Ел. схема нямам, доста търсих и аз.Четох из чуждестранните форуми проблемите се различни но основните са: клапан на налягането;износена втулка на съединителя(която като е износена зацепва за малко и после изтърва);регулиращият клапан; управлението на перките;най лошият вариянт компресор(като на коли доколкото си спомням до 2005. е най често срещан )Управление на климатроника не видях (за което съжелявам че се набутах да си купя, е имам резервен ама...)
Прочетох че си сменил компресора, със стар или с нов?Ако е стар не вярвам някой да му сменя клапана преди да го продаде.
Грешката която ди дава по vcds е регулиращия клапан.Аз го мерих свален от компресора защото остана само да е той или компресора..Как ние стигнахме до клапана - обезгазихме системата и след това започнахме пълнене с фреон и вместо 525 гр. по каталог влезна нещо от сорта 400 или само тръбите за да напълни цялата система трябва да заработи компресора което няма как да стане ако регулиращия клапан не му отвори.Подадахме му принудително пускане(понеже е импулсно) от контролера( мост м/у зеления и този над него или под него забравих къде точно беше зеления горе или долу) компресора и перките тръгват за 2-3 секунди и изключват при което остана като опция н280 или компресор но при положение че компресора тръгва реших да сваля клапана и да взема друг..Верно че ще изгубиш фреона но няма как да разбереш иначе.При мен хубавто е че имаме на работата ,помпа , манометри и фреон иначе трябва да ходиш да плащаш ,а в повечето случаи ако не са ти познати ще кажат "много сложна работа" и в последствие "компресор" за да ти вземат пари за нищо(66 лв. е клапана , ти сам можеш да провериш компресор, пълене, работа и тн.какво струва).В момента които смених регулиращя клапан, обезгазихме пак започнахме с пълнене на фреон, запалих колата и пуснах климатроника на low temperature клапана си отвори и си влезнаха малко повече от 540 гр. заработи си всичко и веднага започна студено да си духа.