 4Ф лимузина,но бързо ми мина мерака. И още нещо: колата на снимките до БГ ми излезе 1900 €,така че реша ли да я продам,повярвай ми - ще я купи всеки за 4000 лева! А не за 6000 лева. С този пост исках някой от Ауди-феновете да даде идея за по-красива външна визия. Нищо повече. Благодаря!
  14. Здравейте на всички! Благодарен съм на всички,които са писали в този форум. Със сигурност сте помогнали за решаването на доста разнообразни казуси 😊 Направи ми впечатление,че някои от най-компетентните и участващи почти във всяка тема,са гореспоменатите от мен членове Като специално NIKO понякога е леко арогантен в отговорите си 😜 Но предполагам и на него му писва,да отговаря на някои наистина идиотски въпроси 😂😂😂 Сега искам да споделя и за моите размисли и страсти Купих от Германия едно А4, 1.8 Т, Б7,163 к.с., 2008-а година с ръчни скорости,авант. На РЕАЛНИ 133 000 км. Тъй като колата е доста свежа,реших да я запазя за лична употреба. Дайте съвет,искам да я “наредя” възможно най-смислено. Просто да изглежда ТОП ! Вече купих лайстни за вратите + спойлер за петата врата. Иска ми се да светят мигачите в “american style”, планувал съм РНС-е,... Има ли някакви скрити екстри,които мога да активирам? БЛАГОДАРЯ ви предварително на всички!!!!!!
×
×
  • Create New...