Jump to content

ivo2

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

ivo2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами при мен бяха и разменени дадчиците . Те са два куплункга и изглежда да са еднакви ама деда знам. Двата дадчика бяха в куплунка на другия дадчик. А на мен антифриза ми изчезва някъде още не съм разбрал откъде. Намалява си дори и да не я караш колата. :?: Къде ли не си завирах главата да гледам за течове
  2. а като си карал колата със здухани свещи как е била? чувал съм че няма мощност при такъв случай Беше все едно е някой трактор. Вместо мъркане колата сякаш едвам диша. А като каране - натискасх на 3та газта до дупка и колата цялата се тресе ама не мърда. Никаква мощност само с много много газ. а като отовиш капака явно се вижда че двигатела се тресе целия. Все едно има висока температура
  3. Значи оказаха се свещи при мен. Едната беше тотално аут. А другата прекъсваше на ниски обороти. Имаше само две сдрави. Николай Харизанов и момчетата откриха веднага проблема. Смениха свешите и колата заспа. Не можах да я позная. После се заеха да търсят причината за проблемите в свещите. Измериха ми сичко. Мощност компресия ламда сонда. кабели. Николай октри ще температурните дадчици дето са на триходника към двигатела , (те са два) са разменени. Единия бил за таблото а другия за компютъра и този за компютъра е разхлабен и че подава грешни данни от време на време. Каза че като подавал грешни данни и компутера вкарвал много богата смес и се получавал нагар на свешите и те затова били аут. Аз наистина този триходник( една пластмаса с три маркуча) го смених преди 5 месеца и оня майстор е монтирал дадчиците погрешно то не е голяма беля ама едния не пасва добре в гнездото. Сега съм пушка и вторник съм в Банско. Иее
  4. ак е бел верно скапан бензина може да се е запушил горивния филтър или нещо такова или да минава по малко бензин отколото преди
  5. Значи оказаха се свещи при мен. Едната беше тотално аут. А другата прекъсваше на ниски обороти. Имаше само две сдрави. Николай Харизанов и момчетата откриха веднага проблема. Смениха свешите и колата заспа. Не можах да я позная. После се заеха да търсят причината за проблемите в свещите. Измериха ми сичко. Мощност компресия ламда сонда. кабели. Николай октри ще температурните дадчици дето са на триходника към двигатела , (те са два) са разменени. Единия бил за таблото а другия за компютъра и този за компютъра е разхлабен и че подава грешни данни от време на време. Каза че като подавал грешни данни и компутера вкарвал много богата смес и се получавал нагар на свешите и те затова били аут. Аз наистина този триходник( една пластмаса с три маркуча) го смених преди 5 месеца и оня майстор е монтирал дадчиците погрешно то не е голяма беля ама едния не пасва добре в гнездото. Сега съм пушка и вторник съм в Банско. Иее 8)
  6. е супер сега слизам да проверя дали и аз имам. а начи аз вчера проверих при бушоните обадих се на Мишо и му описах какво виждам и той каза че не може да ми помогне. Според него колата ми е много стара за да се занимава той с нея. Начи отказах се от него и звъннах на МоторТест -http://etmotortest.hit.bg/. Сега се връщам от там и съм като пушка )) в следващия постинг ще разкажа какво и имаше на щайгата ми.
  7. сега проверих няма такива входове Мишо каза че товага не може да помогне сега търся някой друг който му се занимава със стари коли
  8. Всичко започна така: една сутрин просто запалих и не можах да позная поведението на двигателя на празен ход. целия се тресе сякаш е на много ниски обороди а всъщност беше на 1200. После почна е така на празен ход оборотите от 1200 до 1800 и обратно. все едно си помпам с педала на газта. И на загрят двигател сега вместо 820 държи 1000
  9. да и аз имам газова уредба като ми я сложиха след дълго каране на газ бензина се побъркваше но като откачиш акумолатора за известно време се оправяше бензина. Сега оборотите първо че стоят по високи и на газ и бензин. колата на 1100 оборота цялата се тресе все едно няма мощносто или все едно единия цилиндар се изключва( свещи съм сменял преди 3 месеца). Това го прави и на газ и бензин няма никаква разлика.
