Jump to content

Balincho

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди

Персонална информация

  • Локация
    Виена, Австрия

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Balincho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Значи благодарение на колегата P_PETKOV разбрах, че колата е без спортен дифф. Колата е с обикновен дифф. Сега ако може някой да ми каже колко вида масла има за отдолу ще съм му много благодарен. Благодаря на всички ви за помоща. 👍
  2. За маслото четох в немските форуми. Все пак живея в Австрия и тук маслата са други. https://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?159775-Motoröl-im-S4-b8 Вина на колата е : WAUZZZ8K7AA101486 Благодаря.
  3. Колата е на 158600км. За маслото ми каза майстора, че там също се сменяло, но кога и как не съм питал. Бат Цеци прочетох ти поста ама доколкото ги чух майсторите докато си дрънкаха, единия каза, че това е обикновен диферинциал. Вика ела виж това ти е раздатката и тя наистина беше залепена зад кутията, горе доло към средата на колата отдолу. Съжалявам, че немога да се изразя правилно ама толкова са ми познанията засега. Сега дали е спортен или не немога да кажа, понеже незнам разликите м/у спортен и обикновен, но казаха, че не е халтекс или нещо такова, доколкото си спомням. Извинявам се още веднъж за некомпетентността си. Поздрави
  4. Така,току що се връщам от сервиза. Значи като цяло колата е в доста добро състояние (според майстора). За смяна належащо има само един носач и пружините понеже предния собственик му е лепнал H&R сини, а аз неискам да правя окачване през една година, та реших да си го върна към заводските пружинки. Ще сменим масла, антифриз, филтри, пистов ремък и свещи. Водната помпа е желязната и според майстора и няма нищо, че да я сменям. Отдолу на диференциала маслото ще го сменим с оригиналното на Ауди, но за раздатката майстора каза, че според него върви заедно с кутията и няма как да има отделно масло, но все пак довечера ще седне да провери дали не е отделно. А някой знае ли дали чарджъра има масло, което също трябва да се смени (извинявам се за тъпия въпрос ама не ми е ясно, не се ядосвайте)? Благодаря предварително. 👍😉
  5. Незнам ама като чета в началото, когато е излезнал модела на колата (2009), какво чудо е било с тия водни помпи и страх ме хваща! В немските форуми има хора на които като чисто нова закупена кола са им сменяли 2 пъти помпите в рамките на 30000км пробег. Мисля си обаче, вече би трябвало да не е така. Все пак трябва за 10 години да са измислили някакво решение или?
  6. Благодаря колега. Ами засега със сигурност ще сменя, маслата на диференциала, маслото на двигателя (след доста четене съм се спрял на Motul 5w40), антифриза, свещите, пистовия ремък с прилежащите му там ролки, чудя се само за водната помпа дали да я сменя профилактично (не тече засега), че нали им я водят слабото място. Ако някой се сеща нещо друго за смяна нека сподели, всяко мнение ще ми е от полза. 😉
  7. Да, ще пробвам и в момента,който има резултат ще ви пиша. 😉
  8. Честно казано колега незнам. Колата е взех в Понеделник и чакам да ми се обадят от сервиза за да ми кажат кога да я закарам за обслужването. Дори не знам още с какво масло се кара тази кола.
  9. Здравейте колеги и колежки (ако има де😉)!!! След доста хубави години с А4 Б6 1,8Т (забележете Multitronic без проблеми) , най-сетне решихме с жената да сменим АУДИТО!!! И понеже тя не иска да кара ръчка, а аз обикновенна кола се спряхме на S4 B8 със S-tronic! Ние не живеем в BG, а сме в чужбината от доста години, но винаги ще смятам, че в БГ има доста разбиращи хора и далеч по-патили (така да се изразя) и поради тази причина реших да пиша/питам тук, а не в немските форуми (въпреки, че ние сме в Австрия, а колата е немска). Та на въпроса де... 😂😂😂 Преди два дена си купихме така желаната кола Ауди С4 3.0 ТФСИ С-троник 2010 г. Колата е на 159000 км. (предполагам реални, защото тук е доста контролирано това нещо и измамите са мнооого рядко). При покупката продавача ми каза, че преди година е правена генерално скоростната кутия, което смятам за верно понеже тя наистина се държи перфектно след изминати 130 км и то само градско досега. Града е голям и то доста и има бая задръсртвания и светофари, но засега няма и най-малко подритване и така нататък (да не обяснявам, все пак имам малка представа след Мултито де 😂😂😂, макар че тук говорим за друг вид кутия). Та към проблемите, които сега съм открил де (или поне аз така мисля). След запалване на студен двигател се чуват веригите, но за не повече от 1-2 сек. Искам да попитам трябва ли да ги сменям или трябва да изчакам да стане по-дълго тракането? След тези 1 до 2 сек (max) няма никакво тракане, та за това питам. Колата няма сервизна книжка така, чв очаквам още изненади освен кормилната щанга, която хлопа при навиване на волана, както разбира се и смяната на масла филтри и т.н., които така или иначе са задължителни при покупката на кола втора ръка, още повече без сервизна книжка. Искам да попитам по вещите с тези машинки, какво ще ми препоръчат в този момент и благодаря на всички тях предварително
×
×
  • Create New...