Jump to content

momo.mk5

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Golf Mk5 GTI

Персонална информация

  • Локация
    Белгия

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

momo.mk5's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. momo.mk5

    Скоростна кутия

    За проблема от 6-та на 5-та може да е синхронизатора на 5та та скорост. А за другия проблем си погледни тампоните на скоростната и на двигателя. Може и да има нещо по мотора? Ако имаш възможност провери за грешки.
  2. Да тук нещата отиват на далече, но това което не мога да си обесня че които майстор и да питам, всеки казва следното ' Ако разпределителния вал ти е за смяна колата няма да има сила в нито една скорост, нито на 1-ва нито на 6-та' чел съм доста форуми, първите версии на този мотор нямали сполучливи разпределителни валове и за това повечето са ги сменяли под гаранция. Ще се опитам да сваля вакумната помпа, за да огледам вал а и от страни. Друго не се сещам вече. Всичко по бензиновата система е сменена без инжектори и рейката. А между другото запушен инжектор или рейка по какво може да се познае?
  3. Здравейте, нов съм във форума и ако темата ми не е за тук моля да се премести, понеже мотора които имам се среща повече в Ауди и реших да пусна тема тук. Та на кратко колата е голф 5 гти с 2.0 TFSI мотор кода на мотора е BWA. Имам грешката (позната от повечето хора) P0087 Fuel rail/system pressure 002 too low intermittent. Боря се с това вече повече от 2 месеца. Когато взех колата, имах грешка в обезвъздушавата система на резервоара който беше отстранен със смяна на клапан за въздух на резервоара и разклатене на самия charcoal canister (не го знам на български как е). След това се появи P0087, след като се рових за грешката и разбрах за follower-а, когато извадих помпата за високо налягане, follower-a беше счупен и помпата беше докоснала леко разпределителния вал. А парчетата от последвача сигурно са ги извадили защото от страната на веригата беше омаслена, помислих че имам теч от капака на веригата но когато го почистих не потече. Уплаших се доста но след оглед на вал а от страна на няколко майстора и майстор от VW казаха че вал а не е в критично състояние за смяна. Но след смяната на помпата (оригинален даже с по новата версия) и последвача, нещата далеч не се оправиха, смених бензиновия филтър (който не е оригинален а е 4.4 баров), смених датчика на рейката (от vw) който е за високо налягане но проблема е същия. При нормално каране грешката не се появява, когато реша да натисна до 2-ра нямам проблеми върви си доволно (колата е ръчка между др-то). Но ако реша да натисна на 3-та от 1000 до 6000, 6500 оборота към 6000 оборота колата забива, все едно пускам газта. И за няколко секунди не приема газта, държи на едни и същи обороти, превключвам на 4-та пак си държи оборотите, пускам газта оборотите падат когато натисна пак понякога мн бавно качва понякога държи на оборотите където е стрелката, и след няколко секунди се оправя и пак тръгва все едно нищо не се е случило. Когато карам на магистрала е същата история, колкото по голяма предавка толкова повече прекъсване, например ако карам на 6-та със средна скорост 110 120 км/ч и подам повече газ просто забива и не приема газта. Не знам дали е от значение но колата вече е на 141ххх (реални км със сервизна книжка) не съм сменял още нито ангренажен нито верига, и понякога се чудя дали това има нещо общо с прблема ми но какво общо със налягането на бензина? Направих измервания с ваг-ком а, от 3000 оборота нагоре налягането се губи. Ето и едно видео което измерих с ваг-ком а. https://www.youtube.com/watch?v=vo2vMrTX-58&t=2s Благодаря на всички предварително за отделеното време.
×
×
  • Create New...