Jump to content

v3m3s3

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a3 sportback

Персонална информация

  • Локация
    Троян

v3m3s3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Пиша ви по повод проблем, който не знам как точно да реша и колко би ми струвало, като се надявам на малко помощ от ваша страна, за което предварително благодаря. От три седмици съм собственик на Audi A3 Sportback, 2008 г., 1.8 tfsi - 160 к.с. На таблото ми свети индикатора "chek engine" в жълт цвят. Колата си върви за момента, като не съм забелязал други проблеми. При диагностика излиза следната грешка: P2015 Intake Manifold Runner Position Sensor/ Switch Circuit : Range/ Performance Доколкото ми обясниха става въпрос за вихрови клапи и нещо, което се износвало с времето. Ставал луфт, защото е от пластмаса и по този начин влизал въздух, поради което светвал chek –а на таблото. С времето е възможно тази пластмаса/вихрови клапи да се начупи и да попадне вътре и да станат по-големи проблеми. Казаха ми, че има два варианта за разрешаване на проблема: 1)евтин – премахване на вихровите клапи и след това изчистване на грешката софтуерно. 2)скъп – смяна на целия модул всмуквателен колектор, който оригинален струва над 1000 лв. Във връзка с гореизложеното имам следните въпроси: 1. Възможен ли е евтиния вариант с премахване на въпросния пластмасов елемент/вихрови клапи по механичен път, след което да се отстрани грешката софтуерно? Би ли повлияло негативно на работата на двигателя? ( Като цяло безопастно ли е?) 2. При скъпия вариант (с премахване на целия модул всмукателен колектор), колко би ми струвало въпросното упражнение? В интернет намирам модули на стойност 400-600 лв, които не са оригинални и не знам биха ли свършили работа? При подмяна с оригинален, колко би струвало? Извинявам се за начина, по който го обяснявам, просто ако знаех как да се справя, нямаше да ви пиша
×
×
  • Create New...