Jump to content

Veselin19

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Veselin19's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Датчик колянов вал.Но за по сигурно я прочети
  2. Ел. схема нямам, доста търсих и аз.Четох из чуждестранните форуми проблемите се различни но основните са: клапан на налягането;износена втулка на съединителя(която като е износена зацепва за малко и после изтърва);регулиращият клапан; управлението на перките;най лошият вариянт компресор(като на коли доколкото си спомням до 2005. е най често срещан )Управление на климатроника не видях (за което съжелявам че се набутах да си купя, е имам резервен ама...) Прочетох че си сменил компресора, със стар или с нов?Ако е стар не вярвам някой да му сменя клапана преди да го продаде. Грешката която ди дава по vcds е регулиращия клапан.Аз го мерих свален от компресора защото остана само да е той или компресора..Как ние стигнахме до клапана - обезгазихме системата и след това започнахме пълнене с фреон и вместо 525 гр. по каталог влезна нещо от сорта 400 или само тръбите за да напълни цялата система трябва да заработи компресора което няма как да стане ако регулиращия клапан не му отвори.Подадахме му принудително пускане(понеже е импулсно) от контролера( мост м/у зеления и този над него или под него забравих къде точно беше зеления горе или долу) компресора и перките тръгват за 2-3 секунди и изключват при което остана като опция н280 или компресор но при положение че компресора тръгва реших да сваля клапана и да взема друг..Верно че ще изгубиш фреона но няма как да разбереш иначе.При мен хубавто е че имаме на работата ,помпа , манометри и фреон иначе трябва да ходиш да плащаш ,а в повечето случаи ако не са ти познати ще кажат "много сложна работа" и в последствие "компресор" за да ти вземат пари за нищо(66 лв. е клапана , ти сам можеш да провериш компресор, пълене, работа и тн.какво струва).В момента които смених регулиращя клапан, обезгазихме пак започнахме с пълнене на фреон, запалих колата и пуснах климатроника на low temperature клапана си отвори и си влезнаха малко повече от 540 гр. заработи си всичко и веднага започна студено да си духа.
  3. Вътре в самия компресор, n208 се води Има зегерка която го държи, доста трудно излиза. От Пловдив си го взех има магазин за автоклиматици 66лв.
  4. Проблемът е решен след излишна покупка на контрулер,клапан налягане,часове мерене и търсене се оказа регулиращия клапан на компресора. След замерване показа 13 ома и така до магазина за нов и с работещ климатроник вече
  5. От самия контролер излизат 9v. не от кабелът или буксата Значи взех и друг контролер същатата работа
  6. На закачен го мерим, директно на куплунга който е проверен няма окис или хлабав кабел.Значи влизат 13 и на кабелът който отива до компресора от куплунга излиза 9v
  7. Управлението на климатроника под cd-то. Отзад има 4 снопа кабели,най десния е в който влизат кабелите от клапана за налягането и 13v от ECU-то(най дебелия кабел) та тези 13v от компютърът ги има на управлението но от него до компресора излизат 9v и съответно компресорът не тръгва с този волтаж.
  8. Здравейте колеги. Да обясня какво имам предвид под неработещ климатроник и ако някой има идея да сподели че се видях в чудо. Значи с vcds грешки няма,при пускане на климатроника на студено не включва компресора,духа вентилаторчето но не студено. Така след като подадохме 12v директно на компресора тръгва. Значи до клапана за налягането има 13,5v но долу на компресора са 9v. От контролера на климатроника излизат 9v и незнам сега какво е контролер ли,ECU или нещо друго? Ако някой знае или се сблъсквал с тоя проблем да сподели.
×
×
  • Create New...