  10. една сутрин просто запалих и не можах да позная поведението на двигателя на празен ход. целия се тресе сякаш е на много ниски обороди а всъщност беше на 1200. После почна е така на празен ход оборотите от 1200 до 1800 и обратно. все едно си помпам с педала на газта. И на загрят двигател сега вместо 820 държи 1000
  11. Някой който има такъв двигател ако може да ми помогне. Значи побъркаха ми се оборотите и искам да отида някой да я види. Звъннах на Мишо от Горубляне и той каза че не знае дали ще може да се закачи за компютъра щото можело да няма букса за включване към него. Някой правил ли си е диагностика на този двигател audi 80 1.8S dvigatel:PM. Той нали е Моно инжекция K-Jetronik li beshe. Някакво по точно инфо за типа двигател ако някой има ще бъда благодарен Благодаря предварително
  12. я кажи за тоя сервиз аз мислех там да ходя че ми е близо ама то това все пак не е най важното, след като могат да ти дочупат колата много ли са зле?
  13. говорим за fulda-AutoExpert на Симеоновско шосе ================== gosho: ami ako iskash da mi razkavesh shte procheta.. move neshto da naucha ivo: mi kato si vzeh kolata i hodih nali da si smenjam razni konsumativi ala bala gosho: i... ivo: i hodih v toja serviz obache stana vypros da se smenjat tamponite na nosachite ivo: i az si kupih i te mi gi smeniha ala bala 40 leva i reglaj obache ivo: se pojavi edin strashno styrjesht zvuk ot prednija most ivo: i az sled njakolko dni otivam i im vikam vishte momcheta neshto me pritesnjava ivo: i te vdigat kolata i pochvat da oglejdat da nastrojvat da polivat s technosti ivo: i vikat skyrcat ti tamponite shtoto sa novi( ivo: kato pokarash taka 7-8 meseca i zvuka shte izchezne ivo: bahmaamu gosho: hehe ivo: karam az i zvuka verno namaljava namaljava ivo: i predi sedmica otivam v "stratus" za reglash i tam kato vleze momcheto dolu i vika -lele koj ti se e uchil na kolata te tija nosachi sa na obratno gosho: tz tz.... nekadyrnoto si e nekadyrno... ivo: i vlizam i gledam verno neshto julat v prednija most i kanalche si obrazuvali i vikam to zatva e izcheznam zvuka ivo: i dnes otivam v fulda da gi obryshtat kakto sa si bili ivo: i te pochnaha ama slojiha nekyv deto flegma 3 chasa ivo: i otivam i gledam tochno tam deto e julil nosach puknatina ama seriozna ivo: otide mi mosta sega go zavarih ama sled 6 meseca shte trjabva nov gosho: ami toj e natiskal na malka powyrhnosti i zatowa... ivo: ama mnogo se e spukal ivo: i trygam az ot serviza i trak trak neshto trka v koleloto ivo: ebasi i se vryshtam da gledat ivo: i im vikam neshto sjakash gajka traka ivo: tova na onja flegmata a toj eee najama takova neshto nikakva gajka otkyde gajka ivo: i posle vikam na sichki shefove tam im se oplakvam i sled 20 minuti edinija mi kazva " toj kolegata (flegmata") e izpusnal njakakva gajka v kuhinata na magareto" ivo: hehe ivo: i ja izvadiha ivo: ama zvuka si ostana i tija dori gi myrjzeshe da gledat i vikat mi to tova ti e ot spukanoto magare ivo: posle se okaza che toja mi e izkrivil predpaznata lamarinata na koleloto i tja juli v djantata ivo: ama tova vetche v drug serviz gosho: ebasi... tiq naistina sa mnogo zle fulda li kazwash ? ivo: i dopylnitelno che vednaj mi slojiha prednite gumi ljavata otdjasno djansnata otljavo ivo: te se razrastvat sega ivo: i shte stavat oshte po zle shtoto vzimat kuco i sakato za montjori gosho: qsno... kyde tochno si hodil ti ? ivo: imashe njakakvo taxi i tadjiata gi obvinjavashe che sa mu spukali kareto tam nezam kak sa bili neshtata ama mnogo se karaha i vikaha ivo: mi tova sichko stava na simeonovsko shosse tochno sreshtu zoo-to gosho: qsno... nqma da stypq tam ivo: sega tova deto ti go pisah go puskam vyv clubs.dir.bg gosho: taka trqbwa ! ! ! daj i adresa im
×
×
  • Create New...