Здравейте колеги и колежки (ако има де😉)!!! След доста хубави години с А4 Б6 1,8Т (забележете Multitronic без проблеми) , най-сетне решихме с жената да сменим АУДИТО!!! И понеже тя не иска да кара ръчка, а аз обикновенна кола се спряхме на S4 B8 със S-tronic! Ние не живеем в BG, а сме в чужбината от доста години, но винаги ще смятам, че в БГ има доста разбиращи хора и далеч по-патили (така да се изразя) и поради тази причина реших да пиша/питам тук, а не в немските форуми (въпреки, че ние сме в Австрия, а колата е немска).
Та на въпроса де... 😂😂😂
Преди два дена си купихме така желаната кола Ауди С4 3.0 ТФСИ С-троник 2010 г. Колата е на 159000 км. (предполагам реални, защото тук е доста контролирано това нещо и измамите са мнооого рядко).
При покупката продавача ми каза, че преди година е правена генерално скоростната кутия, което смятам за верно понеже тя наистина се държи перфектно след изминати 130 км и то само градско досега. Града е голям и то доста и има бая задръсртвания и светофари, но засега няма и най-малко подритване и така нататък (да не обяснявам, все пак имам малка представа след Мултито де 😂😂😂, макар че тук говорим за друг вид кутия).
Та към проблемите, които сега съм открил де (или поне аз така мисля). След запалване на студен двигател се чуват веригите, но за не повече от 1-2 сек. Искам да попитам трябва ли да ги сменям или трябва да изчакам да стане по-дълго тракането? След тези 1 до 2 сек (max) няма никакво тракане, та за това питам. Колата няма сервизна книжка така, чв очаквам още изненади освен кормилната щанга, която хлопа при навиване на волана, както разбира се и смяната на масла филтри и т.н., които така или иначе са задължителни при покупката на кола втора ръка, още повече без сервизна книжка.
Искам да попитам по вещите с тези машинки, какво ще ми препоръчат в този момент и благодаря на всички тях предварително