Jump to content

Капитан Флинт

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 4G 3.0 BiTDI

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Капитан Флинт's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тази ли? https://praktiker.bg/bg/Dobavki/DOBAVKA-ZA-ChETIRI-REZERVOARA-DIESEL-REDEX-SYSTEM-CLEANER/p/429589
  2. Някой може ли да даде линк с последните карти за HN+R, колегата по-горе vraykov ми изпрати. Обаче те искат да си в Германия и с никакви VPN-и не можах да ги излъжа.
  3. Първата е съмнително евтина, в Германия вървят около 35 000 лв. и нагоре с тези екстри. Или има някакъв проблем, или километрите изобщо не са тези. Втората ми прилича на американка или канадка, от там доколкото ми е известно здрави коли без удар, повечето тотализирани по документи, никой не вкарва. Лично на мен не ми харесват нито една от двете. Трудничко е с този мотор, но ако намериш нещо от частно лице, с реална история, примерно купувана от Порше. Но цената изобщо няма да бъде тази :).
  4. Странно, и на мен в Порше ми обясниха, че кутията няма нужда от смяна на масло. Колата беше на 176000 и е купена с гаранция от тях за 20000 км или 1 година. Да не говорим, че последните обслужвания изобщо ги няма в сервизната книжка, а аз като проверих електронната история ги видях. Трябва ли да попълват сервизна книжка или само електронно досие? Книжката беше попълвана до последно, ама в АУДИ в Германия, след пристигането тук, за да дадат гаранция, ми я продадоха напълно обслужена и с някакви сменявани неща + гаранция, но не ми дадоха документите за последното обслужване, което е включвало и смяна на тампони на мотора, примерно.
  5. Трябва да си луд даже да ходиш да ги гледаш! И трите! Всичките лъжат като дърти цигани!
  6. @МИТАКА1654, по-яко е да я спреш принципно, т.е. да обърнеш режима на работа. И после като искаш да сработва, трябва да натиснеш бутона, ако запалиш и не го бараш, не работи. Перфектно! Един колега тука @N1995 е написал хубава тема по въпроса, ама нещо и той вече не отговаря и му е писнало да помага. Конкретно - правиш го с VCDS, трябва си кабел и лаптоп. Спиране на Старт/Стоп (обръщане всъщност) – Модул 09-Cent. Elec. – Въвеждаме Security Code (20113) – Adaptation на канал 34: изваждаме 4 от стойността –> Старт/Стоп е винаги спрян добавяме 32 към стойността –> Записва последната избрана стойност без да я ресетва при изключване на колата. – Test & Save Стойността на канал 34 би трябвало да ти е 20, правиш я на 16 и си ти.
  7. Драмата приключи, благодаря за накланянето на везните да махна 18-ките
  8. Не върви особено казвам, то и битурбото не е голямата бегачка чак, не е като някое TFSI леко пипнато на 400 коня До 100 фейса 272 ps върви, разликата не е голяма спрямо моята. След това разликата започва да става голяма и след 150 още по-голяма. Не сме правили драг, карал съм я, но на магистрала кола до кола при 100-120 км/ч при кик на двете битурбото значително по-бързо набира.
  9. Колеги, моля ви, аз да не предизвиках тоя проблем сега между вас? Извинете ме. Спрях се на тези на @Eastern от линка, но там гумите май са на довиждане и ще видя само джантите как са и да си купя нови гуми. Иначе правя по около 3000 км на месец и от половин година съм учуден от тоя мотор - дава ми средно 9, а не е като да карам пенсионерската. На дълго при сериозно настъпване, ама много сериозно, е около 11 иначе. Ако се кара в ограниченията и до 140 на магистрала пада на 8. Имам приятел с 2017-та година 272 коня мотора и 7-степенното DSG или както му се казва при АУДИ S-tronic, освен, че не върви особено, не ми е направило впечатление да са му мазни скоростите, както тук пишете. Но пък е с 21" джанти, може да оказва влияние. Слагали сме колите една до една на тъмно. Смея да твърдя, че този LED при префейса размазва биксенона при фейса. Вече ЛЕД матрикс фаровете може би са друго. Но аз съм предоволен. След Мазда 6 2018-та, няколко Пасата преди това с биксенон и една А6-ца пак с биксенон това са ми най-силно светещите фарове без никой да ми премигва в насрещното, че го заслепявам.
  10. @fifipaldi Горните или моите Язък за S-linе и мотора при мен. Като вълк в овча кожа е
  11. Ето така би трябвало да стои. Наистина като гледам не е особено изнесена. Но колата има стойка и с тези. Не мога да намеря нещо оригинално на нормална цена. Третото е визията в момента...как ви се струва на реалната ми кола::(
  12. Не смея много да питам, да не стане "тия коли ги караме от 5 години, ти къде се намираш", но колата ми е със летни и зимни 18-ки, дето особено летните не ме кефят. https://www.olx.bg/ad/dzhanti-za-audi-a5-a6-a8-5h112-20tsola-barum-255-35-20-CID360-ID8haYV.html#182581643c Тези мисля, че не са оригинални, а и ET ми е по-малко от според мен, доколкото разбирам, правилното. https://www.olx.bg/ad/originalni-audi-a6-s6-a8-s8-20tsola-5-112-CID360-ID7UHXB.html Тези май са от S6 и ако са оригинални, са по-добрият вариант. Вие как мислите? М.г. купих чисто нови Мишелинки на 18-ките, сега нови летни на същите 18-ки джанти, но все ме гребе към по--голяма джанта. 4G ми изглежда различно с 20-ка, определено по-добро. Обаче се оплетох в ЕТ-та, 8.5J или 9 и т.н.
×
×
  • Create New...