Jump to content

dogydog

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди а3

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

dogydog's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес ми остана малко свободно време и реших да погледна как е нивото на маслото, и състоянието на тампоните. След изглеждане на 100 клипчета как се сменя маслото, че да не объркам пробките и да го източа ... хаха Махнах кората и какво да видя, нещо не е като на клипчетата ... май някой е сменял кутията (поправете ме ако греша), защото на нея има емблема на VW с номер 09А 321 107 и доколкото намерих информация за да се смени филъра се разглобява кутията ... и не знам дали са го сменили изобщо в сервиза ...
  2. Малко развитие по темата Днес й направиха диагностика в Мид авто След доста ръчкане на 2-ра и 3-та кутията отказа да превключва на 3-та, а температурата в кутията бе 98/99 градуса. Отново не записа грешка... Също така проблема остана дори след изгасяне и стартиране на двигателя, оправи се след около час, след като изстина малко. От сервиза предполагат, че проблема е в клапанното тяло (около 1000 лв. ремонт) или кутията губи налягане на маслото (още около 2000 лв. ремонт) Ще съм много благодарен ако някой ми отговори на следните въпроси: 1. Нормално ли е да не записва грешка ? 2. Възможно ли е да отказва да сменя заради проблем в двигателя ?
  3. Здравейте, колеги. Имаме проблем със скоростите на Ауди а3, 1.9 ПД, 130 к.с., 02 г., 5 степенен типтроник След като загрее, но не винаги (за сега само два пъти) и само на десен завой, и подаване на повече газ не превключи от 2-ра на 3-та... форсираше се все едно е на неутрална. Дори и в ръчен режим не превключи на 3-та предавка! Колата е обслужена на 01.06 - ролки, ремъци и т.н., масло кутия и филтър. Преди обслужването го е правила два пъти, но с връщането на газта превключваше на 3-та (пак на десен завой) записва само една грешка и тя е високо напрежение на шофьорския аербег. При движение в ръчен режим забелязах, че превключва малко по-бавно от 2-ра на 3-та Днес й следихме температурата на маслото в кутията и не вдигна повече от 79/80 градуса, а това което ми направи впечатление е, че напрежението в кутията постоянно се менеше 13,17в., 13,27в., 13,56 в, 13,80, 12 и нещо ... Много ще съм благодарен ако някой може да помогне П.С. Днес говорих със Софтелектроник Варна и ми казаха, че само могат да направят диагностика, но не ремонтирали такива автоматични кутии. Утре мисля да пробвам с Мид авто Варна
×
×
  • Create New...