ivo2
Members-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
ivo2's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Ами при мен бяха и разменени дадчиците . Те са два куплункга и изглежда да са еднакви ама деда знам. Двата дадчика бяха в куплунка на другия дадчик. А на мен антифриза ми изчезва някъде още не съм разбрал откъде. Намалява си дори и да не я караш колата. :?: Къде ли не си завирах главата да гледам за течове
-
а като си карал колата със здухани свещи как е била? чувал съм че няма мощност при такъв случай Беше все едно е някой трактор. Вместо мъркане колата сякаш едвам диша. А като каране - натискасх на 3та газта до дупка и колата цялата се тресе ама не мърда. Никаква мощност само с много много газ. а като отовиш капака явно се вижда че двигатела се тресе целия. Все едно има висока температура
-
Значи оказаха се свещи при мен. Едната беше тотално аут. А другата прекъсваше на ниски обороти. Имаше само две сдрави. Николай Харизанов и момчетата откриха веднага проблема. Смениха свешите и колата заспа. Не можах да я позная. После се заеха да търсят причината за проблемите в свещите. Измериха ми сичко. Мощност компресия ламда сонда. кабели. Николай октри ще температурните дадчици дето са на триходника към двигатела , (те са два) са разменени. Единия бил за таблото а другия за компютъра и този за компютъра е разхлабен и че подава грешни данни от време на време. Каза че като подавал грешни данни и компутера вкарвал много богата смес и се получавал нагар на свешите и те затова били аут. Аз наистина този триходник( една пластмаса с три маркуча) го смених преди 5 месеца и оня майстор е монтирал дадчиците погрешно то не е голяма беля ама едния не пасва добре в гнездото. Сега съм пушка и вторник съм в Банско. Иее
-
ак е бел верно скапан бензина може да се е запушил горивния филтър или нещо такова или да минава по малко бензин отколото преди
-
Значи оказаха се свещи при мен. Едната беше тотално аут. А другата прекъсваше на ниски обороти. Имаше само две сдрави. Николай Харизанов и момчетата откриха веднага проблема. Смениха свешите и колата заспа. Не можах да я позная. После се заеха да търсят причината за проблемите в свещите. Измериха ми сичко. Мощност компресия ламда сонда. кабели. Николай октри ще температурните дадчици дето са на триходника към двигатела , (те са два) са разменени. Единия бил за таблото а другия за компютъра и този за компютъра е разхлабен и че подава грешни данни от време на време. Каза че като подавал грешни данни и компутера вкарвал много богата смес и се получавал нагар на свешите и те затова били аут. Аз наистина този триходник( една пластмаса с три маркуча) го смених преди 5 месеца и оня майстор е монтирал дадчиците погрешно то не е голяма беля ама едния не пасва добре в гнездото. Сега съм пушка и вторник съм в Банско. Иее 8)
-
е супер сега слизам да проверя дали и аз имам. а начи аз вчера проверих при бушоните обадих се на Мишо и му описах какво виждам и той каза че не може да ми помогне. Според него колата ми е много стара за да се занимава той с нея. Начи отказах се от него и звъннах на МоторТест -http://etmotortest.hit.bg/. Сега се връщам от там и съм като пушка )) в следващия постинг ще разкажа какво и имаше на щайгата ми.
-
сега проверих няма такива входове Мишо каза че товага не може да помогне сега търся някой друг който му се занимава със стари коли
-
Всичко започна така: една сутрин просто запалих и не можах да позная поведението на двигателя на празен ход. целия се тресе сякаш е на много ниски обороди а всъщност беше на 1200. После почна е така на празен ход оборотите от 1200 до 1800 и обратно. все едно си помпам с педала на газта. И на загрят двигател сега вместо 820 държи 1000
-
да и аз имам газова уредба като ми я сложиха след дълго каране на газ бензина се побъркваше но като откачиш акумолатора за известно време се оправяше бензина. Сега оборотите първо че стоят по високи и на газ и бензин. колата на 1100 оборота цялата се тресе все едно няма мощносто или все едно единия цилиндар се изключва( свещи съм сменял преди 3 месеца). Това го прави и на газ и бензин няма никаква разлика.
