Jump to content

emsidi

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

emsidi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Попитайте тук! https://antibug.bg/klyuchar-pleven-avtomobilen-klyuchar-izrabotka-na-avtomobilni-klyuchove
  2. Става въпрос за старичко ауди А4, 1,9 Тди, 110 кс.. Оправихме го. Оказа се "масата" на акумулатора. Попаднах на добър човек, професионалист. Подмени ми и клемите и кабелите, всичко е вече на 6. И както се пошегува майстора: сега имаш 2 маси и един стол.
  3. Е как, преди да сменя акумулатора, няма и година, я заключвах с ключ? Не е ли така?: "Най-простото обяснение за централно заключване на кола - електронно устройство, служещо за заключване и отключване на вратите на колата и капака на багажника. Задействането на устройството, служещо за заключване се извършва с помощта на ключ или дистанционно управление. Централното заключване ръководи механизмите на вратите, багажника и предния капак на превозното средство. Системата разполага с вграден вакуумен регулатор, който задвижва механизма на ключалките. С други думи, когато завъртите ключа в ключалката, вратите на автомобила се отключват или заключват. Обикновено в съвременните превозни средства можете да намерите централна заключваща система. Безспорен факт е, че централното заключване, доведе до подобряването на удобството в леките превозни средства." Въпроса ми е как да открия какво ми сваля акумулатора?
  4. Моля за помощ! Жена съм, днес след работа не успях да запаля. От прочетеното намирам сходство с моя случай. Имам светлини на таблото, алармата работи, но не пали. Запали на дърпане. Стигнах до гаража, свалих акумулатора и в момента го зареждам. Но при опит да заключа колата с ключ централното не бачка. Шофьорската врата и багажника нямат заключване. Какво да правя?
  5. Здравейте! За да не отварям нова тема пиша тук. Жена съм и като нищо не разбирам, всеки майстор си ме лъже, както иска. Имам старо ауди А4, 1,9 тди, 110 к.с., 1997г. Наскоро сменях масло и филтри и помолих майстора за профилактичен преглед. Той установи, че турбото ми е изолирано било. Сложил някакви маркучи и го свързал. Верно сега свири, при подава на газ, но колата е като скопена, няма мощност. Отприщва чак на 4, 5 скорост. Моля ви, кажете ми какво да направя и в каква последователност. Ще се радвам да ми препоръчате и добър майстор за Козлодуй или в близост. Предварително благодаря на отзовалите се!
×
×
  • Create New...