Jump to content

bpashkulov

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    За сега нисан.

Персонална информация

  • Локация
    Раковски

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

bpashkulov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте банда, скоро реших да проверя антифриза и с изненада установих, че е някак си мътен с бели .. незнам какво, маслото си е с нормален цвят, но при издухана гарнитура, доколкото знам и антифриза става друг. Реших да поизточа разширителния съд да видя какво се крие на дъното и останах втрещен, някой има ли идея какво би могло да бъде? Прилича ми на котлен камък, но нямам идея.. Как бих могъл да изчистя тази гняс?
  2. От познат е, блъсна колата. Ще го взема да го заредя и може да го тествам с товарна вилка, ако го бива за 80 лева AGM е ок. Само се притеснявам, дали в онези години са предвидили динамото да зарежда такъв тип акумулатори, понеже доколкото знам искат съвсем различно напрежение от динамото. Другия въпрос е, такъв тип акумулатор с товарна вилка дали е адекватно да се тества, свален от колата?
  3. Добър ден, колата е Audi A4 B8 2.0 143к. Изпадна ми акумулатор AGM, та въпроса ми е динамото дали може да зарежда адекватно такъв тип акумулатори и вредно ли е за колата да слагам такъв, след като до сега е била с обикновен. Колата няма старт стоп система, въпросния акумулатор е свален от същото Ауди, но все пак искам да попитам и тук в форума, дали би го зареждала, понеже е съвсем различна технология, да не се окаже вечно недозареден.
  4. Не съм на 100% сигурен, понеже само два пъти ми се е случвало, но е винаги в моменти в които бързам, паля бързо, може би дори лампите не са изключили вкарвам я отпускам, леко потегля и загасва, това е на равен терен.
  5. Здравейте! Втори път му се случва следния проблем, колата е изгасена на паркинг, паля и вкарвам задна скорост, и колата изгасва, паля отново вкарвам задна отново и тръгва. На месец веднъж примерно, може да се случи, някой да се е сблъсквал с този казус и какъв би бил евентуалния проблем? Колата е 2008 2.0 145 мултитроник.
  6. Здравейте мога ли да сложа 100 ампера акумулатор на Ауди Б8 2.0 143 коня? Оригиналния е 95 и въпроса ми е при кодирането на новия как да процедирам, след като е повече ампераж?
  7. Благодаря, ще опитам. А дали факта, че е бил включен нарушава работата на фаровете по някакъв начин?
  8. Здравейте! Някаква идея на какво точно се дължи тази грешка, автомобила е с фабричен ксенон адаптивен, нивото по мои наблюдения работи адекватно. Търсих из нета и не откривам нещо конкретно.
  9. Някой от двамата, които се занимават с такъв проблем да е около Пловдив и аз бих се възползвал.
  10. Този беше с най добър feedback. https://a.aliexpress.com/_mNJdHoY
  11. Ех.. че го извиках от китайците вече, означава ли, че тая версия няма да ми даде пълен достъп или искаш да кажеш, че и старата версия ми е достатъчна?
  12. Този кабел ще свърши работа предполагам с vcds, гледам има видеа как се кодира. Подходящ ли е?
  13. Никой ли не е сменял акумулатор бре .. много издържат тея варти… Днес отворих и го видях моя.. леко се изненадах, като видях, че това е оригиналния.. и на прозорчето го дава, че е окей, на мултицета ми изкарва 12.45 .. та незнам, ще пробвам да го заредя, но все пак ще ми бъде полезна информация от някой който е сменял.
  14. Привет! Предстой ми смяна на акумулатора на Б8 2.0 TDI 143 Multitronic без старт стоп система. Каква батерия като спецификации да търся и с коя марка кодирането е най безпроблемно? Ако сложа бош примерно какъв код трябва да въведа? Също ще ми бъде много полезно, ако ми дадете кординати на някой магазин за акумулатори около Пловдив, който е наясно със кодирането на нов акумулатор при модела или човек с Ваг, който може да ми помогне, ако евентуално закупя някакъв акумулатор.
×
×
  • Create New...