-
една сутрин просто запалих и не можах да позная поведението на двигателя на празен ход. целия се тресе сякаш е на много ниски обороди а всъщност беше на 1200. После почна е така на празен ход оборотите от 1200 до 1800 и обратно. все едно си помпам с педала на газта. И на загрят двигател сега вместо 820 държи 1000
-
Някой който има такъв двигател ако може да ми помогне. Значи побъркаха ми се оборотите и искам да отида някой да я види. Звъннах на Мишо от Горубляне и той каза че не знае дали ще може да се закачи за компютъра щото можело да няма букса за включване към него. Някой правил ли си е диагностика на този двигател audi 80 1.8S dvigatel:PM. Той нали е Моно инжекция K-Jetronik li beshe. Някакво по точно инфо за типа двигател ако някой има ще бъда благодарен Благодаря предварително
-
я кажи за тоя сервиз аз мислех там да ходя че ми е близо ама то това все пак не е най важното, след като могат да ти дочупат колата много ли са зле?
-
говорим за fulda-AutoExpert на Симеоновско шосе ================== gosho: ami ako iskash da mi razkavesh shte procheta.. move neshto da naucha ivo: mi kato si vzeh kolata i hodih nali da si smenjam razni konsumativi ala bala gosho: i... ivo: i hodih v toja serviz obache stana vypros da se smenjat tamponite na nosachite ivo: i az si kupih i te mi gi smeniha ala bala 40 leva i reglaj obache ivo: se pojavi edin strashno styrjesht zvuk ot prednija most ivo: i az sled njakolko dni otivam i im vikam vishte momcheta neshto me pritesnjava ivo: i te vdigat kolata i pochvat da oglejdat da nastrojvat da polivat s technosti ivo: i vikat skyrcat ti tamponite shtoto sa novi( ivo: kato pokarash taka 7-8 meseca i zvuka shte izchezne ivo: bahmaamu gosho: hehe ivo: karam az i zvuka verno namaljava namaljava ivo: i predi sedmica otivam v "stratus" za reglash i tam kato vleze momcheto dolu i vika -lele koj ti se e uchil na kolata te tija nosachi sa na obratno gosho: tz tz.... nekadyrnoto si e nekadyrno... ivo: i vlizam i gledam verno neshto julat v prednija most i kanalche si obrazuvali i vikam to zatva e izcheznam zvuka ivo: i dnes otivam v fulda da gi obryshtat kakto sa si bili ivo: i te pochnaha ama slojiha nekyv deto flegma 3 chasa ivo: i otivam i gledam tochno tam deto e julil nosach puknatina ama seriozna ivo: otide mi mosta sega go zavarih ama sled 6 meseca shte trjabva nov gosho: ami toj e natiskal na malka powyrhnosti i zatowa... ivo: ama mnogo se e spukal ivo: i trygam az ot serviza i trak trak neshto trka v koleloto ivo: ebasi i se vryshtam da gledat ivo: i im vikam neshto sjakash gajka traka ivo: tova na onja flegmata a toj eee najama takova neshto nikakva gajka otkyde gajka ivo: i posle vikam na sichki shefove tam im se oplakvam i sled 20 minuti edinija mi kazva " toj kolegata (flegmata") e izpusnal njakakva gajka v kuhinata na magareto" ivo: hehe ivo: i ja izvadiha ivo: ama zvuka si ostana i tija dori gi myrjzeshe da gledat i vikat mi to tova ti e ot spukanoto magare ivo: posle se okaza che toja mi e izkrivil predpaznata lamarinata na koleloto i tja juli v djantata ivo: ama tova vetche v drug serviz gosho: ebasi... tiq naistina sa mnogo zle fulda li kazwash ? ivo: i dopylnitelno che vednaj mi slojiha prednite gumi ljavata otdjasno djansnata otljavo ivo: te se razrastvat sega ivo: i shte stavat oshte po zle shtoto vzimat kuco i sakato za montjori gosho: qsno... kyde tochno si hodil ti ? ivo: imashe njakakvo taxi i tadjiata gi obvinjavashe che sa mu spukali kareto tam nezam kak sa bili neshtata ama mnogo se karaha i vikaha ivo: mi tova sichko stava na simeonovsko shosse tochno sreshtu zoo-to gosho: qsno... nqma da stypq tam ivo: sega tova deto ti go pisah go puskam vyv clubs.dir.bg gosho: taka trqbwa ! ! ! daj i adresa im